מחפש מילים ולחן לביצוע
-
@אילן-פ להפקה מקצועית ואולפן הקלטתי כמה קאברים
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ להפקה מקצועית ואולפן הקלטתי כמה קאברים
תעלה שיר שבצעת --זה אפשרי ?
-
@חכם_בלילה שלום חבר
אני גם זמר מתחיל ומפחש -
@חכם_בלילה שלום חבר
אני גם זמר מתחיל ומפחשתעלה שיר שבצעת --זה אפשרי ?

-
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ להפקה מקצועית ואולפן הקלטתי כמה קאברים
תעלה שיר שבצעת --זה אפשרי ?
@אילן-פ כן איך אני עושה את זה. אשמח להסבר חדש פה
-
@אילן-פ כן איך אני עושה את זה. אשמח להסבר חדש פה
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ כן איך אני עושה את זה. אשמח להסבר חדש פה
אם כוונתך -איך מעלים שיר לאתר ?
פשוט פותח פוסט רגיל ומצרף קובץ בmp3
בסימן השמאלי ביותר למעלה -
@אילן-פ כן איך אני עושה את זה. אשמח להסבר חדש פה
@מחפש-עזרה-בשירים מצורף 2 שירים..שבורי לב.mp3
רק שאלה כולם יכולים לשמוע או שרק אתהשירת העשבים.mp3 -
@מחפש-עזרה-בשירים מצורף 2 שירים..שבורי לב.mp3
רק שאלה כולם יכולים לשמוע או שרק אתהשירת העשבים.mp3@מחפש-עזרה-בשירים זה אתה?
-
@מחפש-עזרה-בשירים זה אתה?
@אילה-הזמרת כן...
-
@אילה-הזמרת כן...
@מחפש-עזרה-בשירים וואו יש לך קול מטורף
אתה שר ממש יפה
תמשיך להצליח

-
@מחפש-עזרה-בשירים מצורף 2 שירים..שבורי לב.mp3
רק שאלה כולם יכולים לשמוע או שרק אתהשירת העשבים.mp3@מחפש-עזרה-בשירים
שמעתי את הקברים - יפה מאוד --קול נעים
מעלה לך סקיצה של שיר ---צריך לקחת למעבד ולעשות פלייבק מקצועי יותר
תשמע אם זה מתאים לך ?----השיר נקרא "בן אהוב " -
@מחפש-עזרה-בשירים
שמעתי את הקברים - יפה מאוד --קול נעים
מעלה לך סקיצה של שיר ---צריך לקחת למעבד ולעשות פלייבק מקצועי יותר
תשמע אם זה מתאים לך ?----השיר נקרא "בן אהוב "@אילן-פ יפה מאד אני אלמד את השיר תודה
-
@אילן-פ יפה מאד אני אלמד את השיר תודה
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ יפה מאד אני אלמד את השיר תודה
שמח שמצא חן - אשמח אם תקח את זה להפקה מקצועית ותעשה עם זה משהו
בכל מקרה הקרדיט למילים והלחן יהיה -- לאילן פ
אני גם יכול לשלוח פלייבק שלי והמילים -שתוכל להתאמן
אם מעניין אותך לשמוע עוד שירים שכתבתי --שעשיתי להם הפקה מקצועית
בקישור
https://miktzav.com/post/199871 -
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ יפה מאד אני אלמד את השיר תודה
שמח שמצא חן - אשמח אם תקח את זה להפקה מקצועית ותעשה עם זה משהו
בכל מקרה הקרדיט למילים והלחן יהיה -- לאילן פ
אני גם יכול לשלוח פלייבק שלי והמילים -שתוכל להתאמן
אם מעניין אותך לשמוע עוד שירים שכתבתי --שעשיתי להם הפקה מקצועית
בקישור
https://miktzav.com/post/199871פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@מחפש-עזרה-בשירים לא הפורום לא מרשה..
-
פוסט זה נמחק!
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ יש דרך להיות בקשר מלבד פה
כן - זה גם בעצם דרך הפורום --אבל זה קצת מסורבל --ומיותר בשלב זה
-
@מחפש-עזרה-בשירים לא הפורום לא מרשה..
..@חכם_בלילה האם שמעת את מה שהעלתי יש לך משהו להציע.. תודה
-
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ יפה מאד אני אלמד את השיר תודה
שמח שמצא חן - אשמח אם תקח את זה להפקה מקצועית ותעשה עם זה משהו
בכל מקרה הקרדיט למילים והלחן יהיה -- לאילן פ
אני גם יכול לשלוח פלייבק שלי והמילים -שתוכל להתאמן
אם מעניין אותך לשמוע עוד שירים שכתבתי --שעשיתי להם הפקה מקצועית
בקישור
https://miktzav.com/post/199871@אילן-פ שלום אילן.
לגבי השיר בן אהוב שהעלית..
אני לומד אותו.. אשמח אם תוכל לרשום לי את המילים של השיראשמח לגילוי נאות האם השיר הזה פורסם כבר? כי נדמה לי ששמעתי משהו בסגנון בעבר..
ושוב תודה
-
@אילן-פ שלום אילן.
לגבי השיר בן אהוב שהעלית..
אני לומד אותו.. אשמח אם תוכל לרשום לי את המילים של השיראשמח לגילוי נאות האם השיר הזה פורסם כבר? כי נדמה לי ששמעתי משהו בסגנון בעבר..
ושוב תודה
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ שלום אילן.
לגבי השיר בן אהוב שהעלית..
אני לומד אותו.. אשמח אם תוכל לרשום לי את המילים של השיראשמח לגילוי נאות האם השיר הזה פורסם כבר? כי נדמה לי ששמעתי משהו בסגנון בעבר..
ושוב תודה
ממש יהיה לי כיף אם באמת בסוף יצא משהו מהשיר הזה
ואם זה "יעבוד "-- יהיו עוד כמה "פרויקטים" -בעז"ה
השיר הזה לא פורסם -- הוא נמצא אצלי כסקיצה בלבד כמעט שנתיים
הסגנון שלו קלאסי ביותר -- ויתכן שאולי יש שירים דומים - אני לא מכיר
המילים לבקשתך -- אגב שם השיר לא בן אהוב אלא -- -"בן יחיד" נראה לי מתאים יותרבן יחיד
בני , נשמה שבך יחידה
ראשית ברייתה ,אחריתה ,ומסעה הוא חידה
תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
שתעבור על גשר צר ,ידך בידי , ותמיד אתךוהשאר תרמילך פתוח
כי מתוכו תלמד רק לתת
גם בעת סופה , ונגד הרוח
חזק ואמץ ,בלי חת
וכשתשוב מהמסע ,אלי תשוב
תתנער ומעפר תקום
כי אתה בן מלך ,בן אהובבני , נשמה שבך יחידה
עולה גבוה , בדמעות של תפילה חרישית
יושב במרומים ,סופר כל דמעה
כי בין דמעותיך שכינה ,אתה פרי בראשיתדרכך למקום טהור
מוקף באור מלאכים
מקומך באחדות ,ושמחה ,ואהבת אחים
מקומך רצוף אמונה ,וקדושה לחיי נצחים
בן יחיד אתה למלך מלכי המלכים -
@מחפש-עזרה-בשירים אמר במחפש מילים ולחן לביצוע:
@אילן-פ שלום אילן.
לגבי השיר בן אהוב שהעלית..
אני לומד אותו.. אשמח אם תוכל לרשום לי את המילים של השיראשמח לגילוי נאות האם השיר הזה פורסם כבר? כי נדמה לי ששמעתי משהו בסגנון בעבר..
ושוב תודה
ממש יהיה לי כיף אם באמת בסוף יצא משהו מהשיר הזה
ואם זה "יעבוד "-- יהיו עוד כמה "פרויקטים" -בעז"ה
השיר הזה לא פורסם -- הוא נמצא אצלי כסקיצה בלבד כמעט שנתיים
הסגנון שלו קלאסי ביותר -- ויתכן שאולי יש שירים דומים - אני לא מכיר
המילים לבקשתך -- אגב שם השיר לא בן אהוב אלא -- -"בן יחיד" נראה לי מתאים יותרבן יחיד
בני , נשמה שבך יחידה
ראשית ברייתה ,אחריתה ,ומסעה הוא חידה
תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
שתעבור על גשר צר ,ידך בידי , ותמיד אתךוהשאר תרמילך פתוח
כי מתוכו תלמד רק לתת
גם בעת סופה , ונגד הרוח
חזק ואמץ ,בלי חת
וכשתשוב מהמסע ,אלי תשוב
תתנער ומעפר תקום
כי אתה בן מלך ,בן אהובבני , נשמה שבך יחידה
עולה גבוה , בדמעות של תפילה חרישית
יושב במרומים ,סופר כל דמעה
כי בין דמעותיך שכינה ,אתה פרי בראשיתדרכך למקום טהור
מוקף באור מלאכים
מקומך באחדות ,ושמחה ,ואהבת אחים
מקומך רצוף אמונה ,וקדושה לחיי נצחים
בן יחיד אתה למלך מלכי המלכים@אילן-פ תודה רבה
המילים ממש חודרות עמוק לנשמה..
האם יש איזה רקע/סיפור מקדים למילים?אגב יש מילים בשיר שונות ממה שנכתב..
-
@אילן-פ תודה רבה
המילים ממש חודרות עמוק לנשמה..
האם יש איזה רקע/סיפור מקדים למילים?אגב יש מילים בשיר שונות ממה שנכתב..
@מחפש-עזרה-בשירים
דוקא יש השתלשלות בכתיבת השיר
קשה לי לפרט כרגע
אם אתה רוצה --אוכל גם לשלוח לך פלייבק שתוכל לשיר בעצמך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות