דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. תגובות
  4. תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:

תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
@מעבר למקצב@shin
176 פוסטים 40 כותבים 14.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y.A.M musicY Y.A.M music

    @shin תקשיב אחי,
    ממש נהנתי רואים שהשקעת המוןןןן!!
    מחכה בקוצר רוח לטור הבא...
    אפילו יותר מעניין מהבלוג שלי 🙂
    (חח ובכנות מאודד נהנתי..

    C מנותק
    C מנותק
    C050
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #87

    @y-a-m-music מה זה הבלוג שלך? הפרופיל שלך?

    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • C C050

      @y-a-m-music מה זה הבלוג שלך? הפרופיל שלך?

      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
      #88

      @c050 כן זה https://miktzav.com/category/28/y-a-m-music-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92 הפרופיל שלו כדאי לך לעבור על כל הפוסטים שלו ועל הערוץ יוטיוב שלו אבל את ההמשך נדבר בבלוג שלו ביי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אחות קטנהא אחות קטנה

        מקריאה שניה (ומקריאת התגובות.....)
        אז טוקר אלוף בתחומו ובין שתיים ולארבע אני יאזין לו ולא לברבורי יואלי (ואל תצאו עלי פליז....)
        אבל לילה מנצח תוכנית אש והיא בחמישי כך שאפשר במוצ"ש להקשיב לטוקר (מה נעשה אם משהו מהם יזוז ע"מ להתחרות (פרצוף חושב לא מצאתי אותו משום מה) )
        ובקשר לקליין ברי הם אלופים גם במוזיקה רגילה ולא חסרים עיבודים חיים שלהם (אלבומי קמפה לדוג') אבל מה לעשות שהרוב רוצים היום את המוזיקה האלקטרונית אולי הם מתבזבזים באלקטרוני אבל מתפרנסים ממנו יותר (נקודה למחשבה)
        ובקשר למוזיקה הישראלית אז משהו יכול לומר לי איך קראו לפני 20 שנה לאוצרות יהודיים (זה לא פסוק ) לעלה קטן לירושלים את ירושתינו וכו'
        אז אולי היום זה קיים יותר אבל גם פעם הייתה מוזיקה בעברית (ד"א מבד כותב מטורף לכו תאזינו לשירים בעברית הוא כתב)
        וגם היום לא חסרים שירים שכתובים ברמה גבוהה ומתאימים ע"ע ריבו רזאל שינפלד אלחדד פלד אלי קליין משה ולדר ועוד
        עד כאן להפעם (נראה מה יהיה אחרי שאקרא את התור בשעה סבירה יותר 😉 )

        C מנותק
        C מנותק
        C050
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #89

        @אחות-קטנה מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית
        דרך אגב התוכנית של טוקר (או בין2-4 או במוצא''ש אני לא יודע בדיוק) היא התוכנית עם ההכי הרבה 'רייטינג' (כלומר מאזינים) בציבור החרדי ייקח הרבה זמן לדיקמן לנסות בכלל לעקוף אותו

        EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • C C050

          @אחות-קטנה מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית
          דרך אגב התוכנית של טוקר (או בין2-4 או במוצא''ש אני לא יודע בדיוק) היא התוכנית עם ההכי הרבה 'רייטינג' (כלומר מאזינים) בציבור החרדי ייקח הרבה זמן לדיקמן לנסות בכלל לעקוף אותו

          EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          @c050 אמר בפרק ב' - תגובות:

          מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית

          זו דעתך, ואל תגיד מי בכלל שומע. כי יש, והרבה!!!!
          אבל זה לא המקום פה להתווכח על זה.
          ובכלל כבר היו על זה אלפי ויכוחים בפורום, שגרמו לבעיות ולנעילת הנושא.....
          אז לא חושבת שכדאי להכנס לנושא גם פה.

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          C תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • הגיטריסטה מנותק
            הגיטריסטה מנותק
            הגיטריסט
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
            #91

            מסתבר שזו הצתה מאוחרת
            אבל ממש לא תכננתי לקרוא את כל הטור
            אבל כמו שאמרו פה זה משך אותי עוד שורה ועוד שורה
            ואין ספק שנהנתי לקרוא .

            אני מחכה לפוסט על אלול דוקא נשמע מעניין.

            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • EtiE Eti

              @c050 אמר בפרק ב' - תגובות:

              מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית

              זו דעתך, ואל תגיד מי בכלל שומע. כי יש, והרבה!!!!
              אבל זה לא המקום פה להתווכח על זה.
              ובכלל כבר היו על זה אלפי ויכוחים בפורום, שגרמו לבעיות ולנעילת הנושא.....
              אז לא חושבת שכדאי להכנס לנושא גם פה.

              C מנותק
              C מנותק
              C050
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #92

              @eti אמר בפרק ב' - תגובות:

              ו

              לא זו הייתה כוונתי התכוונתי לומר שאני לא מכיר אנשים ששומעים את זה ואת מנחם טוקר כן ולכן אני מאמין שגם באחוזים סתם כך זה אותו דבר

              C תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • C C050

                @eti אמר בפרק ב' - תגובות:

                ו

                לא זו הייתה כוונתי התכוונתי לומר שאני לא מכיר אנשים ששומעים את זה ואת מנחם טוקר כן ולכן אני מאמין שגם באחוזים סתם כך זה אותו דבר

                C מנותק
                C מנותק
                C050
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #93

                @c050 אמר בפרק ב' - תגובות:

                @eti אמר בפרק ב' - תגובות:

                ו

                לא זו הייתה כוונתי התכוונתי לומר שאני לא מכיר אנשים ששומעים את זה ואת מנחם טוקר כן ולכן אני מאמין שגם באחוזים סתם כך זה אותו דבר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוזיקהמ מנותק
                  מוזיקהמ מנותק
                  מוזיקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                  #94

                  קצת מציק לראות איך טור מרתק שנכתב בטוב טעם הביא אותנו שוב לויכוח הנדוש והאין סופי של ערוצי ושדרני הרדיו למרות שאין קשר ישיר לנושא.
                  הטור שכתב @shin מדבר בגובה העיניים על נושאי מוזיקה נטו, ומטרת במת התגובות שלכם מיועדות להתפלמס לדון ולהעמיק בהבחנות שנכתבו האם אתם מסכימים או שלא...
                  זה נכון שהוא ביטא את דעתו בעקיפין אך זה ממש לא היה הנושא המהותי של הטור המצוין!
                  כדאי מאד להיצמד לנושאים המרכזיים שנכתבו בטור השבועי. כיאה לדיון איכותי ברמה גבוהה!

                  כמובן שאם לפינות כמין אלו יגררו התגובות כל שבוע לא נוכל להמשיך את נושא התגובות בקונספט הנוכחי, וחבל!

                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • מוזיקהמ מוזיקה

                    קצת מציק לראות איך טור מרתק שנכתב בטוב טעם הביא אותנו שוב לויכוח הנדוש והאין סופי של ערוצי ושדרני הרדיו למרות שאין קשר ישיר לנושא.
                    הטור שכתב @shin מדבר בגובה העיניים על נושאי מוזיקה נטו, ומטרת במת התגובות שלכם מיועדות להתפלמס לדון ולהעמיק בהבחנות שנכתבו האם אתם מסכימים או שלא...
                    זה נכון שהוא ביטא את דעתו בעקיפין אך זה ממש לא היה הנושא המהותי של הטור המצוין!
                    כדאי מאד להיצמד לנושאים המרכזיים שנכתבו בטור השבועי. כיאה לדיון איכותי ברמה גבוהה!

                    כמובן שאם לפינות כמין אלו יגררו התגובות כל שבוע לא נוכל להמשיך את נושא התגובות בקונספט הנוכחי, וחבל!

                    C מנותק
                    C מנותק
                    C050
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @מוזיקה תפתח על זה דיון בבמת הדיונים בפרומו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shin

                      @המאסטרו-הנסתר תפסיקו לריב על זה, זה בכלל לא משנה, וכן סיבת הסיבות היה להיט היסטרי בכל הרדיויים בכל המגזרים, דווקא בגלל האוניברסליות של הזמר לכל הקהלים, כפי שציינתי בטור, יש כאלו שלא מסכימים עם זה וזה בסדר..
                      על טעם וריח אין מה להתווכח, בבקשה היו עניינים לגבי הטורים-אחרת אפשרות התגובה באתר תחסם !!

                      יוסי "הגאון"י מנותק
                      יוסי "הגאון"י מנותק
                      יוסי "הגאון"
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי "הגאון"
                      #96

                      @shin במוזיקה המזרחית\ ערבית\ פיוטית

                      אפי' שירים לפני 70 שנה ויותר משנות אום כולתום עדיין מתנגנים להם בחוצות
                      זו מוזיקה איכותית, אמיתית ומקסימה!

                      הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                      4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                      ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        shin אמר בפרק ב'| טור בדיקת חמץ – "חמץ מיוזיק" ?!:

                        פתית חמץ ד'- חוק ההתיישנות- מאותם סיבות גם "סיבת הסיבות", "עברי אנוכי" "נפשי" וכל הלהיטים שהיו להיטים מי יותר ומי פחות, התפוגגו להם בתוך חלל הזמן שעבר, ואם לא יחזרו יותר בכלל !!
                        וזה בדיוק מה שמנסים לעשות לנו ברמיקסים.. להחזיר שירים כאלו, אם מרצון טוב ואם לא תכל'ס הסגנון שחדר הוא מאוד מופרע.

                        דבר ראשון: טור מדהים! כתיבה מיוחדת עם הרבה טעם לעוד....

                        לגבי מה שצוטתי אותך, אז ככה, לדעתי קצת ערבבת בין נושא ההתישנות של השירים לנושא הכאוב של הרמיקסים
                        המציאות מוכיחה שלמרות הכמות הרבה של השירים החדשים בסופו של דבר בחתונות רוב הפלילסט זה שירים שיצאו לפני כעשור ויותר ורק בחלקו האחרון והמופרע שלהחתונה מוכנסים השירים החדשים
                        כך שחוק ההתישנות לא נאמר כלל על שיר טוב באמת!!!
                        ולכן שיר טוב באמת לא צריך להחיות אותו ע"י רמיקס אלא הוא חי ובועט, לעומת שיר שאינו כזה שלמרות כל נסיונות ההחיאה התוצאה תהיה אבודה מראש

                        תקן אותי אם אני טועה...

                        ושוב, תודה ענקית על הטור!
                        מחכים להמשך....

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                        #97

                        @מוזיקה אמר בפרק ב' - תגובות:

                        תקן אותי אם אני טועה...
                        ושוב, תודה ענקית על הטור!
                        מחכים להמשך....

                        יש בזה משהו... אני חיברתי בין שני העולמות וגם ציינתי למה
                        יש מקומות שזה רמיקס טוב...
                        דוגמא טובה- מרים אותי תמיד- הרמיקס הרשמי... עד עכשיו אני נהנה !
                        @C050 אמרת-
                        מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית
                        דרך אגב התוכנית של טוקר (או בין2-4 או במוצא''ש אני לא יודע בדיוק) היא התוכנית עם ההכי הרבה 'רייטינג' (כלומר מאזינים) בציבור החרדי ייקח הרבה זמן לדיקמן לנסות בכלל לעקוף אותו.
                        אני מסכים טוקר חיית רדיו, אבל לא תוכנית מוזיקה-במריחת זמן הוא מקום 1
                        ודיקמן לא עוקף אותו בחיים
                        אבל בתוכנית מוזיקה אין על לילה מנצח. וזה לא הנושא, אז נסיים כאן.
                        @יוסי-הגאון אמר בפרק ב' - תגובות:

                        פי' שירים לפני 70 שנה ויותר משנות אום כולתום עדיין מתנגנים להם בחוצות
                        זו מוזיקה איכותית, אמיתית ומקסימה!

                        גם זה באופן יחסי... מי שאוהב את זה שומע, אני באופן אישי לא מסוגל בכלל לשמוע פיוטים גם עם עיבודים חדשניים...
                        לא ספרדי ולא אשכנזי !!


                        ואני רוצה באמת שוב להזכיר חברה' כמו שכתבתי בטור: ותחזרו על זה טוב טוב היום בערב בדיקת חמץ:
                        נוסח ביטול וביעור החמץ שלנו:
                        אסור לנו בשום פנים ואופן לדון את האחר לחובה, כי אנחנו לא בהכרח מכירים אותו,
                        הוא ודאי לא כמונו, ומוזיקה שאמורה לחבר אסור לה בשום פנים ואופן לגרום לפירוד,
                        כאן בפורום יש דגש מיוחד על זה שהכל יהיה על טהרת הקודש בדיבוק חברים ובעזרה הדדית,
                        נבטל מעלינו כל שאור שנאה ותחרות, ונבין שמה שטוב לנו לפי הרב שלנו זה מה שנעשה,
                        וכן.. נכיל גם את מי שרבותיו מורים לו אחרת...
                        רק ככה נגיע כשרים ונקיים לפסח בעיקר מהחמץ שבפנים שאותו הכי קשה לנקות,
                        ותאמינו לי הספיק לי לראות את זה מהבפנים של המקרר... 😊
                        סו, חברה' נהנתי עד הגג !! סליחה אם קטלתי קצת יותר מדי בכל זאת צריך להיכנס עם הנר לכל מיני מקומות, והשעווה מטפטפת, לפעמים על היד וזה כואב... קחו את זה בסטלה... 😊
                        אני מאחל לכם מכל הלב, חג פסח כשר ושמח..
                        שלכם: ישי שין.

                        מודה לכם על כל הפידבק החיובי, ומבטיח להשתדל להפתיע אותכם יותר ויותר בטורים הבאים...
                        וכן תודה ענקית ל @ntz ו @צוות-פיקוח על הפלטפורמה המכובדת הזו.
                        הטור הבא בעז''ה בחמישי הבא, ערב שבת חוה''מ, עד אז היו שלום.

                        (מיותר לציין שפוסט התגובות על פרק ב' יישאר פתוח עד אז להארותיכם !!
                        וגם המייל תכתבו לי רק שם קצת על מוזיקה ווקאלית, איך אתם רואים את זה... בהצלחה)

                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                        חובבת מוזיקה 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • S shin

                          @מוזיקה אמר בפרק ב' - תגובות:

                          תקן אותי אם אני טועה...
                          ושוב, תודה ענקית על הטור!
                          מחכים להמשך....

                          יש בזה משהו... אני חיברתי בין שני העולמות וגם ציינתי למה
                          יש מקומות שזה רמיקס טוב...
                          דוגמא טובה- מרים אותי תמיד- הרמיקס הרשמי... עד עכשיו אני נהנה !
                          @C050 אמרת-
                          מי בכלל שומע את יואלי דיקמן בין 2-4 אולי רק ביום חמישי שומעים אותו אבל את טוקר כל תוכנית
                          דרך אגב התוכנית של טוקר (או בין2-4 או במוצא''ש אני לא יודע בדיוק) היא התוכנית עם ההכי הרבה 'רייטינג' (כלומר מאזינים) בציבור החרדי ייקח הרבה זמן לדיקמן לנסות בכלל לעקוף אותו.
                          אני מסכים טוקר חיית רדיו, אבל לא תוכנית מוזיקה-במריחת זמן הוא מקום 1
                          ודיקמן לא עוקף אותו בחיים
                          אבל בתוכנית מוזיקה אין על לילה מנצח. וזה לא הנושא, אז נסיים כאן.
                          @יוסי-הגאון אמר בפרק ב' - תגובות:

                          פי' שירים לפני 70 שנה ויותר משנות אום כולתום עדיין מתנגנים להם בחוצות
                          זו מוזיקה איכותית, אמיתית ומקסימה!

                          גם זה באופן יחסי... מי שאוהב את זה שומע, אני באופן אישי לא מסוגל בכלל לשמוע פיוטים גם עם עיבודים חדשניים...
                          לא ספרדי ולא אשכנזי !!


                          ואני רוצה באמת שוב להזכיר חברה' כמו שכתבתי בטור: ותחזרו על זה טוב טוב היום בערב בדיקת חמץ:
                          נוסח ביטול וביעור החמץ שלנו:
                          אסור לנו בשום פנים ואופן לדון את האחר לחובה, כי אנחנו לא בהכרח מכירים אותו,
                          הוא ודאי לא כמונו, ומוזיקה שאמורה לחבר אסור לה בשום פנים ואופן לגרום לפירוד,
                          כאן בפורום יש דגש מיוחד על זה שהכל יהיה על טהרת הקודש בדיבוק חברים ובעזרה הדדית,
                          נבטל מעלינו כל שאור שנאה ותחרות, ונבין שמה שטוב לנו לפי הרב שלנו זה מה שנעשה,
                          וכן.. נכיל גם את מי שרבותיו מורים לו אחרת...
                          רק ככה נגיע כשרים ונקיים לפסח בעיקר מהחמץ שבפנים שאותו הכי קשה לנקות,
                          ותאמינו לי הספיק לי לראות את זה מהבפנים של המקרר... 😊
                          סו, חברה' נהנתי עד הגג !! סליחה אם קטלתי קצת יותר מדי בכל זאת צריך להיכנס עם הנר לכל מיני מקומות, והשעווה מטפטפת, לפעמים על היד וזה כואב... קחו את זה בסטלה... 😊
                          אני מאחל לכם מכל הלב, חג פסח כשר ושמח..
                          שלכם: ישי שין.

                          מודה לכם על כל הפידבק החיובי, ומבטיח להשתדל להפתיע אותכם יותר ויותר בטורים הבאים...
                          וכן תודה ענקית ל @ntz ו @צוות-פיקוח על הפלטפורמה המכובדת הזו.
                          הטור הבא בעז''ה בחמישי הבא, ערב שבת חוה''מ, עד אז היו שלום.

                          (מיותר לציין שפוסט התגובות על פרק ב' יישאר פתוח עד אז להארותיכם !!
                          וגם המייל תכתבו לי רק שם קצת על מוזיקה ווקאלית, איך אתם רואים את זה... בהצלחה)

                          חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                          חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                          חובבת מוזיקה 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          @shin יום חמישי זה ערב שביעי של פסח לא?!...🤔

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חובבת מוזיקה 0ח חובבת מוזיקה 0

                            @shin יום חמישי זה ערב שביעי של פסח לא?!...🤔

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            @חובבת-מוזיקה-0 נכון, סליחה פשוט ערב חג ו...
                            הראש לא במקום... 🙄

                            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                            https://www.youtube.com/@ishaishin

                            אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • S shin

                              @חובבת-מוזיקה-0 נכון, סליחה פשוט ערב חג ו...
                              הראש לא במקום... 🙄

                              אפרתא מנותק
                              אפרתא מנותק
                              אפרת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #100

                              @shin בסדר יש את הבוקר שאפשר להעלות...

                              בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                              אייל גלבוע

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                אגלה ת'אמת, שבהתחלה לא העפתי מבט לטור,
                                ולאט לאט התמכרתי, אני מצפה לטור בכיליון עיניים!
                                יפה מאד!

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א.ה. 2א א.ה. 2

                                  אגלה ת'אמת, שבהתחלה לא העפתי מבט לטור,
                                  ולאט לאט התמכרתי, אני מצפה לטור בכיליון עיניים!
                                  יפה מאד!

                                  אפרתא מנותק
                                  אפרתא מנותק
                                  אפרת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  @א-ה-2 אצל הרבה אנשים פה במקצב....

                                  בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                  אייל גלבוע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • S shin

                                    מחכה לכם... כאן ובמייל :

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    @shin וואווו שיין יקר!!!!
                                    אני חייב להחמיא לך על הטור המדהים הזהה!!!!
                                    אמנם קצת באיחור... (אבל הייתי מורחק...)
                                    הכתיבה שלך כל כך יפה נעימה וזורמת
                                    שפשוט תענוג לקרוא את זה!!!!!!
                                    נהניתי מכל הטור המקסים הזה
                                    אתה מביא את הדברים מהזוית המעניינת שלך
                                    וזה פשוט מדהים לקרוא את זה
                                    במיוחד המשפטים השנונים והמפולפלים שלך....
                                    מה שכן ממליץ קצת להזהר שאתה מזכיר שמות......
                                    אתה יודע בכל אופן.....
                                    אני לא יכנס לדיון על תוכן הטור ודעותיי האישיות 😉
                                    אבל אחי כל הכבוד על הכתיבה המשובחת!!!
                                    פשוט מחכה כבר לטור הבא,
                                    בהצלחה!!!

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • S מנותק
                                      S מנותק
                                      shin
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #104

                                      הטור הקרוב יהיה ככל הנראה ביום רביעי, הטור יעסוק בנושא פסיכולוגי...
                                      לא להילחץ-הפתעות בדרך !!!
                                      (הטור נכתב כבר בערב פסח בגלל האיסור לכתוב בחוה''מ-למרות שזו גם התכתבות אבל זה די שונה..)
                                      מועדים לשמחה.

                                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                                      מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • S shin

                                        הטור הקרוב יהיה ככל הנראה ביום רביעי, הטור יעסוק בנושא פסיכולוגי...
                                        לא להילחץ-הפתעות בדרך !!!
                                        (הטור נכתב כבר בערב פסח בגלל האיסור לכתוב בחוה''מ-למרות שזו גם התכתבות אבל זה די שונה..)
                                        מועדים לשמחה.

                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                                        #105

                                        @shin אבל אתה כותב במחשב לא?! אז זה לא בעיה

                                        סתם הערה אגב מחכה כבררר נשמע אשש

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                          @shin אבל אתה כותב במחשב לא?! אז זה לא בעיה

                                          סתם הערה אגב מחכה כבררר נשמע אשש

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #106

                                          @מוכן-תמיד-לעזור כן, אבל גם זה נקרא כתיבה...
                                          אני מעדיף התכתבויות כמו אלו כן לעשות, אבל מה שזה יותר ארוך ויכלתי לכתוב לפני עשיתי.
                                          אני מתאפק בקושי שלא להעלות כבר את הטור אבל בעז''ה יום ד',
                                          עד אז תחכו... גם אני לא אקרא אותו עד רביעי...
                                          ...

                                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                                          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול