דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. הפורום נטען כל הזמן

הפורום נטען כל הזמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
13 פוסטים 6 כותבים 745 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש יהודי טוב

    משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
    הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגל

    זה לא בעיה אצלי
    יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה

    הלב שליה מנותק
    הלב שליה מנותק
    הלב שלי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @איש-יהודי-טוב
    תשאל שם
    https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390

    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הלב שליה הלב שלי

      @איש-יהודי-טוב
      תשאל שם
      https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390

      א מנותק
      א מנותק
      איש יהודי טוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @הלב-שלי אמר בהפורום נטען כל הזמן:

      @איש-יהודי-טוב
      תשאל שם
      https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390

      תאמין לי שאני יודע איפה לשאול ולא צריך עזרה בזה

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איש יהודי טוב

        @הלב-שלי אמר בהפורום נטען כל הזמן:

        @איש-יהודי-טוב
        תשאל שם
        https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390

        תאמין לי שאני יודע איפה לשאול ולא צריך עזרה בזה

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @איש-יהודי-טוב
        שים לב ש @הלב-שלי רק רצה לעזור לך
        בבקשה לשמור על רמה מכובדת ולא פוגענית
        מלבד זה שדברים מסוג אלו מיותרים וספאם.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • TALYT TALY

          @איש-יהודי-טוב
          שים לב ש @הלב-שלי רק רצה לעזור לך
          בבקשה לשמור על רמה מכובדת ולא פוגענית
          מלבד זה שדברים מסוג אלו מיותרים וספאם.

          א מנותק
          א מנותק
          איש יהודי טוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איש יהודי טוב

            משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
            הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגל

            זה לא בעיה אצלי
            יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

            משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
            הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגל

            זה לא בעיה אצלי
            יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה

            עדיין?

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • N ntz

              @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

              משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
              הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגל

              זה לא בעיה אצלי
              יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה

              עדיין?

              א מנותק
              א מנותק
              איש יהודי טוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @ntz אמר בהפורום נטען כל הזמן:

              @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

              משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
              הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגל

              זה לא בעיה אצלי
              יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה

              עדיין?

              לא
              מעולה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אפוש פארא מנותק
                אפוש פארא מנותק
                אפוש פאר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                אלוף.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אפוש פארא אפוש פאר

                  הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש יהודי טוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                  הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                  אין קשר
                  בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                  אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש יהודי טוב

                    @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                    הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                    אין קשר
                    בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פאר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                    @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                    הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                    אין קשר
                    בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                    אם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
                    נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..

                    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                    אלוף.

                    EtiE א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אפוש פארא אפוש פאר

                      @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                      @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                      הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                      אין קשר
                      בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                      אם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
                      נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..

                      EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                      #11

                      @אפוש-פאר באיזה שינויים הוא מתעדכן? כשיש פוסט או נושא חדש - צריך ללחוץ כדי שיגיעו.
                      ובתור אחת שכן מבינה בדברים האלו - ככה זה עובד ואין שום סיבה שזה יטען או יתרענן כל הזמן.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • EtiE Eti

                        @אפוש-פאר באיזה שינויים הוא מתעדכן? כשיש פוסט או נושא חדש - צריך ללחוץ כדי שיגיעו.
                        ובתור אחת שכן מבינה בדברים האלו - ככה זה עובד ואין שום סיבה שזה יטען או יתרענן כל הזמן.

                        אפוש פארא מנותק
                        אפוש פארא מנותק
                        אפוש פאר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @eti אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                        @אפוש-פאר באיזה שינויים הוא מתעדכן? כשיש פוסט או נושא חדש - צריך ללחוץ כדי שיגיעו.
                        ובתור אחת שכן מבינה בדברים האלו - ככה זה עובד ואין שום סיבה שזה יטען או יתרענן כל הזמן.

                        כשאת על הדף ומישהו עורך את הפוסט שמולך זה מתעדכן לבד ללא שום ריענון..

                        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                        אלוף.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אפוש פארא אפוש פאר

                          @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                          @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                          הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                          אין קשר
                          בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                          אם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
                          נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש יהודי טוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                          @איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                          @אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:

                          הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..

                          אין קשר
                          בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור

                          אם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
                          נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..

                          יש דבר כזה שנקרא שפת ג'אווה סקריפט
                          וזה מעדכן בלי ריענון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • לא נקרא 0
                          • פוסטים אחרונים
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • שליחת פנייה לניהול