דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. שם ולוגו לפורום

שם ולוגו לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
לוגו ושם לפורום
104 פוסטים 23 כותבים 4.7k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @רבקה נכווןן-

    @רבקה אמר בשם ולוגו לפורום:

    לוגו צריך תמצות ככל הניתן. משפט ארוך - להוריד מהלקסיקון לגמרי.

    זה מה שאמרתי על מה שצור הציע-

    @צור אמר בשם ולוגו לפורום:

    @אייצ-ית אני אומר את דעתי
    מיוזיק IL (באנגלית)
    ומתחת הלוגו לכתוב פורום המוזיקה היהודי הגדול בעולם

    זה ארוך...משו קצר וקליל..
    ואם כבר מדברים על לוגו-
    צריך שהעיצוב לא יהיה מקושקש...אלא משו מנימליסטי שמביע את הרעיון...

    רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
    #44

    @אייצ-ית נכון. מינימליסטיות זה שם המשחק, מי כמוך יודעת;)
    ואני חושבת שאין טעם בלכתוב "פורום".
    זה ברור מאליו הרי. כמו שירשמו על משקה קוקה-קולה - שתייה קוקה-קולה.........

    ואם רוצים שיבינו את זה מאליו - ניתן לציין בכותרת משנה משו כמו "שלך". שיבינו שזה מקום בשביל כל אחד.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נ נח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @ntz

      שירים TOP

      פורום המוזיקה של הציבור החרדי

      צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

      מוטי טבקמ N 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • נ נ נח

        @ntz

        שירים TOP

        פורום המוזיקה של הציבור החרדי

        צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

        מוטי טבקמ מנותק
        מוטי טבקמ מנותק
        מוטי טבק
        מנהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

        צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

        הוא לא יסכים

        "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

        לואי ארמסטרונג

        צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
        צרו איתי עוד היום קשר!
        motitechpc@gmail.com | 0583293193

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נ נח

          @ntz

          שירים TOP

          פורום המוזיקה של הציבור החרדי

          צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

          N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

          שירים TOP
          פורום המוזיקה של הציבור החרדי
          Spoiler צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

          צריך לשאול גם אותנו אם אנחנו מסכימים.. 😉

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • N ntz

            @נ-נח אמר בשם ולוגו לפורום:

            שירים TOP
            פורום המוזיקה של הציבור החרדי
            Spoiler צריך לשאול את שמואל אם הוא מסכים להשתמש בשם הזה

            צריך לשאול גם אותנו אם אנחנו מסכימים.. 😉

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוישיז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישיז
            #48

            @נ-נח ההא היו הצעות יותר יפות לא חייבים לחקות !!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • N מנותק
              N מנותק
              ntz
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
              אולי בסגנון של

              • צלילים
              • קולות
              • המזמרים

              אפשר אולי משהו יותר מסובך..

              • הרמוניה
              • סמפוניה

              ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              צורצ אלישבעא V 3 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • N ntz

                צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                אולי בסגנון של

                • צלילים
                • קולות
                • המזמרים

                אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                • הרמוניה
                • סמפוניה

                ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                צורצ מנותק
                צורצ מנותק
                צור
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                #50

                @ntz
                המזמרים
                בית המוזיקה היהודית

                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • N ntz

                  צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                  אולי בסגנון של

                  • צלילים
                  • קולות
                  • המזמרים

                  אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                  • הרמוניה
                  • סמפוניה

                  ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                  אלישבעא מנותק
                  אלישבעא מנותק
                  אלישבע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                  צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                  אולי בסגנון של

                  • צלילים
                  • קולות
                  • המזמרים

                  אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                  • הרמוניה
                  • סמפוניה

                  ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                  יפה, אהבתי את צלילים, אולי גם מיתרים יכול להיות מעניין...
                  והמשפט מתחת, חשבתי על הבית של המוזיקה, זה מדגיש את זה שאנחנו הפורום הכי הכי!! (מה יותר מבית??)

                  רוצים להתעדכן בכל מה שזז במוזיקה?
                  הצטרפו למיוזיק סקופ!
                  שלחו בקשה למייל 125478music@gmail.com

                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלישבעא אלישבע

                    @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                    צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                    אולי בסגנון של

                    • צלילים
                    • קולות
                    • המזמרים

                    אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                    • הרמוניה
                    • סמפוניה

                    ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                    יפה, אהבתי את צלילים, אולי גם מיתרים יכול להיות מעניין...
                    והמשפט מתחת, חשבתי על הבית של המוזיקה, זה מדגיש את זה שאנחנו הפורום הכי הכי!! (מה יותר מבית??)

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                    חשבתי על הבית של המוזיקה

                    זה הלוגו של "ציצו"

                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                    אלישבעא V 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • צורצ צור

                      @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                      חשבתי על הבית של המוזיקה

                      זה הלוגו של "ציצו"

                      אלישבעא מנותק
                      אלישבעא מנותק
                      אלישבע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @צור אמר בשם ולוגו לפורום:

                      @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                      חשבתי על הבית של המוזיקה

                      זה הלוגו של "ציצו"

                      אה, לא ידעתי, אז אולי מוזיקה זה אנחנו...?

                      רוצים להתעדכן בכל מה שזז במוזיקה?
                      הצטרפו למיוזיק סקופ!
                      שלחו בקשה למייל 125478music@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צורצ צור

                        @אלישבע אמר בשם ולוגו לפורום:

                        חשבתי על הבית של המוזיקה

                        זה הלוגו של "ציצו"

                        V מנותק
                        V מנותק
                        VIP
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                        צורצ רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • V VIP

                          @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                          צורצ מנותק
                          צורצ מנותק
                          צור
                          מנהלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @vip אני לא מנהל
                          אני רק פיקוח

                          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • V VIP

                            @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @vip אמר בשם ולוגו לפורום:

                            @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                            בגדול הם יחליטו על שם - וכל מי שרוצה לעצב יעצב. העיצוב שיהיה הכי מתאים יבחר. [ככה הבנתי]

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            V תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • רבקהר רבקה

                              @vip אמר בשם ולוגו לפורום:

                              @צור @ntz שיגיעו פה להחלטה על השם וכו' אשמח שיפנו אליי בפרטי - לעצב לכם את הלוגו.

                              בגדול הם יחליטו על שם - וכל מי שרוצה לעצב יעצב. העיצוב שיהיה הכי מתאים יבחר. [ככה הבנתי]

                              V מנותק
                              V מנותק
                              VIP
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @רבקה לאיפה מעלים סקיצות?

                              צורצ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • V VIP

                                @רבקה לאיפה מעלים סקיצות?

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @vip @רבקה צריך שההנהלה תחליט על שם?
                                @ntz לא אמר שיציעו
                                אני סתם חושב (על דעתי) שבימים הרובים נתמקד בשם ולאחר שההנהלה תחליט על שם
                                נלך על לוגו

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • V VIP

                                  @רבקה לאיפה מעלים סקיצות?

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  י-הודה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי י-הודה
                                  #59

                                  @vip אמר בשם ולוגו לפורום:

                                  @רבקה לאיפה מעלים סקיצות?

                                  אני מאמין
                                  שכשיהיה לוגו סגור וברור
                                  יעדכנו לאיפה לשלוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • N ntz

                                    צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                                    אולי בסגנון של

                                    • צלילים
                                    • קולות
                                    • המזמרים

                                    אפשר אולי משהו יותר מסובך..

                                    • הרמוניה
                                    • סמפוניה

                                    ומתחת לכתוב משפט קצר קולע ומפוצץ..

                                    V מנותק
                                    V מנותק
                                    VIP
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                                    צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                                    אולי בסגנון של

                                    צלילים
                                    קולות
                                    המזמרים

                                    חשבתי לענ"ד אולי: סיטי מיוזיק [בעברית - עיר המוזיקה], והסלוגן: הקולות והצלילים מהמוזיקה היהודית.

                                    מה אתם אומרים?

                                    אינספריישןא מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • V VIP

                                      @ntz אמר בשם ולוגו לפורום:

                                      צריך משהו יותר פשוט (אבל מיוחד..).
                                      אולי בסגנון של

                                      צלילים
                                      קולות
                                      המזמרים

                                      חשבתי לענ"ד אולי: סיטי מיוזיק [בעברית - עיר המוזיקה], והסלוגן: הקולות והצלילים מהמוזיקה היהודית.

                                      מה אתם אומרים?

                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @vip זה יפה אבל נשמע כמו סינטי מיוזיק של עדי נתנאלי...

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                      V אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אינספריישןא אינספריישן

                                        @vip זה יפה אבל נשמע כמו סינטי מיוזיק של עדי נתנאלי...

                                        V מנותק
                                        V מנותק
                                        VIP
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @ריינבואו אמר בשם ולוגו לפורום:

                                        @vip זה יפה אבל נשמע כמו סינטי מיוזיק של עדי נתנאלי...

                                        שומע.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אינספריישןא אינספריישן

                                          @vip זה יפה אבל נשמע כמו סינטי מיוזיק של עדי נתנאלי...

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @ריינבואו אמר בשם ולוגו לפורום:

                                          @vip זה יפה אבל נשמע כמו סינטי מיוזיק של עדי נתנאלי...

                                          אז אפשר ללכת על קאנטרי מיוזיק-
                                          או אם נלך רחוק יותר, פלייס מיוזיק- מקום מוזיקה: )
                                          שזה פחות או יותר הרעיון ש @VIP הביא...
                                          כמובן שאפשר לכתוב את זה גם באנגלית....

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול