-
יש לי הסרטות מהמופע מחר העלה אותם לכאן,
[היה שידור חי, אבל בכל זאת למי שלא הייתה אפשרות לצפות] -
@אייזיק לא שמעת את אבי רוזן.
בירך את שולי שלא שמע למפיקים ושמר על מופע על טהרת הקודש,
כנראה שהייתה תוכנית למשהו גדול ואבי רוזן הוריד אותה.@מומחה-לקליפים אמר בשולי רנד:
@אייזיק לא שמעת את אבי רוזן.
בירך את שולי שלא שמע למפיקים ושמר על מופע על טהרת הקודש,
כנראה שהייתה תוכנית למשהו גדול ואבי רוזן הוריד אותה.זה נשמע כמו הודאה בכישלון.....
פירסמו את ההופעה בכל מדיה אפשרית...
טהרת הקודש פירושו - ללא נשים... -
לגבי המופע 'שוליפא' שהיה הערב.
מה הסיבות שגרמו לכך שזה יהיה מופע ברמה סבירה - ?
היה די מעייף...
היו הרבה מקומות רקים באולם...
למי פתרונים ??? -
ממש ממש לא נהניתי. ליפא ושולי הסתכלו רק אחד על השני, שולי זייף יותר מכל הופעה בעבר, תלמודי נכנס לשולי כל הזמן לפרונט, בעיות סאונד, ובכלל חשבתי ששולי יתן לקהל לשיר יותר. משהו לא עבד בהופעה הזאת.
-
@סלאש צודק לא הכרתי כל כך את השירים חשבתי שאני יצליח לשיר ביחד עם שולי ולזרום אבל לא שמעתי כלום
@פודרה-0 אם אתה לא מכיר את השירים של שולי
זה בלתי אפשרי לשיר אותם בהופעה בלי להכיר לפני.
יש הרבה מילים וזה קצת מסובך למי שלא שמע אף פעם -
@פודרה-0 אם אתה לא מכיר את השירים של שולי
זה בלתי אפשרי לשיר אותם בהופעה בלי להכיר לפני.
יש הרבה מילים וזה קצת מסובך למי שלא שמע אף פעם@מומחה-לקליפים שמעתי קצת חשבתי גם שהשילוב עם ליפא יהיה מענין שהם ישירו יותר ביחד
-
@אלי-שמואלי אמר בשולי רנד:
@yuda https://send.magicode.me/send-file/file/ac7bc86995c866d8a4da28a***79c9fb63c84de0ff6/view
תוכל להעלות שוב?
https://send.magicode.me/send-file/file/474befda4*****0e0ad99a6b6899725d6019ecf48ab2c/view
-
@מומחה-לקליפים שמעתי קצת חשבתי גם שהשילוב עם ליפא יהיה מענין שהם ישירו יותר ביחד
@פודרה-0 שנה שעברה הייתי בהופעה של קמפה וריבו והם שרו יחד רק 3 שירים [מלך כל הנחלים ותפילת חנה]
זה מקובל שזמר מארח זמר הזמר המתארח לא שר יותר משלש ארבע שירים אחרת הוא לא היה נקרא 'מתארח'
וכאן שולי וליפא שרו שלש שירים יחד [אלול\בין קודש לחול, עוקר הרים, ועוד שיר של ליפא שלא היכרתי]
וגם ליפא שר כמה שירים לבד.
בקיצור ככה זה הופעה שזמר מארח זמר, המתארח לא לוקח את כל הבמה
[אגב בהופעה של ריבו וקמפה, קמפה לא שר לבד [הוא היה המתארח] וכאן שולי נתן לליפא את הבמה לשיר לבד, בקיצור השילוב היה טוב] -
יש לי הסרטות מהמופע מחר העלה אותם לכאן,
[היה שידור חי, אבל בכל זאת למי שלא הייתה אפשרות לצפות]@מומחה-לקליפים איך היה השילוב והקהל היה יפה או פחות ממה שחשבת שיהיה?
-
@מומחה-לקליפים איך היה השילוב והקהל היה יפה או פחות ממה שחשבת שיהיה?
והקהל היה יפה
הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה

וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים. -
והקהל היה יפה
הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה

וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים.@מומחה-לקליפים לצערך הרב אני כן מבין קרואטית עתיקה... סתם...

בעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים. -
והקהל היה יפה
הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה

וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים. -
צפיתי בשידור חי (כך שנהנתי כי לא שילמתי שקל ;))
בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
היה מאוד קצר בשביל הופעה.. שעתיים בדיוק
והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .. -
הנה תמונה שצילמתי בהופעה, עשיתי עריכת צבע, [מקווה שיצא יפה, מה אתם אומרים
]

בהמשך העלה הסרטות של ההופעה אני עורך אותם כרגעבעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים.
ח"ו לא אמרתי את זה. פשוט אני לא מבין יידיש וששרים יידיש אני לא מבין ולא נעים להיות בהופעה ששילמת עליה ולא להבין מה שרים,
כשליפא שר 'מזרח' ו'מניח בקדושו' נהנתי כי הבנתי, -
הנה תמונה שצילמתי בהופעה, עשיתי עריכת צבע, [מקווה שיצא יפה, מה אתם אומרים
]

בהמשך העלה הסרטות של ההופעה אני עורך אותם כרגעבעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים.
ח"ו לא אמרתי את זה. פשוט אני לא מבין יידיש וששרים יידיש אני לא מבין ולא נעים להיות בהופעה ששילמת עליה ולא להבין מה שרים,
כשליפא שר 'מזרח' ו'מניח בקדושו' נהנתי כי הבנתי, -
צפיתי בשידור חי (כך שנהנתי כי לא שילמתי שקל ;))
בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
היה מאוד קצר בשביל הופעה.. שעתיים בדיוק
והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט ..והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .
דווקא את הקטע הזה אהבתי, אני אוהב אנשים שמרגישים בבית גם שיות מ3000 איש מסתכלים עליהם.

בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
זה נראה לי כי היו בקהל הרבה אנשים, ובלי לפגוע, לא נראה לי שהיו בהופעות לפני ולא יודעים אייך להתנהל בהופעה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות