אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
א אייצ'ית ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
אני פותחת את הנושא שוב.
שימו לב שהמקום בפורום הוא אך ורק לשאלות טכניות
כל הרוחני...כל ההשגות...ושאלות עמוקות בפניה לניהול יקבלו מענה.בהצלחה וחג שמח!!
@אייצ-ית תודה שפתחת את הנושא
ועכשיו יש לי שאלה חשובה (שחיכתה די הרבה...)
טובבב, אז האם כל פעם שפותחים נושא צריך לשאול את צוות פיקוח?
משום שאני לא יודע אם הנושא רלוונטי או שהוא ספאם או משהו כזה...
ואם הוא לא טוב צוות פיקוח נועל אותו אך לפעמים מרחיקים משום שזה נקרא 'ספאם'
בקיצור אשמח לסדר בנושא...
-
@אייצ-ית תודה שפתחת את הנושא
ועכשיו יש לי שאלה חשובה (שחיכתה די הרבה...)
טובבב, אז האם כל פעם שפותחים נושא צריך לשאול את צוות פיקוח?
משום שאני לא יודע אם הנושא רלוונטי או שהוא ספאם או משהו כזה...
ואם הוא לא טוב צוות פיקוח נועל אותו אך לפעמים מרחיקים משום שזה נקרא 'ספאם'
בקיצור אשמח לסדר בנושא...
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקיצור אשמח לסדר בנושא...
כל נושא שהוא על פי חוקי הפורום בסדר ותקין- אז תפתחו ללא חשש.
אם קראת את החוקים ואת מתלבטת שלחו פניה לניהול או תשאלו כאן- ונענה בכייף.
-
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקרים?
-
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקרים?
@המאסטרו-הנסתר
התוצאות אמורות להופיע כמה שניות אחריי ההצבעה
מומלץ שתבדוק שוב -
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקרים?
@המאסטרו-הנסתר
אני גם לפעמים לא רואה את התוצאות
זה קורה כשיש לי איטיות באינטרנט -
@המאסטרו-הנסתר
התוצאות אמורות להופיע כמה שניות אחריי ההצבעה
מומלץ שתבדוק שוב@נוי הבעיה היא שהצבעתי כבר וראיתי את התוצאות, ועכשו זה נעלם
-
@נוי הבעיה היא שהצבעתי כבר וראיתי את התוצאות, ועכשו זה נעלם
@המאסטרו-הנסתר
מוזר..
להכנס ולצאת ניסית? -
@המאסטרו-הנסתר
מוזר..
להכנס ולצאת ניסית?@נוי כן, לא עזר
-
@נוי הבעיה היא שהצבעתי כבר וראיתי את התוצאות, ועכשו זה נעלם
@המאסטרו-הנסתר
תרענן ותחכה... -
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקרים?
@המאסטרו-הנסתר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקרים?
אם אתה לא רואה בכלל את הסקר - את תוכן הפוסט, תנסה ללחוץ על השעה שהפוסט נכתב, או משהו באזור.
ואז זה יעלה לך.... קרה לי כבר כמה פעמים
. -
@נוי כן, לא עזר
-
יש לי שאלה
האם כל פעם שאני נכנס לנושא מסוים
זה נחשב צפייה?!
או רק פעם אחת מכל חשבון?
אשמח לתשובה תודה
-
יש לי שאלה
האם כל פעם שאני נכנס לנושא מסוים
זה נחשב צפייה?!
או רק פעם אחת מכל חשבון?
אשמח לתשובה תודה
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת -
יש לי שאלה
האם כל פעם שאני נכנס לנושא מסוים
זה נחשב צפייה?!
או רק פעם אחת מכל חשבון?
אשמח לתשובה תודה
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
-
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה. -
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה. -
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה.@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה.
בגלל זה כתבתי
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניראה לי כל כמה זמן
שאולי צריך שיהיה הפסקה של איזה מספר זמן מסוים
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
@מוכן-תמיד-לעזור
יש גם בוטים של גוגל ובוטים נוספים שמגדילים את מס' הצפיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות