דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 533.5k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1073

    תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
    נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

    רותושששר רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
      נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

      רותושששר מנותק
      רותושששר מנותק
      רותוששש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1074

      המשך סירטונים מהחתונה שנערכה בשבוע שעבר!
      https://send.magicode.me/send-file/file/***d4a2e59645cfd771dc5fcf82619a3c85485a2e43/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/***1ece0b896f756db26522e81060c23cd7cb1496c5/view

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • אלי מהאולפןא מנותק
        אלי מהאולפןא מנותק
        אלי מהאולפן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
        #1075

        https://glatticket.co.il/26657?_ref=18068

        0e8fe9ec-329c-402b-93d6-a15f80af0669-‏‏צילום מסך (4).png

        "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

          תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
          נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
          #1076

          @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

          תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
          נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

          אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
          למה?
          כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

          ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
          ציפיתי - והופתעתי לטובה...

          'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

          נ.ב
          קליפ מושקע בטירוף.

          איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          בונקרב מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          8
          • רבקהר רבקה

            @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

            תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
            נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

            אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
            למה?
            כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

            ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
            ציפיתי - והופתעתי לטובה...

            'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

            נ.ב
            קליפ מושקע בטירוף.

            איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

            בונקרב מנותק
            בונקרב מנותק
            בונקר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1077

            @רבקה אמר באיציק דדיה:

            איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

            איזה מילים, באיזה שיר שלהם???

            "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
            [ממעמקים גד אלבז]

            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר רבקה

              @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

              תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
              נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

              אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
              למה?
              כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

              ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
              ציפיתי - והופתעתי לטובה...

              'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

              נ.ב
              קליפ מושקע בטירוף.

              איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1078

              @רבקה אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים
              גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

              רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                @רבקה אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים
                גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                רותושששר מנותק
                רותושששר מנותק
                רותוששש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1079

                אבל זה ממש לא הגיוני כי הוא הקליט את השיר ליפני שנה וחצי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בונקרב בונקר

                  @רבקה אמר באיציק דדיה:

                  איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                  איזה מילים, באיזה שיר שלהם???

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #1080

                  @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                  אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים

                  נו אז מה?
                  גם לי הרבה שירים מזכירים לי שירים אחרים. אבל לכל שיר יש את המיוחדות של שמבדילה אותו משאר השירים. אין מה לעשות. מוזיקה זה מוזיקה. היא לא יכולה להיות שונה לחלוטין בכל כך הרבה אלפי שירים.

                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                  גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                  ממש לא----- לי אישית לפחות.

                  זה שקוראים לשיר 'לראות את הטוב' לא הופך את ההמשך שלו ל'אסור לעצור את השמש עכשיו... שקיעות אדומות'..... וגם לא הופך אותו ל - דומה לו.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  בונקרב HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • רבקהר רבקה

                    @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                    @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                    אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים

                    נו אז מה?
                    גם לי הרבה שירים מזכירים לי שירים אחרים. אבל לכל שיר יש את המיוחדות של שמבדילה אותו משאר השירים. אין מה לעשות. מוזיקה זה מוזיקה. היא לא יכולה להיות שונה לחלוטין בכל כך הרבה אלפי שירים.

                    @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                    גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                    ממש לא----- לי אישית לפחות.

                    זה שקוראים לשיר 'לראות את הטוב' לא הופך את ההמשך שלו ל'אסור לעצור את השמש עכשיו... שקיעות אדומות'..... וגם לא הופך אותו ל - דומה לו.

                    בונקרב מנותק
                    בונקרב מנותק
                    בונקר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                    #1081

                    @רבקה אמר באיציק דדיה:

                    @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                    השיר עם הפזמון באנגלית מהאלבום סבבה?
                    וואו נכון שאני חושב על זה, זה כמאט אותו דבר.

                    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                    [ממעמקים גד אלבז]

                    מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • בונקרב בונקר

                      @רבקה אמר באיציק דדיה:

                      @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                      השיר עם הפזמון באנגלית מהאלבום סבבה?
                      וואו נכון שאני חושב על זה, זה כמאט אותו דבר.

                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1082

                      @בונקר אפשר להעלות את השיר לשמיעה?

                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                        @בונקר אפשר להעלות את השיר לשמיעה?

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                        #1083

                        @מוכן-תמיד-לעזור לא. אי אפשר.
                        כאן זה לא הנושא שלהם.

                        תבקש בנושא שלהם אם עדיין לא העלו.

                        https://miktzav.com/topic/1980/%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%9C%D7%A2%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רבקהר רבקה

                          @מוכן-תמיד-לעזור לא. אי אפשר.
                          כאן זה לא הנושא שלהם.

                          תבקש בנושא שלהם אם עדיין לא העלו.

                          https://miktzav.com/topic/1980/%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%9C%D7%A2%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1084
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בונקרב בונקר

                            @רבקה אמר באיציק דדיה:

                            @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                            השיר עם הפזמון באנגלית מהאלבום סבבה?
                            וואו נכון שאני חושב על זה, זה כמאט אותו דבר.

                            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1085

                            @בונקר אפשר לדעת איזה שורה בדיוק בשיר של דדיה זה הזכיר לכם?

                            בונקרב רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                              @בונקר אפשר לדעת איזה שורה בדיוק בשיר של דדיה זה הזכיר לכם?

                              בונקרב מנותק
                              בונקרב מנותק
                              בונקר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1086

                              @מוכן-תמיד-לעזור
                              המילים "לגעת בשמים"

                              @רותוששש אמר באיציק דדיה:

                              אבל זה ממש לא הגיוני כי הוא הקליט את השיר ליפני שנה וחצי

                              אז למה הוא הוציא אותו רק עכשיו?

                              "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                              [ממעמקים גד אלבז]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                @בונקר אפשר לדעת איזה שורה בדיוק בשיר של דדיה זה הזכיר לכם?

                                רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1087

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                @בונקר אפשר לדעת איזה שורה בדיוק בשיר של דדיה זה הזכיר לכם?

                                אמרתי את מה שאמרתי כי זה הזכיר זה לא אומר שצריכים לדוש בזה כזה הרבה, זה כבר חריגה מהנושא.

                                @בונקר אמר באיציק דדיה:

                                אז למה הוא הוציא אותו רק עכשיו?

                                יש כל כך הרבה שירים שעובדים עליהם ממש ממש הרבה זמן ורק אז הם יוצאים. שירים זה לא הוקוס פוקוס... עובדים עליהם ממש הרבה עוד קודם. זה אחד המשפטים שכמעט כל מרואיין אמר לי.

                                שיר טוב יוצא אחרי בישול 'חזק'.

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • רבקהר רבקה

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                  @בונקר אפשר לדעת איזה שורה בדיוק בשיר של דדיה זה הזכיר לכם?

                                  אמרתי את מה שאמרתי כי זה הזכיר זה לא אומר שצריכים לדוש בזה כזה הרבה, זה כבר חריגה מהנושא.

                                  @בונקר אמר באיציק דדיה:

                                  אז למה הוא הוציא אותו רק עכשיו?

                                  יש כל כך הרבה שירים שעובדים עליהם ממש ממש הרבה זמן ורק אז הם יוצאים. שירים זה לא הוקוס פוקוס... עובדים עליהם ממש הרבה עוד קודם. זה אחד המשפטים שכמעט כל מרואיין אמר לי.

                                  שיר טוב יוצא אחרי בישול 'חזק'.

                                  רותושששר מנותק
                                  רותושששר מנותק
                                  רותוששש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רותוששש
                                  #1088

                                  כי השיר הזה ספציפי והמופע באים ביחד
                                  וכנירא שרוב הזמן הם תיכננו איך המופע יראה..
                                  אגב מישהוא כבר יודע כמה צפיות יש לשיר ביוטיוב???

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #1089

                                    וואו! איזה שיר מטורף!!!!!
                                    סגנון קצת שונה מהשירים שהוא הוציא מאז שעזב את פדידה - לא של אלחנן אלחדד...
                                    אבל הוא פשוט שיר מושלם! שמעתי אתו בלופים היום 😉.
                                    והקליפ גם - מושקע ומקצועי ברמה.
                                    ו @רותוששש לשיר יש בינתיים 5,739 צפיות ביוטיוב, כולה ב 24 שעות!

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1090

                                      לא ידעתי שיש קליפ אפשר להורדה?

                                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בן מנחםב בן מנחם

                                        @רותוששש בשמחה ובבקשה הקליפ

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/376f6f71c98235f1af359ea707ae0***564b8d06b0b/view

                                        בן מנחםב מנותק
                                        בן מנחםב מנותק
                                        בן מנחם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1091

                                        @בן-מנחם אמר באיציק דדיה:

                                        @רותוששש בשמחה ובבקשה הקליפ

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/376f6f71c98235f1af359ea707ae0***564b8d06b0b/view

                                        כאן יש @מוח-שליט-על-הלב

                                        בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                        מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • בן מנחםב בן מנחם

                                          @בן-מנחם אמר באיציק דדיה:

                                          @רותוששש בשמחה ובבקשה הקליפ

                                          https://send.magicode.me/send-file/file/376f6f71c98235f1af359ea707ae0***564b8d06b0b/view

                                          כאן יש @מוח-שליט-על-הלב

                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1092

                                          @בן-מנחם מצין

                                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול