דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. תגובות
  4. תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:

תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
@מעבר למקצב@shin
176 פוסטים 40 כותבים 14.5k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shin

    @אילנית א. כן הטור יהיה די סודי, לא תדעו מה הנושא הבא עד שהוא יתפרסם... 🙂
    וב. אני אחזור שוב בקצרה ואם זה לא יובן ממליץ לכם לחכות הלאה,
    אני מביא את הדברים מהזוית שלי, מזוית קצת שונה, מהיבט אחר, מהסתכלות אחרת וכו' וכו'..
    מה שנשאר לכם לקרוא ולהינות לא צריך יותר....
    ועל אבא לא שואלים שאלות... 🙂
    @מנאש

    היכל הנבואה

    צודק בהחלט.

    אפרתא מנותק
    אפרתא מנותק
    אפרת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @shin
    וואוו מהמם מחכה לפרק הבא
    בהצלחה!!!

    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
    אייל גלבוע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסט
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      ואוהו נהניתי לקרוא , מחכה לעוד ....

      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • S shin

        @אילנית א. כן הטור יהיה די סודי, לא תדעו מה הנושא הבא עד שהוא יתפרסם... 🙂
        וב. אני אחזור שוב בקצרה ואם זה לא יובן ממליץ לכם לחכות הלאה,
        אני מביא את הדברים מהזוית שלי, מזוית קצת שונה, מהיבט אחר, מהסתכלות אחרת וכו' וכו'..
        מה שנשאר לכם לקרוא ולהינות לא צריך יותר....
        ועל אבא לא שואלים שאלות... 🙂
        @מנאש

        היכל הנבואה

        צודק בהחלט.

        EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #10

        @shin היה ממש מעניין!
        תמיד כיף לקרוא דעות של עוד אנשים על החיים,
        ובמיוחד על הנושא החשוב הזה: מוזיקה...!!

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ס מנותק
          ס מנותק
          סלאש
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @shin יש לך כתיבה מעולה ממש נהניתי לקרוא. נקודה קטנה שקפצה לי, זה שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה זה בטח משהו משמעותי אבל לי זה נראה כאילו אנשים מחפשים תירוץ לנגן אז הם אומרים לעצמם ולאחרים שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה. מה היה קורה אם הוא לא היה קרוב להיכל התשובה האם לא היינו מנגנים? אשמח לתגובה

          יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
          תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
          (אורית שחף)

          ברוריהב S 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ס סלאש

            @shin יש לך כתיבה מעולה ממש נהניתי לקרוא. נקודה קטנה שקפצה לי, זה שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה זה בטח משהו משמעותי אבל לי זה נראה כאילו אנשים מחפשים תירוץ לנגן אז הם אומרים לעצמם ולאחרים שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה. מה היה קורה אם הוא לא היה קרוב להיכל התשובה האם לא היינו מנגנים? אשמח לתגובה

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @סלאש לדעתי הנושא מבלבל כי אם המוזיקה קרובה להיכל התשובה אז היא יכולה גם להרחיק מהתשובה וצרכים להיזהר מאוד משמיעת שירים לא מתאימים בגלל המשמעויות של השירים שיכולות לגרום לנסיגה באמונה בדיוק כמו שמוזיקה יכולה לקרב זה תלוי בעוצמות ובכוח של הזמר ומילות השירים.

            שירה מעומק הנשמה

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תמר מהמרכז
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              וואי... רק עכשיו התפניתי לקרוא....
              ממש יפה ומעניין,
              יש לך כתיבה מקצועית מאוד ומושכת!
              מחכה לפרק הבא!!

              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ברוריהב ברוריה

                @סלאש לדעתי הנושא מבלבל כי אם המוזיקה קרובה להיכל התשובה אז היא יכולה גם להרחיק מהתשובה וצרכים להיזהר מאוד משמיעת שירים לא מתאימים בגלל המשמעויות של השירים שיכולות לגרום לנסיגה באמונה בדיוק כמו שמוזיקה יכולה לקרב זה תלוי בעוצמות ובכוח של הזמר ומילות השירים.

                S מנותק
                S מנותק
                shin
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                #14

                @ברוריה אמר בפרק א - תגובות:

                @סלאש לדעתי הנושא מבלבל כי אם המוזיקה קרובה להיכל התשובה אז היא יכולה גם להרחיק מהתשובה וצרכים להיזהר מאוד משמיעת שירים לא מתאימים בגלל המשמעויות של השירים שיכולות לגרום לנסיגה באמונה בדיוק כמו שמוזיקה יכולה לקרב זה תלוי בעוצמות ובכוח של הזמר ומילות השירים.

                אכן כן, ולכן לא נכנסתי יותר מדי.. אבל זוהי בדיוק הכוונה שיר לא טוב יכול להרוס מאוד מה ששיר טוב יכול לבנות...
                זה הכוח של המוזיקה !!

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • S shin

                  @ברוריה אמר בפרק א - תגובות:

                  @סלאש לדעתי הנושא מבלבל כי אם המוזיקה קרובה להיכל התשובה אז היא יכולה גם להרחיק מהתשובה וצרכים להיזהר מאוד משמיעת שירים לא מתאימים בגלל המשמעויות של השירים שיכולות לגרום לנסיגה באמונה בדיוק כמו שמוזיקה יכולה לקרב זה תלוי בעוצמות ובכוח של הזמר ומילות השירים.

                  אכן כן, ולכן לא נכנסתי יותר מדי.. אבל זוהי בדיוק הכוונה שיר לא טוב יכול להרוס מאוד מה ששיר טוב יכול לבנות...
                  זה הכוח של המוזיקה !!

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ס סלאש

                    @shin יש לך כתיבה מעולה ממש נהניתי לקרוא. נקודה קטנה שקפצה לי, זה שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה זה בטח משהו משמעותי אבל לי זה נראה כאילו אנשים מחפשים תירוץ לנגן אז הם אומרים לעצמם ולאחרים שהיכל הנגינה קרוב להיכל התשובה. מה היה קורה אם הוא לא היה קרוב להיכל התשובה האם לא היינו מנגנים? אשמח לתגובה

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shin
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                    #16

                    @סלאש אז ככה, אני מסביר מדוע המוזיקה כ''כ מושכת, למה הדיבור סביבה כ''כ חזק, מה יש בה שאין במרשמלו בטעם אוכמניות ?! מוזיקה זה משהו מיוחד וזו הסיבה לכל המהומה ולמה ?! ואז כפי שנאמר מחפשים "תירוצים" לשאלה למה...
                    אבל זה לעניו''ד זה לא תירוצים, אלא הסברים למה... תחשבו על זה 🙂

                    # (ואל תשכחו שאתם מחליטים על מה נדבר שבוע הבא/יום חמישי... במייל שהובא בסוף הטור)

                    מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • S shin

                      @סלאש אז ככה, אני מסביר מדוע המוזיקה כ''כ מושכת, למה הדיבור סביבה כ''כ חזק, מה יש בה שאין במרשמלו בטעם אוכמניות ?! מוזיקה זה משהו מיוחד וזו הסיבה לכל המהומה ולמה ?! ואז כפי שנאמר מחפשים "תירוצים" לשאלה למה...
                      אבל זה לעניו''ד זה לא תירוצים, אלא הסברים למה... תחשבו על זה 🙂

                      # (ואל תשכחו שאתם מחליטים על מה נדבר שבוע הבא/יום חמישי... במייל שהובא בסוף הטור)

                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                      #17

                      @shin על מה תדבר שם תן דוגמאות....

                      דווקא מרשמלו בטעם אוכמניות נשמע טעיםם........

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                        @shin על מה תדבר שם תן דוגמאות....

                        דווקא מרשמלו בטעם אוכמניות נשמע טעיםם........

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                        #18

                        @מוכן-תמיד-לעזור עלה כבר טור אחד... תנו נושאים ונעשה לכם מיקס מעניין...
                        תבין את הרעיון..

                        מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shin

                          @מוכן-תמיד-לעזור עלה כבר טור אחד... תנו נושאים ונעשה לכם מיקס מעניין...
                          תבין את הרעיון..

                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @shin מעולה
                          אגב אני חייב להחמיא לך שהכתיבה שלך כל כך יפה וזורמת
                          ממש תענוג לקרוא ואתה מסביר את זה כל כך יפה ומעניין
                          שאני פשוט מחכה לפעם הבאה אגב מתי זה יהיה? במוצאי החג?

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                            @shin מעולה
                            אגב אני חייב להחמיא לך שהכתיבה שלך כל כך יפה וזורמת
                            ממש תענוג לקרוא ואתה מסביר את זה כל כך יפה ומעניין
                            שאני פשוט מחכה לפעם הבאה אגב מתי זה יהיה? במוצאי החג?

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @מוכן-תמיד-לעזור כנראה בליל שישי ערב בדיקת חמץ נעשה קצת "ביעור חמץ" למוזיקה הפחות טובה שחלחלה למחנינו... 🙂 בא לכם ?! שלא יהרגו אותי כאן..
                            יחשבו שאני קמיסר או סטופל שרוצה שתשמעו שירי 1980
                            אל דאגה חבר'ה

                            מוכן תמיד לעזורמ S המאסטרו הנסתרה 3 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • S shin

                              @מוכן-תמיד-לעזור כנראה בליל שישי ערב בדיקת חמץ נעשה קצת "ביעור חמץ" למוזיקה הפחות טובה שחלחלה למחנינו... 🙂 בא לכם ?! שלא יהרגו אותי כאן..
                              יחשבו שאני קמיסר או סטופל שרוצה שתשמעו שירי 1980
                              אל דאגה חבר'ה

                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                              #21

                              @shin 😂 זה דווקא נשמעע ממש טוב
                              ואגב גם אני חושב כך ככה שאני ממש יהנה
                              בטור הבא.....
                              ועוד משהו אתה לא כתב מקצב אז איך אתה כותב טור?
                              אשמח לתשובה

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                @shin 😂 זה דווקא נשמעע ממש טוב
                                ואגב גם אני חושב כך ככה שאני ממש יהנה
                                בטור הבא.....
                                ועוד משהו אתה לא כתב מקצב אז איך אתה כותב טור?
                                אשמח לתשובה

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                #22

                                @מוכן-תמיד-לעזור סבבה נפגש בחמישי,
                                ואני חוזר ואומר שכאן זה טוב ויפה לתגובות ודיונים כמו שעשו למעלה בחכמה על היכל הנגינה וכו'...
                                אבל למי שיש תגובה שהוא מעדיף שהיחס אליה יהיה יותר פרטני, וגם למען הסדר הטוב אצלי בראש מומלץ להגיב בכתובת המייל שרשומה בסוף הפוסט.
                                לילה טוב
                                נ.ב. אני יותר מכתב מקצב 🙂 התוית הזו פשוט לא תיהיה נכונה...- עניין של המנהלים כאן...

                                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • S shin

                                  @מוכן-תמיד-לעזור סבבה נפגש בחמישי,
                                  ואני חוזר ואומר שכאן זה טוב ויפה לתגובות ודיונים כמו שעשו למעלה בחכמה על היכל הנגינה וכו'...
                                  אבל למי שיש תגובה שהוא מעדיף שהיחס אליה יהיה יותר פרטני, וגם למען הסדר הטוב אצלי בראש מומלץ להגיב בכתובת המייל שרשומה בסוף הפוסט.
                                  לילה טוב
                                  נ.ב. אני יותר מכתב מקצב 🙂 התוית הזו פשוט לא תיהיה נכונה...- עניין של המנהלים כאן...

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @shin עכשיו אם אני ישלח אתה תענה..??
                                  לא רוצה לחפור אבל.....

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    @shin עכשיו אם אני ישלח אתה תענה..??
                                    לא רוצה לחפור אבל.....

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @מוכן-תמיד-לעזור MMIKTZAV123@gmail.com כן אני על המייל, אבל אני מזכיר ובזה גם האישור שלי מהפורום מוגבל !!
                                    לא להתכתבויות... רק ואך.. תגובות ענייניות או בקשות בנוגע לטור !!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אבי לויא מנותק
                                      אבי לויא מנותק
                                      אבי לוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      מטורף מאד נהניתי מהטור הנפלא ומאד הזדהיתי עם החלק שעדיף ששירים יהיו מהמקורות, מחכים כבר לטור הבא...

                                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        טור מקסים!
                                        אמיתי וכנה כ"כ..נהנתי לקרוא!
                                        אלו דברים שצריכים להיאמר ולהישמע. תודה על כך!

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • S shin

                                          @מוכן-תמיד-לעזור כנראה בליל שישי ערב בדיקת חמץ נעשה קצת "ביעור חמץ" למוזיקה הפחות טובה שחלחלה למחנינו... 🙂 בא לכם ?! שלא יהרגו אותי כאן..
                                          יחשבו שאני קמיסר או סטופל שרוצה שתשמעו שירי 1980
                                          אל דאגה חבר'ה

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                          #27

                                          @shin אמר בפרק א - תגובות:

                                          @מוכן-תמיד-לעזור כנראה בליל שישי ערב בדיקת חמץ נעשה קצת "ביעור חמץ" למוזיקה הפחות טובה שחלחלה למחנינו... 🙂 בא לכם ?! שלא יהרגו אותי כאן..
                                          יחשבו שאני קמיסר או סטופל שרוצה שתשמעו שירי 1980
                                          אל דאגה חבר'ה

                                          אני ממש מתכוין ברצינות... ואני מחכה במייל לרעיונות שלכם.

                                          מה מפריע לכם במוזיקה של היום ???

                                          #מה הייתם ממליצים ליוצרים חדשים ??
                                          #אך ורק בנושא מה אפשר לתקן...
                                          ומה הייתם עושים אתם כאמן שרוצה להיכנס לכל הרדיויים... למינסטרים... הוא לא יכול להיות דתי מדי ולא חילוני מדי...
                                          המייל בספויילר:

                                          MMIKTZAV123@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול