דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | מחיר ההופעות.

סקר | מחיר ההופעות.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
106 פוסטים 49 כותבים 6.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישיבישי מנותק
    ישיבישי מנותק
    ישיביש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #87

    זה הכי שווה ללכת אבל מה לעשות שלא הייתי משלם יותר מ100 ש"ח על הופעה וגם זה בדויחק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שלומי 0ש מנותק
      שלומי 0ש מנותק
      שלומי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #88

      מופע של הרבה כסף זה קהל שמוכן לשלם כי אוהבים את הזמר אז זה שווה מגיעים בזמן יושבים כל ההופעה זה שווה את זה[כמובן גדולי הזמר פריד שוואקי בערי וובר .......]
      מופע של20 שקל אחד רואה הולך כי הוא משועמם
      תראו אתמול באגדה של הגדה בלגן אחד גדול

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אממק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #89

        תלוי מי הזמר אם זה אחד מהגדולים שווה כל שקל ואם זה כל החרתה של היום זה לא שווה להסתכל על זה אפילו ביוט יוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          אין ספק שללכת להופעה זה שונה מלייב!!
          אם כבר להנות- אז עד הסוף!!!

          מהשבר- גדלים
          מהקושי- מתבגרים
          עוד תראה : מעז יצא מתוק

          אוהבת מוזיקה 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אסתר. ה.א אסתר. ה.

            אין ספק שללכת להופעה זה שונה מלייב!!
            אם כבר להנות- אז עד הסוף!!!

            אוהבת מוזיקה 3א מנותק
            אוהבת מוזיקה 3א מנותק
            אוהבת מוזיקה 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            @אסתר-ה
            סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי...

            אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אוהבת מוזיקה 3א אוהבת מוזיקה 3

              @אסתר-ה
              סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי...

              אסתר. ה.א מנותק
              אסתר. ה.א מנותק
              אסתר. ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #92

              @אוהבת-מוזיקה-3 התכוונתי לשידור בלייב=צפייה ביוטיוב או בכל אמצעי אחר...

              מהשבר- גדלים
              מהקושי- מתבגרים
              עוד תראה : מעז יצא מתוק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #93

                תלוי אם זה זמר אהוב הייתי משלם ככל שנדרש ביוטיוב זה הרבה פחות אקטיבי לכל הדעות זה כמו שמבאים קלידן ולא שמים שירים מהנגן אפילו שזה איכות יותר טובה

                https://youtu.be/-LeGep_D43c
                שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                כנסו והרשמו לערוץ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                    מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?

                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @מוכן-תמיד-לעזור אתה יכול להסתכל בפוסט הראשון, זה מתעדכן עם כל הצבעה

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #96

                      טוב, תוצאות לא מפתיעות.... 😉

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נוינ מנותק
                        נוינ מנותק
                        נוי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        הצבעתי אחר
                        כי בהופעות יש הרבה לחץ ובלאגן
                        לעומת שבבית רואים יותר טוב (בלי אנשים שעוברים כל שנייה מול העניים .....)
                        ונהנים מכל שנייה.

                        נפלתי 🥀
                        כדי להרים את עצמי!!🌅

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אפרתא אפרת

                          @מנאששש תכלס חתונות זה הכי שווה זה גם עם המשפחה
                          שירים והרבה שמח

                          וגם עם אוכל.... 😄

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          אני בעד מאוד ללכת להופעות, וטוען שאין תחושה כמו הלייב,
                          אבל בבקשה שיהיו מחירים שפויים, לגבות 120 שקל על כרטיס הכי פחות
                          זה עושק !!!...

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייל גלבוע 0א מנותק
                            אייל גלבוע 0א מנותק
                            אייל גלבוע 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
                            אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • א.ש.יא מנותק
                              א.ש.יא מנותק
                              א.ש.י
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #100

                              כתבתי שזה לא שווה את המחיר כי ברור שיש הבדל בין לראות בלייב או ביוטיוב, אבל עדיין אני לא חושב ששוה לשלם על זה את הסכום הגבוה שלוחים ע"כ, אולם אם זה היה יותר זול כל העסק הזה ברור שהיה שווה ללכת להופעה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אייל גלבוע 0א אייל גלבוע 0

                                אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
                                אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שלוימה'לה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                @אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

                                אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
                                אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............

                                אז זהו! לא!

                                אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
                                אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספי

                                ותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
                                במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
                                הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
                                וזה היה שווה ת'מחיר
                                השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
                                יותר מבסתם משהו מסובסד

                                עפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם

                                כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?

                                אני יעדיף להישאר בבית

                                ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים

                                אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

                                אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'👍

                                רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלוימה'לה

                                  @אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

                                  אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
                                  אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............

                                  אז זהו! לא!

                                  אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
                                  אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספי

                                  ותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
                                  במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
                                  הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
                                  וזה היה שווה ת'מחיר
                                  השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
                                  יותר מבסתם משהו מסובסד

                                  עפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם

                                  כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?

                                  אני יעדיף להישאר בבית

                                  ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים

                                  אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

                                  אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'👍

                                  רותושששר מנותק
                                  רותושששר מנותק
                                  רותוששש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
                                  ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                                  ש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • רותושששר רותוששש

                                    יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
                                    ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שלוימה'לה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    @רותוששש אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

                                    יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה

                                    יש מסעדות איכותיות שמגישות בשר איכותי ויין משובח

                                    שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה..........

                                    ממש ביזבוז ללכת לשלם על ......שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה ..... במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                                    ביידיש יש ביטוי כזה "בחינם, באקומטמען כינם"- בחינם מקבלים כינים

                                    מי שבא לו לשלם על אנגריות של קיסריה, שישלם

                                    ומי שלא ? לא !

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה ברנדמן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                      #104

                                      אני לא חושב שיש בעיה אם מחיר יקר בהופעות מי שלא רוצה שלא ילך להופעה ככה זה בכל המגזרים הופעה של זמר גדול עולה הרבה כסף זה גם מה שמייקר את הזמר וזה גם מעצים כמובן את החוויה של ההופעה עצמה כי דבר שאדם השקיע עליו הוא הרבה יותר נהנה ממנו ולכן דעתי שזמר ששווה את זה יכול לקחת גם סכומים גבוהים בשביל כרטיס

                                      @רותוששש שטויות אני לא יודע אם היית פעם בקיסריה אבל זה לא מיניה ולא מקצתיה של מקום יותר קטן ממנו גם ברמה של הסאונד

                                      אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רותושששר רותוששש

                                        יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
                                        ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משה ברנדמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #105
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ משה ברנדמן

                                          אני לא חושב שיש בעיה אם מחיר יקר בהופעות מי שלא רוצה שלא ילך להופעה ככה זה בכל המגזרים הופעה של זמר גדול עולה הרבה כסף זה גם מה שמייקר את הזמר וזה גם מעצים כמובן את החוויה של ההופעה עצמה כי דבר שאדם השקיע עליו הוא הרבה יותר נהנה ממנו ולכן דעתי שזמר ששווה את זה יכול לקחת גם סכומים גבוהים בשביל כרטיס

                                          @רותוששש שטויות אני לא יודע אם היית פעם בקיסריה אבל זה לא מיניה ולא מקצתיה של מקום יותר קטן ממנו גם ברמה של הסאונד

                                          אפרתא מנותק
                                          אפרתא מנותק
                                          אפרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #106

                                          @משה-ברנדמן ממש ככה!!
                                          מי שרוצה שילך וישלם אפאחד לא מכריח

                                          בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                          אייל גלבוע

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש שלוימה'לה התייחס לנושא זה ב
                                          • ש שלוימה'לה התייחס לנושא זה ב
                                          • שרי 0ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול