בקשות שירים
-
@אביגיל-1 זה אפשרי בפורום?
לא ראיתי את הקליפ...
אם כן אז... 9cb27d85-601c-415d-9371-99740551ec4e-חנן בן ארי - ויקיפדיה (קליפ רשמי) Hanan Ben Ari.mp4
אגב זה אחד הקליפים שלו!!!
-
@אסתר-ה קוראים לזה יש בך הכל בבקשה
עקיבא - יש בך הכל.mp3 -
יש שיר עם המילים 'שקעה חמה, שקעה...' וכו', מי שמכיר אם אפשר להעלות תודה.
-
יש שיר עם המילים 'שקעה חמה, שקעה...' וכו', מי שמכיר אם אפשר להעלות תודה.
@צוריאל-רוטנמר
זה הכוונה?
https://www.youtube.com/watch?v=RJqEQSpzblk -
אפשר את 'לא חייב לך כלום' של הרב נח פלאי?
-
אני יודה מאד למי שיביא את אזכרה של זאנויל ומלכות ימים נוראים אם פי שלוש
-
אפשר את השיר בזקנינו נלך...... וכו" התייצבו וראו את ישועת ה"..... וכו"..
אין לי מושג של מי זה אם מישהו מזהה ויכול להעלות,
תודה. -
אפשר את השיר בזקנינו נלך...... וכו" התייצבו וראו את ישועת ה"..... וכו"..
אין לי מושג של מי זה אם מישהו מזהה ויכול להעלות,
תודה.@ארי-0 בשמחה, השיר נקרא כולנו נלך של בני פרידמן
כולנו נלך.mp3
את השיר השני לא הבנתי. -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send***-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
תוריד כוכביות ותהנה!!!! בכיף -
@ארי-0 בשמחה, השיר נקרא כולנו נלך של בני פרידמן
כולנו נלך.mp3
את השיר השני לא הבנתי. -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send***-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
תוריד כוכביות ותהנה!!!! בכיף@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע להוריד כוכביות
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע להוריד כוכביות
@מוישי-2 תלחץ על הקישור וזה יביא אותך לתיקייה עם שגיאה
ואז אתה מדגיש את הכוכביות ומוחק אותם ואז תראה כבר להורדה

ככה פשוט תמחק ותלחץ על אנטר בהצלחה!!!!
אם לא הבנת תגיד ואני יסביר יותר טוב
-
@מוישי-2 תלחץ על הקישור וזה יביא אותך לתיקייה עם שגיאה
ואז אתה מדגיש את הכוכביות ומוחק אותם ואז תראה כבר להורדה

ככה פשוט תמחק ותלחץ על אנטר בהצלחה!!!!
אם לא הבנת תגיד ואני יסביר יותר טוב
@מוכן-תמיד-לעזור הבנתי אבל זה לא נמחק..
-
@מוכן-תמיד-לעזור הבנתי אבל זה לא נמחק..
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
עכשיו זה עובד לך...? -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
עכשיו זה עובד לך...?@מוכן-תמיד-לעזור פצהצה אבל איך עשית את זה ?

-
@מוכן-תמיד-לעזור פצהצה אבל איך עשית את זה ?

@מוישי-2 מה עשיתי? פשוט הורדתי כוכביות

אבל לפעמים זה חוסם בלי כוכביות לא יודע למה....?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות