מופע אגדה של הגדה
-
@שלומי-0 מי שרוצה תמיד להגיד שקול ברמה דפוקים
תמיד ימצא את הדרך
וגם אם הכל היה מושלם ימצאו איזה משהו להגיד יו היה מכוער ומשמם
ושתשלם 100,150 ש"ח למופע של קול חי תדבר על קול ברמה@תמר-7 אמר במופע אגדה של הגדה:
@שלומי-0 מי שרוצה תמיד להגיד שקול ברמה דפוקים
תמיד ימצא את הדרך
וגם אם הכל היה מושלם ימצאו איזה משהו להגיד יו היה מכוער ומשמם
ושתשלם 100,150 ש"ח למופע של קול חי תדבר על קול ברמהלקחת לי ת'מילים, אפילו מילה טובה אין לכם?
הלכתם,נסעתם טרחתם ו? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
היה מגניב מי שלא הגיע הפסיד זה שווה את הסכום ואפילו יותר
הבחורים על הפראנצס לא הבנתי בשביל מה הביאו אותם הם כל הזמן ברחו? -
היה מגניב מי שלא הגיע הפסיד זה שווה את הסכום ואפילו יותר
הבחורים על הפראנצס לא הבנתי בשביל מה הביאו אותם הם כל הזמן ברחו?@שמעון-2
את הסכום ברור ששווה אבל התלונות לא היו על הסכום אלא על הציפיות שיואלי ועוד אנשים עשו -
@שמעון-2
את הסכום ברור ששווה אבל התלונות לא היו על הסכום אלא על הציפיות שיואלי ועוד אנשים עשו@ענק-הענקים-בדורינו עוזר דרוק עבד קשה על האירוע
ובקשר לבחורים היו מה זה בסדר חוץ מכמה -
@ענק-הענקים-בדורינו עוזר דרוק עבד קשה על האירוע
ובקשר לבחורים היו מה זה בסדר חוץ מכמה@שמעון-2
לא אמרתי שלא עבדו קשה עבדו וראו את ההשקעה אבל פיתחו קצת ציפיות לחלק מהאנשים (ד''א לי פחות כיון שהשוותי אם הסכום ששילמתי אז נהנתי) והבחורים ביכלל לא היו רציני העלו כל מי שרצה מהקהל ולא היה איזה רעיון שהם יעשו לכן כך זה יצא -
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע, דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה, ובלי ציפיות יתר, ככה כנראה תהנו יותר. -
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע, דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה, ובלי ציפיות יתר, ככה כנראה תהנו יותר.@הלב-שלי
בכל מיקרה מה שאני הבנתי ובשביל מופע של 25 שקל היה בסדר פלוס -
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע, דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה, ובלי ציפיות יתר, ככה כנראה תהנו יותר.@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע,
לא נכון
@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
לא סתם קוראים לו יואלי דיקמן
@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה,
בלי העדכונים של פורום מקצב לא ההיתי מגיע רק בגלל העדכונים אני בא
@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
ובלי ציפיות יתר,
חברים שימו פס ותמשיכו לפרסם
@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
ככה כנראה תהנו יותר.
אני לא בא למקום שאני לא יודע מה הולך להיות שם .
-
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע, דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה, ובלי ציפיות יתר, ככה כנראה תהנו יותר.@הלב-שלי אמר במופע אגדה של הגדה:
אז כל התלונות פה הן סביב התעמולה שקדמה למופע, דבר שמאפיין את יואלי לפני כל חומר שהוא משחרר.
פשוט תלמדו לא לבנות על שום מגדל שמעדכנים פה, ובלי ציפיות יתר, ככה כנראה תהנו יותר.ממש ככה...
אגב יואלי בעצמו אמר שכשהוא עלה על הבמה
הוא לא ידע מאיפה לאכול את המופע הזה...
כי איך הקהל יגיב? ואם יזרמו איתם וכו'... -
@בונקר אני יכתוב לך את ההזמרים שהיו ומי שלא ראית סימן שהוא היה אחרי משה לוק
-
בנצי שטיין
-
חיים ישראל
-
ישי לפידות
-
רולי דיקמן
-
ארי היל
-
משה דוד ויסמנדל
-
-
@אביגיל-1 אגדה של הגדה מופע שהיה במוצש בבניני האומה ובו השתתפו הזמרים שכתבתי לעיל
-
@צליל עשו מסביב זה כל כך הרבה רעש שכבר ציפיתי לתגובות יותר נלהבות....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות