דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. שם ולוגו לפורום

שם ולוגו לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
לוגו ושם לפורום
104 פוסטים 23 כותבים 4.7k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    @צור
    סתם רעיון:

    a4126ad2-4527-435a-ae#anchor(title)8a-2e6128a17d6f-image.png
    7f576a8e-c004-418c-9afe-751be116a9ef-image.png

    מקצב + ביט. ביט באנגלית = קצב.
    In high gear - פירושו בהילוך גבוה.

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #38

    @רבקה אני אהבתי- במיוחד עם הטיפוגרפיה שאפשר לשחק איתה...
    אבל-
    נראה לי שהם רוצים משהו עם מוזיקה בעולם היהודי וכזה....
    לא "סתם שם"...

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @רבקה אני אהבתי- במיוחד עם הטיפוגרפיה שאפשר לשחק איתה...
      אבל-
      נראה לי שהם רוצים משהו עם מוזיקה בעולם היהודי וכזה....
      לא "סתם שם"...

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @אייצ-ית בגלל הטיפוגרפיה - הצעתי את זה...;)
      גם הקומפוזיציה תיראה פגז...
      טוב נחשוב על עוד משו.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • רבקהר רבקה

        @צור
        סתם רעיון:

        a4126ad2-4527-435a-ae#anchor(title)8a-2e6128a17d6f-image.png
        7f576a8e-c004-418c-9afe-751be116a9ef-image.png

        מקצב + ביט. ביט באנגלית = קצב.
        In high gear - פירושו בהילוך גבוה.

        אינספריישןא מנותק
        אינספריישןא מנותק
        אינספריישן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @רבקה אהבתי מאודדדד את הרעיון.
        אולי כדאי עם הסלוגן שהצעתי קודם, ואז יתאים למה ש @אייצ-ית הוסיפה. משו כמו: הטמפו של עולם המוזיקה החרדי.

        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

        רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • אינספריישןא אינספריישן

          @רבקה אהבתי מאודדדד את הרעיון.
          אולי כדאי עם הסלוגן שהצעתי קודם, ואז יתאים למה ש @אייצ-ית הוסיפה. משו כמו: הטמפו של עולם המוזיקה החרדי.

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
          #41

          @ריינבואו אפה מה שהצעת?
          תקפיצי אותי לשם לא ראיתי.
          לאמשנה - מצאתי...
          צודקת!

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא אינספריישן

            @רבקה אהבתי מאודדדד את הרעיון.
            אולי כדאי עם הסלוגן שהצעתי קודם, ואז יתאים למה ש @אייצ-ית הוסיפה. משו כמו: הטמפו של עולם המוזיקה החרדי.

            רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
            #42

            @ריינבואו אבל ישלי עוד משהו לומר -
            לוגו צריך תמצות ככל הניתן. משפט ארוך - להוריד מהלקסיקון לגמרי.
            משהו כמו:

            הטמפו של עולם המוזיקה החרדי

            לא ישחק טוב בלוגו. נצרכת כותרת משנה - תמציתית מאד. של שנים-שלוש מילים גג. בחנוק.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רבקהר רבקה

              @ריינבואו אבל ישלי עוד משהו לומר -
              לוגו צריך תמצות ככל הניתן. משפט ארוך - להוריד מהלקסיקון לגמרי.
              משהו כמו:

              הטמפו של עולם המוזיקה החרדי

              לא ישחק טוב בלוגו. נצרכת כותרת משנה - תמציתית מאד. של שנים-שלוש מילים גג. בחנוק.

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @רבקה נכווןן-

              @רבקה אמר בשם ולוגו לפורום:

              לוגו צריך תמצות ככל הניתן. משפט ארוך - להוריד מהלקסיקון לגמרי.

              זה מה שאמרתי על מה שצור הציע-

              @צור אמר בשם ולוגו לפורום:

              @אייצ-ית אני אומר את דעתי
              מיוזיק IL (באנגלית)
              ומתחת הלוגו לכתוב פורום המוזיקה היהודי הגדול בעולם

              זה ארוך...משו קצר וקליל..
              ואם כבר מדברים על לוגו-
              צריך שהעיצוב לא יהיה מקושקש...אלא משו מנימליסטי שמביע את הרעיון...

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @רבקה נכווןן-

                @רבקה אמר בשם ולוגו לפורום:

                לוגו צריך תמצות ככל הניתן. משפט ארוך - להוריד מהלקסיקון לגמרי.

                זה מה שאמרתי על מה שצור הציע-

                @צור אמר בשם ולוגו לפורום:

                @אייצ-ית אני אומר את דעתי
                מיוזיק IL (באנגלית)
                ומתחת הלוגו לכתוב פורום המוזיקה היהודי הגדול בעולם

                זה ארוך...משו קצר וקליל..
                ואם כבר מדברים על לוגו-
                צריך שהעיצוב לא יהיה מקושקש...אלא משו מנימליסטי שמביע את הרעיון...

                רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                #44

                @אייצ-ית נכון. מינימליסטיות זה שם המשחק, מי כמוך יודעת;)
                ואני חושבת שאין טעם בלכתוב "פורום".
                זה ברור מאליו הרי. כמו שירשמו על משקה קוקה-קולה - שתייה קוקה-קולה.........

                ואם רוצים שיבינו את זה מאליו - ניתן לציין בכותרת משנה משו כמו "שלך". שיבינו שזה מקום בשביל כל אחד.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נ נח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @ntz

                  שירים TOP

                  פורום המוזיקה של הציבור החרדי

                  צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                  מוטי טבקמ N 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נ נח

                    @ntz

                    שירים TOP

                    פורום המוזיקה של הציבור החרדי

                    צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                    מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבק
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

                    צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                    הוא לא יסכים

                    "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                    לואי ארמסטרונג

                    צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                    צרו איתי עוד היום קשר!
                    motitechpc@gmail.com | 0583293193

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נ נח

                      @ntz

                      שירים TOP

                      פורום המוזיקה של הציבור החרדי

                      צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

                      שירים TOP
                      פורום המוזיקה של הציבור החרדי
                      Spoiler צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                      צריך לשאול גם אותנו אם אנחנו מסכימים.. 😉

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • N ntz

                        @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

                        שירים TOP
                        פורום המוזיקה של הציבור החרדי
                        Spoiler צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

                        צריך לשאול גם אותנו אם אנחנו מסכימים.. 😉

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוישיז
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישיז
                        #48

                        @נ-נח ההא היו הצעות יותר יפות לא חייבים לחקות !!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                          אולי בסגנון של

                          • צלילים
                          • קולות
                          • המזמרים

                          אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                          • הרמוניה
                          • סמפוניה

                          ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          צורצ אלישבעא V 3 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • N ntz

                            צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                            אולי בסגנון של

                            • צלילים
                            • קולות
                            • המזמרים

                            אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                            • הרמוניה
                            • סמפוניה

                            ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                            צורצ מנותק
                            צורצ מנותק
                            צור
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                            #50

                            @ntz
                            המזמרים
                            בית המוזיקה היהודית

                            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N ntz

                              צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                              אולי בסגנון של

                              • צלילים
                              • קולות
                              • המזמרים

                              אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                              • הרמוניה
                              • סמפוניה

                              ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                              אלישבעא מנותק
                              אלישבעא מנותק
                              אלישבע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #51

                              @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                              צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                              אולי בסגנון של

                              • צלילים
                              • קולות
                              • המזמרים

                              אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                              • הרמוניה
                              • סמפוניה

                              ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                              יפה, אהבתי את צלילים, אולי גם מיתרים יכול להיות מעניין...
                              והמשפט מתחת, חשבתי על הבית של המוזיקה, זה מדגיש את זה שאנחנו הפורום הכי הכי!! (מה יותר מבית??)

                              רוצים להתעדכן בכל מה שזז במוזיקה?
                              הצטרפו למיוזיק סקופ!
                              שלחו בקשה למייל 125478music@gmail.com

                              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלישבעא אלישבע

                                @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                                צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                                אולי בסגנון של

                                • צלילים
                                • קולות
                                • המזמרים

                                אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                                • הרמוניה
                                • סמפוניה

                                ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                                יפה, אהבתי את צלילים, אולי גם מיתרים יכול להיות מעניין...
                                והמשפט מתחת, חשבתי על הבית של המוזיקה, זה מדגיש את זה שאנחנו הפורום הכי הכי!! (מה יותר מבית??)

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                                חשבתי על הבית של המוזיקה

                                זה הלוגו של "ציצו"

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                אלישבעא V 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • צורצ צור

                                  @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                                  חשבתי על הבית של המוזיקה

                                  זה הלוגו של "ציצו"

                                  אלישבעא מנותק
                                  אלישבעא מנותק
                                  אלישבע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  @צור אמר בשם ולוגו לפורום:

                                  @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                                  חשבתי על הבית של המוזיקה

                                  זה הלוגו של "ציצו"

                                  אה, לא ידעתי, אז אולי מוזיקה זה אנחנו...?

                                  רוצים להתעדכן בכל מה שזז במוזיקה?
                                  הצטרפו למיוזיק סקופ!
                                  שלחו בקשה למייל 125478music@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צורצ צור

                                    @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                                    חשבתי על הבית של המוזיקה

                                    זה הלוגו של "ציצו"

                                    V מנותק
                                    V מנותק
                                    VIP
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                                    צורצ רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • V VIP

                                      @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                                      צורצ מנותק
                                      צורצ מנותק
                                      צור
                                      מנהלים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @vip אני לא מנהל
                                      אני רק פיקוח

                                      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • V VIP

                                        @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @vip אמר בשם ולוגו לפורום:

                                        @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                                        בגדול הם יחליטו על שם - וכל מי שרוצה לעצב יעצב. העיצוב שיהיה הכי מתאים יבחר. [ככה הבנתי]

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        V תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רבקהר רבקה

                                          @vip אמר בשם ולוגו לפורום:

                                          @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                                          בגדול הם יחליטו על שם - וכל מי שרוצה לעצב יעצב. העיצוב שיהיה הכי מתאים יבחר. [ככה הבנתי]

                                          V מנותק
                                          V מנותק
                                          VIP
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #57

                                          @רבקה לאיפה מעלים סקיצות?

                                          צורצ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול