הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
-
-
אני חדש ואני מאד נהנה מהפורום תודה רבה להנהלת הפורום
-
אני חדש ואני מאד נהנה מהפורום תודה רבה להנהלת הפורום
-
@א-ה-2 שתיי פוסטים אחד אחרי השני??? מתיי הצטרפת לפורום שאינך מודע חזק לכלל הבסיסי הזה?
נא לאחד את הפוסטים.
חבר'ה, אני חושבת שהכללים הללו ברורים מאליו לאלה שמעל לחודש בפורום!!! מצחיק להעיר עליהם שוב ושוב. אפילו מטריח.
אני מזכירה: הספמת פורום גם כן גורמת להרחקה!
-
@א-ה-2 שתיי פוסטים אחד אחרי השני??? מתיי הצטרפת לפורום שאינך מודע חזק לכלל הבסיסי הזה?
נא לאחד את הפוסטים.
חבר'ה, אני חושבת שהכללים הללו ברורים מאליו לאלה שמעל לחודש בפורום!!! מצחיק להעיר עליהם שוב ושוב. אפילו מטריח.
אני מזכירה: הספמת פורום גם כן גורמת להרחקה!
-
@נשר נכון!!!
אני גם באתרוג וזה חוסם לי.... -
שמתם לב על התזכורת של ספירת העומר בעמוד הראשי?
תודה רבה על כל ההשקעה!!!! -
שמתם לב על התזכורת של ספירת העומר בעמוד הראשי?
תודה רבה על כל ההשקעה!!!!@סודי-ביותר וואיי באמת עכשיו שמתי לב איזה אלופים אתםם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

]

