דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??

האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
41 פוסטים 15 כותבים 1.9k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרת הרוקש שרת הרוק

    @תמר-7 כן, אבל היו את השירים הראשונים, אברהם פריד הצליח לא כי הוא מיחזר.
    וגם מחדשי המוזיקה היהודית (כמו הרזאלים למשל) היו יצירתיים ויצאו מהקופסה ושינו את המוזיקה בלי היכר!
    פעם כל אחד חשב איך להיות יצירתי ולשנות, הים כל אחד חושב איך להיות דומה ל... ולעשות מוזיקה כמו... (וזה כולל גם את הזמרים הגדולים שמנסים להישמע כמו עצמם בעבר ולא איך להתחדש)

    תמר 7ת מנותק
    תמר 7ת מנותק
    תמר 7
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @שרת-הרוק נו
    וזה בדיוק מה שכתבתי לך

    שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תמר 7ת תמר 7

      @שרת-הרוק נו
      וזה בדיוק מה שכתבתי לך

      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @תמר-7 ואני הסכמתי איתך, חוץ מהנקודה ההיא שכתבת

      @תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

      בגלל שאנשים לא יודעים לצאת מהקופסא
      כמו שאמרת...
      וגם אם ינסו זה ישמע לא טוב

      אז כתבתי לך שזה לא נכון.

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        @תמר-7 ואני הסכמתי איתך, חוץ מהנקודה ההיא שכתבת

        @תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

        בגלל שאנשים לא יודעים לצאת מהקופסא
        כמו שאמרת...
        וגם אם ינסו זה ישמע לא טוב

        אז כתבתי לך שזה לא נכון.

        תמר 7ת מנותק
        תמר 7ת מנותק
        תמר 7
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @שרת-הרוק אז אמרתי שזה היה בתחילתה של המוזיקה כמו בזמן של אברהם פריד, מרדכי בן דוד וכ'ו
        והיום גם הזמרים הגדולים חוזרים על עצמם ועל אחרים ואין חדש
        עובדות בשטח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          ממש לא ואני יפרט עוד מעט

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ת תמר מהמרכז

            נראה לי צבי וייס או מישהו אחר אמר במלחינים שהיום קשה להוציא לחן חדש, כי הכל מזכיר. וזה מאוד קשה להתנתק מכל מה שהכרנו ולהלחין משהו שונה. הלחנים שאנחנו מכירים נכנסים אלינו מהתת מודע.
            לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.

            HHKKKKH מנותק
            HHKKKKH מנותק
            HHKKKK
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @תמר-מהמרכז אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

            לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.

            ויש כאלו!
            קחו את ריבו לדוג'..

            @תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

            כל הלחנים שיש היום זה לחנים שחרשו עליהם בכל מקום בעולם
            אין דבר כזה בימנו לחן חדש

            יש קצת ויש דומים אבל בודדים ממש נפרדים מהשאר.

            ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
              #22

              אני חושב שיש אמנים בודדים שמצליחים להביא ולייצר משו חדש
              לדוגמא ישי ריבו סיבת הסיבות זהו לחן מאוד מיוחד כתר מלוכה הלב שלי זה שירים
              שהלחן לא מוכר ומשה פלד גם הביא משו חדש יש עוד כמה אבל הרוב נשמע חיקוי או שסתם
              לא באמת אבל רק נשמע ואני חושב שזאת הסיבה שהם כל כך הצליחו

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ה מנותק
                ה מנותק
                השטיגעניסט הנודד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                השיר של דרשו ''ומתקדש'' הזכיר לי מלייארד שירים

                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ה השטיגעניסט הנודד

                  השיר של דרשו ''ומתקדש'' הזכיר לי מלייארד שירים

                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @השטיגעניסט-הנודד תן דוגמא איזה שיר הוא הזכיר לך

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                    @השטיגעניסט-הנודד תן דוגמא איזה שיר הוא הזכיר לך

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    השטיגעניסט הנודד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @מוכן-תמיד-לעזור לא יודע בדיוק אבל מלא שירים שטיינמצים כאלה

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • HHKKKKH HHKKKK

                      האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
                      לי זה נשמע כך בהרבהה שירים ששמעתי לאחרונה..😧

                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינו
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
                      #26

                      @hhkkkk אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                      האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
                      לי זה נשמע כך בהרבהה שירים ששמעתי לאחרונה..😧

                      זה לא לאחרונה, פשוט כל לחן יש בו לפחות קטע אחד שחוזר על עצמו מאיזשו מקום (לא בהכרח שזה בכוונה), כי כך זה המנגינות, נגמרו כבר התווים.


                      @סודי-ביותר אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                      @hhkkkk יש הרבה לחנים של קליין ברי שנשמעים ממש דומה

                      לכל מלחין יש את הטעם שלו, כך שזה נשמע גם ממש דומה. חוצמיזה ייתכן שמה שנשמע לך דומה זה העיבודים שלהם וזה יכול להטעות מאוד בין העיבוד ללחן.


                      @השטיגעניסט-הנודד אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                      השיר של דרשו ''ומתקדש'' הזכיר לי מלייארד שירים

                      אני מסכים בחלק קטן של השיר שיש לו סיומת שדומה לאיזשו משהו.


                      אף בכל אופן לדעתי זה באמת יש כזו תופעה אבל רק בחתיכה מהלחנים ולא בכל הלחן, ולכן אין מה להתעמק בזה יותר מדי, מה לעשות [אני כבר הרבה זמןאומר את זה-] נגמרו התווים!!...

                      אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        חשבתי פעם על זמר שכל שיר שלו יהיה סגנון אחר אחד שמח אחד לאט אחד ראפ וכו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה השטיגעניסט הנודד

                          @מוכן-תמיד-לעזור לא יודע בדיוק אבל מלא שירים שטיינמצים כאלה

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר מהמרכז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @השטיגעניסט-הנודד נכון!! שמעתי את השיר הזה והרגשתי שאני כאילו מכירה אותו כבר מפעם....
                          דווקא כן יש לזה קטע חמוד כי תוך שנייה קולטים שירים, לי הספיק פעם אחת לשמוע את השיר הזה בשביל לשיר אותו לבד....
                          גם השיר של אברימי רוט (שמשה פלד הלחין) "שיר של בית המקדש" הזכיר לי המון שירים (מצחיק, אבל זה גם הזכיר לי את השיר המיתולוגי של הגן - היה לנו בית מקדש מפואר ומקודש... היה שם קטע דומה בשיר, לא רק במילים)...

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נעמי16נ מנותק
                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            כן....
                            האמת שהשיר של משה קליין "ככה יעשה" של פורים
                            הייתי ממש בטוחה ששמעתי כבר את הלחן הזה...וזה רק דוגמא אחת...יש המון שירים כאלה

                            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                            סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נעמי16נ נעמי16

                              כן....
                              האמת שהשיר של משה קליין "ככה יעשה" של פורים
                              הייתי ממש בטוחה ששמעתי כבר את הלחן הזה...וזה רק דוגמא אחת...יש המון שירים כאלה

                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותר
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @נעמי16 השיר הזה ממש דומה לנגן המנגן של קול חי מיוזיק
                              ממש ממש דומה בעיבוד ובלחן

                              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                              EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                טוב אז אני יפרט
                                לאחרונה יש הרבה שירים על אותו מצב כמו על ר'חיים זצ''ל על פורים בעיקר כמעט כל שיר פורימי נשמע אותו דבר לכן זה מוכר ככה זה בפורים יש גם על גאולה אבל בעיקרון כולם לחנים אחרים לחלוטין רק בגלל שהם על אותם נושאים זה אולי נשמע לכם מוכר!

                                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                HHKKKKH ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                  טוב אז אני יפרט
                                  לאחרונה יש הרבה שירים על אותו מצב כמו על ר'חיים זצ''ל על פורים בעיקר כמעט כל שיר פורימי נשמע אותו דבר לכן זה מוכר ככה זה בפורים יש גם על גאולה אבל בעיקרון כולם לחנים אחרים לחלוטין רק בגלל שהם על אותם נושאים זה אולי נשמע לכם מוכר!

                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @מוח-שליט-על-הלב

                                  @מוח-שליט-על-הלב אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                                  טוב אז אני יפרט
                                  לאחרונה יש הרבה שירים על אותו מצב כמו על ר'חיים זצ''ל על פורים בעיקר כמעט כל שיר פורימי נשמע אותו דבר לכן זה מוכר ככה זה בפורים יש גם על גאולה אבל בעיקרון כולם לחנים אחרים לחלוטין רק בגלל שהם על אותם נושאים זה אולי נשמע לכם מוכר!

                                  זהו שלא התכונתי לאלו שפירטת!!
                                  הכונה לשירים קלאסים של קליין נהוראי וכו' וזה המון פעמים נשמע לי דומה מאור..

                                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                                    @נעמי16 השיר הזה ממש דומה לנגן המנגן של קול חי מיוזיק
                                    ממש ממש דומה בעיבוד ובלחן

                                    EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @סודי-ביותר אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                                    @נעמי16 השיר הזה ממש דומה לנגן המנגן של קול חי מיוזיק
                                    ממש ממש דומה בעיבוד ובלחן

                                    ממש נכון! והוא גם הזכיר עוד המון שירים. לי הוא הזכיר איזה שיר שאני לא יודעת של מי הוא אבל על המילים :בן דוד עבדך יגאלנו, יגאלנו, משיח ד'.
                                    קיצור, משהו בסגנון.....

                                    אם מישהו מכיר את השיר - אני אשמח שיעלו בנושא המתאים

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                      טוב אז אני יפרט
                                      לאחרונה יש הרבה שירים על אותו מצב כמו על ר'חיים זצ''ל על פורים בעיקר כמעט כל שיר פורימי נשמע אותו דבר לכן זה מוכר ככה זה בפורים יש גם על גאולה אבל בעיקרון כולם לחנים אחרים לחלוטין רק בגלל שהם על אותם נושאים זה אולי נשמע לכם מוכר!

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @מוח-שליט-על-הלב אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:

                                      טוב אז אני יפרט
                                      לאחרונה יש הרבה שירים על אותו מצב כמו על ר'חיים זצ''ל על פורים בעיקר כמעט כל שיר פורימי נשמע אותו דבר לכן זה מוכר ככה זה בפורים יש גם על גאולה אבל בעיקרון כולם לחנים אחרים לחלוטין רק בגלל שהם על אותם נושאים זה אולי נשמע לכם מוכר!

                                      ממש לא, לי בכלל השיר של אברימי רוט על בית המקדש הזכיר לי איזה מנגינה של לכה דודי..... ואמרו פה שככה יעשה של משה קליין דומה לנגן המנגן של קול חי, בקיצור, לא קשור לתקופה...

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • סולס מנותק
                                        סולס מנותק
                                        סול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        אדם לא יכול להלחין את מה שהוא לא שמע
                                        אלא א''כ הוא מוצארט.
                                        היכולת להלחין משהו חדש הוא תלוי באופקים המוזיקליים של המלחין
                                        נניח אדם שכל עשרים שנותיו הראשונות שמה את פריד מ.ב.ד. וכו' היכולת שלו לייצר שיר ששוה שמיעה מוגבלת ביותר.

                                        לעומת זאת מי ששומע מוזיקות שונות סגנונות שונים יש לו יותר אופקים
                                        ועדיין צריך יצירתיות

                                        וכמובן יש דברים שיוצאים מהכלל
                                        למשל יה אכסוף שיש לו טעם וסגנון ייחודי וכו' וכו'
                                        מעניין מי הלחין את זה???

                                        הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • סולס סול

                                          אדם לא יכול להלחין את מה שהוא לא שמע
                                          אלא א''כ הוא מוצארט.
                                          היכולת להלחין משהו חדש הוא תלוי באופקים המוזיקליים של המלחין
                                          נניח אדם שכל עשרים שנותיו הראשונות שמה את פריד מ.ב.ד. וכו' היכולת שלו לייצר שיר ששוה שמיעה מוגבלת ביותר.

                                          לעומת זאת מי ששומע מוזיקות שונות סגנונות שונים יש לו יותר אופקים
                                          ועדיין צריך יצירתיות

                                          וכמובן יש דברים שיוצאים מהכלל
                                          למשל יה אכסוף שיש לו טעם וסגנון ייחודי וכו' וכו'
                                          מעניין מי הלחין את זה???

                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שלי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
                                          #36

                                          @סול יש דברים בגו
                                          למרות שתמיד יש יצירתיות ובסופם של דברים מולחנים היום מלא שירים שלא דומים לשום דבר
                                          זה מראה על אופק ויצירתיות שצריכה להיות למלחין
                                          אגב, עדיף שתכתוב קה אכסוף עם ק' כי יכול להיות שיש בעיה לכתוב את זה עם י'

                                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול