דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AR054A מנותק
    AR054A מנותק
    AR054
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #488

    אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
    תודה.

    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • AR054A AR054

      אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
      תודה.

      הלב שליה מנותק
      הלב שליה מנותק
      הלב שלי
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #489

      @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • R מנותק
        R מנותק
        riki g
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #490

        למישהו יש את המילים
        של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
        https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
        נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

        R תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • R riki g

          למישהו יש את המילים
          של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
          https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
          נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

          R מנותק
          R מנותק
          rouh
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #491

          @riki-g
          ווער ביסטו?
          זאג מיר וויאזוי הייסטו?
          אין וועלכער שול גייסטו?
          ביי וועלכן רבין דרייסטיך?
          ווי ווייט פון מזרח שטייסטו?
          די לעצטע נייעס ווייסטו?
          וועלעכע קאר דרייווסטו?
          לייטס אין סיירינס הייסע? אוי א מאכער דאורייתא

          ווילסט זיך שפילן מיט די גרויסע קינדער מוזסטו ווייזן גרויסע געלט
          אויב דו ווילסט זיך דרייען מיט אונז
          איך ווייס דו ווילסט

          ווער ביסטו?
          וועלכע מוסדות שטיצסטו?
          אין וועלכן חדר שיקסטו?
          וועמענס מקוה שוויצטו, פאר'דביקות'ט פון קדושה?
          ווי לאנג איז דיין פאות?
          טיילסט אויס אייגן דעות?
          שטייסט און שרייסט פארפייערט?

          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
          בעסער, פעסטער
          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
          דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
          שטערקער, גרעסער
          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
          מאכסט זיך סתם
          ביזי, בזיונות
          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
          וועם רעדסטו איין
          לעבסט אין זיסע חלומות
          דו באהאלסט דיך אומזיסט
          ווייז אונז, ווער דו, ביסט

          ווער ביסטו?
          first class אדער business ?
          געבּסט אדער גייסט נאך פישקעס?
          צו רעדן ביסט מכובד אין די back דו שטייסט און שישקעסט
          זעסט דיך אויף אלע פיקטשערס?
          מיט פאליטישענס קישסטו זיך?
          א בעסערע גאטשע ביסטו?

          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
          בעסער, פעסטער
          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
          דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
          שטערקער, גרעסער
          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
          מאכסט זיך סתם
          ביזי, בזיונות
          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
          וועם רעדסטו איין
          לעבסט אין זיסע חלומות
          דו באהאלסט דיך אומזיסט
          ווייז אונז, ווער דו, ביסט

          זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו
          זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו

          אהרן זלמן לייב באבוב צי 45 ?
          שומרים אדער שמירה, ביסט מיט אונז צי ביסט מיט זיי?
          יא ס'איז א סתירה, ניין דו קענסט נישט choosen צוויי
          G&G G&B, שווארץ און ווייס, סיי ווי סיי, סיי ווי סיי

          ווער ביסטו?

          איך בין א פשוט'ער איד
          איך בין א כשר'ער איד
          איך בין א חשוב'ער איד
          איך בין א

          פשוט'ער איד
          איך בין א כשר'ער איד
          איך בין א חשוב'ער איד
          איך בין א

          איך בין happy כ'בין צופרידן
          נאך א איד צווישן אידן
          נאך א איד צווישן אידן
          צופרידן

          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
          בעסער, פעסטער
          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
          דו האלטסט ס'מאכט דיך עפעס
          שטערקער, גרעסער
          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
          מאכסט זיך סתם
          ביזי, בזיונות
          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
          וועם רעדסטו איין
          לעבסט אין זיסע חלומות
          דו באהאלסט דיך אומזיסט
          ווייז אונז, ווער דו, ביסט.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #492

            אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

            עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

              אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

              עדי 0ע מנותק
              עדי 0ע מנותק
              עדי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #493

              @מוח-שליט-על-הלב איציק דדיה אין יאוש:
              רבינו שאג בקול גדול – אין שום יאוש בעולם כלל
              מצווה גדולה להיות רק בשמחה כל היום בשמחה תמיד!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • AR054A מנותק
                AR054A מנותק
                AR054
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #494

                מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                תודה.

                תמר 7ת ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • AR054A AR054

                  מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                  תודה.

                  תמר 7ת מנותק
                  תמר 7ת מנותק
                  תמר 7
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #495

                  @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                  אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                  AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תמר 7ת תמר 7

                    @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                    אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                    AR054A מנותק
                    AR054A מנותק
                    AR054
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #496

                    thanks

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • AR054A AR054

                      מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                      תודה.

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #497

                      @ar054
                      Take a drive,
                      Down the highway of life,
                      Give me five,
                      My friend,
                      Here we are,
                      We’re together again,
                      And remembering when we met,
                      All the games,
                      All the jokes that we laughed at,
                      The pain,
                      That we shared,
                      And we knew,
                      That no matter what came,
                      Our bond would remain the same,

                      I can travel down any road,
                      Cause I know that I’m not alone,
                      I’ve got my friends and their loyalty,
                      I’ve got my friends who always see the best in me,
                      I got my friends every step of the way,
                      My friends have helped to shape the man I am today,
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh

                      All the years,
                      All the good and the bad,
                      You were there,
                      My friends,
                      And the times,
                      When I stumbled and fell,
                      You would help me get up again,
                      And the smiles,
                      That the memories bring,
                      Keep me going through everything,
                      There’s a song,
                      That together we sing,
                      Sheves Achim Ata Manayim,
                      I can travel down any road,
                      Cause I know that I’m not alone,
                      I’m not alone,

                      I’ve got my friends and their loyalty,
                      I’ve got my friends who always see the best in me,
                      I’ve got my friends every step of the way,
                      My friends have helped to shape the man I am today,
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh
                      I’m up and down the mountain,
                      I’m not afraid,
                      I’m hanging with my friends,
                      I know they’re with me all the way,
                      I know they’re with me all the way,
                      I know they’re with me All the way,
                      I know they’re here with me to stay,

                      I’ve got my friends on a sunny days,
                      I’ve got my friends in the thunder storms and pouring rain,
                      And when I see them I know I’m ok,
                      My friends have helped to shape the man I am today,
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh
                      Oh oh oh oh oh
                      whoa whoa oh
                      I’ve got my friends.

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #498

                        בו"ה בו"ה
                        ליפרא שמעלצער
                        (השיר בעברית)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #499

                          @123-reuv-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          בו"ה בו"ה
                          ליפרא שמעלצער

                          נכנסתי אל הקודש פנימה
                          ובקשתי ברכה
                          מר׳ חיים קנייבסקי
                          התפלאתי מאד
                          זה הפתיע אותי
                          איך שהוא בירך אותי
                          הוא אמר לי “בו”ה בו”ה”
                          מה זה בו”ה בו”ה
                          הנכד הסביר לי
                          ברכה והצלחה
                          כי הצדיק לא מדבר
                          דברים בטלים
                          כשהוא מתעמק
                          בדברי הלכה
                          למדתי מזה
                          שצדיקים גדולים
                          לא מדברים
                          דברים בטלים
                          כשבתורה עמלים
                          אבל עם כל זאת
                          מכבדים
                          כל בנאדם
                          בו”ה בו”ה בו”ה בו”ה...

                          I drove with my brother Aharon
                          I kept him awake
                          We went to Tosh
                          We went to Tosh
                          And after an all-nighter
                          I finally made it in
                          Right before the עלות
                          Just to get a brush
                          The Rabbee mumbled something
                          The gabbai brushed me away
                          The Rabbe needs his diner
                          Still before sunrise
                          I went over to Mielech Klien
                          Who since then passed away
                          R’ Mielech I’m unsure if the
                          Rabbe blessed me at all
                          At exact that moment the Rabbe
                          walks out with the gabai Numan
                          He says Mielech I have a sufek
                          brucha
                          Mielech says Rabbe wow
                          This Bucher too
                          Has a Sufek Brucha
                          And guess what
                          I got a Brucha
                          Bueh Bueh Bueh Bueh...

                          מיט משה לייב׳ן און דער
                          ריבניצער רבי׳ס גבאי
                          שטיי איך און דעהם הייליגען
                          צימער פון דעהם סקולענער רבי
                          זיי זאגען דאס איז ליפא שמעלצר
                          און דער רבי קוקט אויף זיי
                          איי איי איי ליפא שמעלצר
                          קען ער קען ער
                          ״ליפא לויפט דאך און שפיטעלער
                          מיט א טאלאנט א ספיציעלער
                          משמח זיין דעהם און יענער
                          דעהם און יענער״
                          די אלע ברכות גיבען מיר חיזוק
                          א בחינה פון שבת היא מליזעוק
                          איך גלייב פון זייער מויל
                          נישט פון אנדערע׳נס מיילער
                          איך וויל נישט הערען מער פאליטיק
                          נישט קיין קריטיק
                          נאר אשרי עין ראתה את כל אלה
                          באשעפער איך בעהט דיר פון
                          הארצען טיף
                          להראות נועם זיו
                          איך וויל בלייבען פאזעטיוו
                          בו”ה בו”ה!

                          123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                            מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                            מוזיקה אוטנטית
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #500

                            מחפש מילים לשיר "חתונה און שטעטל " של ישראל אדלר
                            ואם אפשר גם תרגום

                            אין על יואלי דיקמן !!!!!!

                            R תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                              מחפש מילים לשיר "חתונה און שטעטל " של ישראל אדלר
                              ואם אפשר גם תרגום

                              R מנותק
                              R מנותק
                              rouh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #501

                              @מוזיקה-אוטנטית
                              דינסטאג ר"ח שעה טובה ומוצלחת
                              די גביר אחד מעיר קוועלט פון נחת
                              די וואס האט די זכיה, יבוא ויגיע, יבוא ויגיע
                              דאס גייט זיין א חתונה אזוינס און אזאנס ...
                              מבעוד יום מוכנים זינגער'ס חזנים, בדחנים
                              אויבן אן צדיקים רבנים, גאונים דיינים
                              עס טוט זיך דארט א מצב, ראש הקהל מוהל די קצב
                              אמת מה נהדר, איש בל יעדר
                              מי אדיר על הכל מיט א שיינע קול אן קיין גראזען זינגט די חזן
                              די מוזיק שפילט, די שמחה מ'פילט, מ'מאכט נאך א בילד מ'זאל קענען ווייזען
                              חשובע אידען באקומען כיבודים, גרויסע יחודים מפורשת
                              די רב שליט"א ברכה אחריתא, די עדים זאגן מקודשת
                              מיט א ליכט און די האנט, די גביר שיינט
                              וואס איך פארמאג וועט מען וויסען פון היינט
                              נו אזא חתונה נו וואס זאגט איר דערצו
                              נו אזא שיינע חתונה נו וואס זאגט איר דערצו
                              א חתונה און שטעטעל למען ישמעו ויראו, ישמעו ויראו
                              אבער די חתונה וואס וועט דארט זיין
                              לחיים טובים, מיט אלע קרובים די גאנצע משפחה בשיר ושבחה
                              די זיידע ר' שלמה, יפן ממקומו די פעטער ר' יודל, קומט מיט זיין פידעל
                              חיים הערשקאויטש, משה בערקאויטש, דוד לעפקאוויטש, יענקל מענדלאויטש
                              וועלן דארט טרינקן לחיים און שוין
                              א חתונה א שיינע צייט
                              אווי ס'איז א חתונה אזוי און צו דיר און צו מיר און צו דיר
                              מ'לאכט און מ'זיננגט מ'טאנצט און מ'שפרינגט און ס'איז א גרויס געשריי
                              מחותן קומט אהער, מחותן קומט אהין
                              מחותן אהער, מחותן אהין, מחותן אריין, מחותן ארויס
                              מחותן איז דא, מחותן איז דארט, מחותן ארויף, מחותן אראפ
                              אלע רוקען זיך, אלע שטיפען זיך, ברענגט אריין מתנות פיין
                              אבער וואס פאר א מתנות האט מען געשענקט די חתן כלה
                              תכלת וארגמן, א קלארע נאמען א ויין פעסל, א שבת קעסל
                              א סעט מיט דישעס, צו עסן דעלישע'ס
                              טישטעך מיט טעפן מיט זיבעציג טשעק
                              און וואס האט מען געגעסן אויף די חתונה
                              געהאקטע לעבער פארדינטע ניס, קאטשענע אייער מיט גענזענע פיס
                              א פיצל שניצל מיט אן אלטע ווין, זויערע פיקעלס מיט א פולישע חריין
                              אבער וואס האט שרולי אדלר גבדחנ'ט ביי די חתונה
                              א חכם בר דעת וויסט כל עדת רשכבה''ג און זיין יו''ט זיין חג
                              הרבני הנגיד עידית שבעידית, גאון בחסד און א בעל מידות
                              מחותן ראה והבט, די שטייסט און אזא געהויבענע צייט
                              געדנעק און דיין שמחה דע מה למעלה ממך
                              אויסבעטן הייסע תפילות אוי וואס זאגט איר דערצו
                              אפאר הייסע טרערעל'ך זעהן שיינע דורות ערליך
                              בנין עדי עד א בית מקדש מעט, דורות ישרים מבורכים, לנצח נצחים
                              בני חיי ומזוני שפע קודש מבריכה עליונה, מזל טוב! מזל טוב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                @123-reuv-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                בו"ה בו"ה
                                ליפרא שמעלצער

                                נכנסתי אל הקודש פנימה
                                ובקשתי ברכה
                                מר׳ חיים קנייבסקי
                                התפלאתי מאד
                                זה הפתיע אותי
                                איך שהוא בירך אותי
                                הוא אמר לי “בו”ה בו”ה”
                                מה זה בו”ה בו”ה
                                הנכד הסביר לי
                                ברכה והצלחה
                                כי הצדיק לא מדבר
                                דברים בטלים
                                כשהוא מתעמק
                                בדברי הלכה
                                למדתי מזה
                                שצדיקים גדולים
                                לא מדברים
                                דברים בטלים
                                כשבתורה עמלים
                                אבל עם כל זאת
                                מכבדים
                                כל בנאדם
                                בו”ה בו”ה בו”ה בו”ה...

                                I drove with my brother Aharon
                                I kept him awake
                                We went to Tosh
                                We went to Tosh
                                And after an all-nighter
                                I finally made it in
                                Right before the עלות
                                Just to get a brush
                                The Rabbee mumbled something
                                The gabbai brushed me away
                                The Rabbe needs his diner
                                Still before sunrise
                                I went over to Mielech Klien
                                Who since then passed away
                                R’ Mielech I’m unsure if the
                                Rabbe blessed me at all
                                At exact that moment the Rabbe
                                walks out with the gabai Numan
                                He says Mielech I have a sufek
                                brucha
                                Mielech says Rabbe wow
                                This Bucher too
                                Has a Sufek Brucha
                                And guess what
                                I got a Brucha
                                Bueh Bueh Bueh Bueh...

                                מיט משה לייב׳ן און דער
                                ריבניצער רבי׳ס גבאי
                                שטיי איך און דעהם הייליגען
                                צימער פון דעהם סקולענער רבי
                                זיי זאגען דאס איז ליפא שמעלצר
                                און דער רבי קוקט אויף זיי
                                איי איי איי ליפא שמעלצר
                                קען ער קען ער
                                ״ליפא לויפט דאך און שפיטעלער
                                מיט א טאלאנט א ספיציעלער
                                משמח זיין דעהם און יענער
                                דעהם און יענער״
                                די אלע ברכות גיבען מיר חיזוק
                                א בחינה פון שבת היא מליזעוק
                                איך גלייב פון זייער מויל
                                נישט פון אנדערע׳נס מיילער
                                איך וויל נישט הערען מער פאליטיק
                                נישט קיין קריטיק
                                נאר אשרי עין ראתה את כל אלה
                                באשעפער איך בעהט דיר פון
                                הארצען טיף
                                להראות נועם זיו
                                איך וויל בלייבען פאזעטיוו
                                בו”ה בו”ה!

                                123 REUV'N1 מנותק
                                123 REUV'N1 מנותק
                                123 REUV'N
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #502

                                @מוכשרת-על
                                תודה, אבל אני מחפש את המילים בעברית
                                (האלבום שבו מופיע השיר יצא גם בעברית וגם באנגלית, אך את העברי אני לא מוצא)

                                מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                                  @מוכשרת-על
                                  תודה, אבל אני מחפש את המילים בעברית
                                  (האלבום שבו מופיע השיר יצא גם בעברית וגם באנגלית, אך את העברי אני לא מוצא)

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #503
                                  פוסט זה נמחק!
                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                    פוסט זה נמחק!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אתי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #504

                                    @מוכשרת-על צריך לבקש ממי שמבין אידיש שיתרגם לכולם לתועלת הכלל

                                    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אתי 0

                                      @מוכשרת-על צריך לבקש ממי שמבין אידיש שיתרגם לכולם לתועלת הכלל

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                      #505
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C מנותק
                                        C מנותק
                                        chw
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #506

                                        אשמח למילים של השיר שיר "לכו ונלכה" של מקהלת שירה (בנות) באנגלית.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                          כשאמצע שם ניק אשנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #507

                                          המילים של אוטוטו של שלמה רג'ה

                                          קול דודי דופק פתחי לי

                                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול