דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים

האם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
31 פוסטים 8 כותבים 1.0k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אבישי

    @rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת

    R מנותק
    R מנותק
    rnplds091
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

    @rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת

    האחרונה עדיפה מהראשונה?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • R rnplds091

      @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

      @rnplds091 התוכנה הראשונה שהביאו אבל יש כאן את התוכנה האחרונה שהיא מאוד מוצלחת

      האחרונה עדיפה מהראשונה?

      א מנותק
      א מנותק
      אבישי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות

      R תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אבישי

        @rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות

        R מנותק
        R מנותק
        rnplds091
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

        @rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות

        איך אני מורידה את זה למחשב?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • R rnplds091

          @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

          @rnplds091 האחרונה יש לה יותר פונקציות

          איך אני מורידה את זה למחשב?

          א מנותק
          א מנותק
          אבישי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה

          R תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבישי

            @rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה

            R מנותק
            R מנותק
            rnplds091
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

            @rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה

            יש גם בעברית?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • R rnplds091

              @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

              @rnplds091 נכנסת לזה ובאתר עצמו יש אפשרות הורדה

              יש גם בעברית?

              א מנותק
              א מנותק
              אבישי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

              R תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבישי

                @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

                R מנותק
                R מנותק
                rnplds091
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

                ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

                R תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • R rnplds091

                  @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                  @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

                  ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

                  R מנותק
                  R מנותק
                  rnplds091
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי rnplds091
                  #25

                  @rnplds091 אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                  @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                  @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

                  ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

                  לא רואה שם הוראות
                  תוכלו לכתוב כאן?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • R rnplds091

                    @rnplds091 אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                    @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                    @rnplds091 כן רק צריך לעשות תרגום

                    ראיתי שיכולים ללחוץ על הדגל ושם לבחור איזה דגל של מדינה

                    לא רואה שם הוראות
                    תוכלו לכתוב כאן?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבישי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?

                    R תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבישי

                      @rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?

                      R מנותק
                      R מנותק
                      rnplds091
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                      @rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?

                      מחשב

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • R rnplds091

                        @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                        @rnplds091 את דרך מחשב או טלפון?

                        מחשב

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבישי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28
                        פוסט זה נמחק!
                        R תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אבישי

                          פוסט זה נמחק!

                          R מנותק
                          R מנותק
                          rnplds091
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                          @rnplds091 אז כשאת נכנסת כתוב לך למעלה לתרגום לוחצים על עברית ומשתנה שפת האפליקציה כך זה כמעט בכל אתר

                          לזה כתבתי לך דרך יותר קלה.
                          בצד שמאל למטה יש דגל אנגליה, כשלוחצים עליו נפתח חלון חדש עם כמה דגלי מדינות, ושם אפשר לבחור דגל ישראל, ואז זה נהיה בעברית מעולה, לא כמו תרגום מגוגל...

                          אני שאלתי על הוראות על עצם חתיכת שירים

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • R rnplds091

                            @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                            @rnplds091 אז כשאת נכנסת כתוב לך למעלה לתרגום לוחצים על עברית ומשתנה שפת האפליקציה כך זה כמעט בכל אתר

                            לזה כתבתי לך דרך יותר קלה.
                            בצד שמאל למטה יש דגל אנגליה, כשלוחצים עליו נפתח חלון חדש עם כמה דגלי מדינות, ושם אפשר לבחור דגל ישראל, ואז זה נהיה בעברית מעולה, לא כמו תרגום מגוגל...

                            אני שאלתי על הוראות על עצם חתיכת שירים

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אבישי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבישי
                            #30

                            @rnplds091 הא אז זה פשוט יש שם כמו פס ירוק בשני הצדדים לוקחים את הראשון בצד שמאל שמים על הקטע שאת רוצה שממנו יתחיל השיר ואז את השני בצד שמאל שמים איפה שאת רוצה שיעצר השיר ואחכ אפשר ללחוץ על להציל וזה מוריד את זה למחשב

                            R תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אבישי

                              @rnplds091 הא אז זה פשוט יש שם כמו פס ירוק בשני הצדדים לוקחים את הראשון בצד שמאל שמים על הקטע שאת רוצה שממנו יתחיל השיר ואז את השני בצד שמאל שמים איפה שאת רוצה שיעצר השיר ואחכ אפשר ללחוץ על להציל וזה מוריד את זה למחשב

                              R מנותק
                              R מנותק
                              rnplds091
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @אבישי אמר בהאם יש למישהו תוכנה לגזירת שירים:

                              @rnplds091 הא אז זה פשוט יש שם כמו פס ירוק בשני הצדדים לוקחים את הראשון בצד שמאל שמים על הקטע שאת רוצה שממנו יתחיל השיר ואז את השני בצד שמאל שמים איפה שאת רוצה שיעצר השיר ואחכ אפשר ללחוץ על להציל וזה מוריד את זה למחשב

                              זה ממש קליל!
                              תודה תודה 🤝 🤙 👍

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול