הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@אביב זה ישן
-
@אביב זה היה גם מזמן, ואני לא מבין מה כל כך טוב בזה.....
אגב זה מראה שרק שתיים עכשיו נמצאים בנושא ואחד מקליד??.....
-
@אחות-קטנה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@eti ניסיתי את זה עוד קודם זה לא עוזר
אני רואה ריבוע לבן ואין שום אפשרות ללחוץ עליו

גם לי זה מראה ככה למה זה?
-
למה יש רווח בלמטה??
זה ממש מעצבן אשמח שתטפלו בזה... -
וואו רק עכשיו אני שם לב שהחזירו את זה שרואים מי נמצא בנושא.
-
איזה חמוד שרואים מי מקליד! ממש אהבתי!
-
@טיטו נכון זה ממש מגניב
אגב האם זה רק משתמשים שנקראים 'מחוברים'??... -
@טיטו נכון זה ממש מגניב
אגב האם זה רק משתמשים שנקראים 'מחוברים'??... -
איזה חמוד שרואים מי מקליד! ממש אהבתי!
@חיה-במקרנצ-יק-0 אני גם!!!!
אבל שימו לב שמי שנקרא נגיד 'מנותק' כמו אפוש פאר
לא רואים אותו למה?? -
פוסט זה נמחק!
-
כנראה שהוא שם את עצמו עכשיו על מצב מוסתר ככה שהוא יכול לטייל בפורום אבל לא כתוב שהוא מחובר גמאני עשיתי את זה עכשיו אז לא רואים אותי
-
אם נגיד אני יוצא אבל זה נשאר פתוח בתיקייה נפרדת זה נקרא שאני נמצא או לא?
-
כנראה שהוא שם את עצמו עכשיו על מצב מוסתר ככה שהוא יכול לטייל בפורום אבל לא כתוב שהוא מחובר גמאני עשיתי את זה עכשיו אז לא רואים אותי
@טיטו חבלל תחזיר למחובר

-
@חיה-במקרנצ-יק-0 אני גם!!!!
אבל שימו לב שמי שנקרא נגיד 'מנותק' כמו אפוש פאר
לא רואים אותו למה??@מוכן-תמיד-לעזור
אני על מצב מנותק..

-
@מוכן-תמיד-לעזור
אני על מצב מנותק..

@אפוש-פאר ככה בחרת מהתחלה? או שאת כל פעם משנה...?
-
@אפוש-פאר ככה בחרת מהתחלה? או שאת כל פעם משנה...?
@מוכן-תמיד-לעזור אני כל פעם משנה מטעמים אישיים


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

