בקשות שירים
-
אפשר את השיר בזקנינו נלך...... וכו" התייצבו וראו את ישועת ה"..... וכו"..
אין לי מושג של מי זה אם מישהו מזהה ויכול להעלות,
תודה.@ארי-0 בשמחה, השיר נקרא כולנו נלך של בני פרידמן
כולנו נלך.mp3
את השיר השני לא הבנתי. -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send***-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
תוריד כוכביות ותהנה!!!! בכיף -
@ארי-0 בשמחה, השיר נקרא כולנו נלך של בני פרידמן
כולנו נלך.mp3
את השיר השני לא הבנתי. -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send***-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
תוריד כוכביות ותהנה!!!! בכיף@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע להוריד כוכביות
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע להוריד כוכביות
@מוישי-2 תלחץ על הקישור וזה יביא אותך לתיקייה עם שגיאה
ואז אתה מדגיש את הכוכביות ומוחק אותם ואז תראה כבר להורדה

ככה פשוט תמחק ותלחץ על אנטר בהצלחה!!!!
אם לא הבנת תגיד ואני יסביר יותר טוב
-
@מוישי-2 תלחץ על הקישור וזה יביא אותך לתיקייה עם שגיאה
ואז אתה מדגיש את הכוכביות ומוחק אותם ואז תראה כבר להורדה

ככה פשוט תמחק ותלחץ על אנטר בהצלחה!!!!
אם לא הבנת תגיד ואני יסביר יותר טוב
@מוכן-תמיד-לעזור הבנתי אבל זה לא נמחק..
-
@מוכן-תמיד-לעזור הבנתי אבל זה לא נמחק..
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
עכשיו זה עובד לך...? -
@מוישי-2 https://send.magicode.me/send-file/file/e5ca1ad632a76de9c50085d31e9930da7247ac1b/view
עכשיו זה עובד לך...?@מוכן-תמיד-לעזור פצהצה אבל איך עשית את זה ?

-
@מוכן-תמיד-לעזור פצהצה אבל איך עשית את זה ?

@מוישי-2 מה עשיתי? פשוט הורדתי כוכביות

אבל לפעמים זה חוסם בלי כוכביות לא יודע למה....?! -
@מוישי-2 מה עשיתי? פשוט הורדתי כוכביות

אבל לפעמים זה חוסם בלי כוכביות לא יודע למה....?!@מוכן-תמיד-לעזור התכונתי לומר (ושיהיה לתועלת הציבור גם ) איך הגעתלקישור ?
-
@מוישי-2 מה עשיתי? פשוט הורדתי כוכביות

אבל לפעמים זה חוסם בלי כוכביות לא יודע למה....?!@מוכן-תמיד-לעזור בגלל שנטפרי חוסמים קבצים שהתפרסמו בציבור...
-
@מוכן-תמיד-לעזור התכונתי לומר (ושיהיה לתועלת הציבור גם ) איך הגעתלקישור ?
@מוישי-2 הורדתי מיוטיוב....
ואז העליתי למג'יקוד פשוט וקל
-
אפשר את השיר בזקנינו נלך...... וכו" התייצבו וראו את ישועת ה"..... וכו"..
אין לי מושג של מי זה אם מישהו מזהה ויכול להעלות,
תודה.@ארי-0 אמר בבקשות שירים:
אפשר את השיר בזקנינו נלך...... וכו" התייצבו וראו את ישועת ה"..... וכו"..
אין לי מושג של מי זה אם מישהו מזהה ויכול להעלות,
תודה.שיר של אברהם פריד
הנה הורדה ממג'יקוד
תוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/37b6ac9a86c847178e33d6554a******8be9ea04e2eb33/view -
@מוישי-2 הורדתי מיוטיוב....
ואז העליתי למג'יקוד פשוט וקל
@מוכן-תמיד-לעזור מזתומרת 'מורחק' ולמה הוא מורחק?
-
@מוכן-תמיד-לעזור מזתומרת 'מורחק' ולמה הוא מורחק?
@חובבת-מוזיקה-0 הצוות פיקוח מרחיקים את מי שהם רואים לנכון
וכל זמן שהוא מורחק הוא לא יוכל לענות לך... -
@תמרי 06-שבת היום.mp3
בבקשה -
@אפרת בכיףף חי חי חי.mp3
@אפרת אמר בבקשות שירים:
מה נשתנה של מיכה
את מתכוונת למחרוזת שירים של פסח?...
-
@אפרת בכיףף חי חי חי.mp3
@אפרת אמר בבקשות שירים:
מה נשתנה של מיכה
את מתכוונת למחרוזת שירים של פסח?...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות