-
@חיה-במקרנצ-יק-0
ושלא יספרו לי שמדובר בעתיד הרחוק
שעדיף לי לשתוק לא להעיר
את הדוב או את גוג ומגוג
ואל תאיצו לנחמני
שיום אחד הוא יבוא
קצתי מלדחות את הקץ
בתירוצי היגיון
אני רוצה חולם דורש
משיח היום -
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בישי ריבו:
"לא להעיר את הדוב"
הוא לא אמר שם "לא להעיר את הדור?!"
אצל טוקר לפני שנתיים הוא אמר דור...
בכל אופן שם הוא אמר רוצה דורש חולם
וכאן הוא הפך את הסדר, אין לי מושג למה, הקודם זרם יותר טוב בלחן... -
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
-
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
-
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
@אוהבת-מוזיקה-3 פה יש:
https://miktzav.com/topic/304/%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%91%D7%95-%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%AA/2
ו @אילנית את מוזמנת לקרוא את השרשור... -
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
@אוהבת-מוזיקה-3 את מתכוונת לצרפתית???????????
כי זה השיר היחיד שהוא שר נראה לי לא בעברית -
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר בישי ריבו:
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
ממתי יש לישי שיר בגרמנית? מה שם שיר ומתי הוא יצא?
@אילנית
לא באמת בגרמנית, זה כאילו שיר בהרצה לאחור כזה...
אבל אחותי רוצה לשמוע את זה ואין לנו, אז למי שיש... -
@אוהבת-מוזיקה-3 פה יש:
https://miktzav.com/topic/304/%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%91%D7%95-%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%AA/2
ו @אילנית את מוזמנת לקרוא את השרשור... -
@אילנית קראת???
נראה לי שלא
נדבר אח"כ.
ו @אוהבת-מוזיקה-3 יש שם קישור ליוטיוב, מספיק לך? -
@אילנית
זה לא שיר אמיתי אם אני לא טועה זה כתר מלוכה בהרצה לאחור...
אם יש לך יוטיוב תיכתבי ישי ריבו בגרמנית.
אבל לי יויוב לא עוזר כרגע... אני צריכה להורדה... -
@אילנית קראת???
נראה לי שלא
נדבר אח"כ.
ו @אוהבת-מוזיקה-3 יש שם קישור ליוטיוב, מספיק לך? -
@אילנית
זה לא שיר אמיתי אם אני לא טועה זה כתר מלוכה בהרצה לאחור...
אם יש לך יוטיוב תיכתבי ישי ריבו בגרמנית.
אבל לי יויוב לא עוזר כרגע... אני צריכה להורדה...@אוהבת-מוזיקה-3 אני מורידה לך... חכי בסבלנות

ו @אילנית זה השיר שהיא התכוונה פשוט, לא הרבה מעבר....
עריכה: ניסיתי פעמיים להוריד, ומשום מה זה מתקבל בלי שמע
אז מצטערת, אנסה שוב מאוחר יותר או שמישהו אחר יעלה. -
@אוהבת-מוזיקה-3 אני מורידה לך... חכי בסבלנות

ו @אילנית זה השיר שהיא התכוונה פשוט, לא הרבה מעבר....
עריכה: ניסיתי פעמיים להוריד, ומשום מה זה מתקבל בלי שמע
אז מצטערת, אנסה שוב מאוחר יותר או שמישהו אחר יעלה.@eti
טוב תודה בכל מקרה, אשמח אם מישהו אחר יוריד... -
@eti
טוב תודה בכל מקרה, אשמח אם מישהו אחר יוריד... -
-
-
ב"ה שזה רק זה ולא מעבר.
הסודיות ה"מותחת" הזו כבר הלחיצה אותי אולי אני לא רואה טוב וכבר עלה לי המספר במשקפיים...נס!
ומשום מה לא ראיתי צורך לפרט מדי. מוזר, נכון?
היו מספיק הסברים ממש ברורים
ותודה ל @מוכן-תמיד-לעזור על השיר:)
-
@מוכן-תמיד-לעזור
תודה, סורי ששיגעתי, אחותי חופרת...:)
-
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר בישי ריבו:
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
ממתי יש לישי שיר בגרמנית? מה שם שיר ומתי הוא יצא?
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר בישי ריבו:
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
ממתי יש לישי שיר בגרמנית? מה שם שיר ומתי הוא יצא?
זה לא שיר בגרמנית , זה כתר מלוכה בהרצה לאחור .... נשמע כמו גרמנית
-
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר בישי ריבו:
יש למישהו את השיר שלו ב "גרמנית"...?
ממתי יש לישי שיר בגרמנית? מה שם שיר ומתי הוא יצא?
זה לא שיר בגרמנית , זה כתר מלוכה בהרצה לאחור .... נשמע כמו גרמנית
@טליה נכון, אבל ככה קראו לזה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות