טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית
-
@1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנהממש לא חושבת ככה,
כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?@MUSIC-2 זו בידיוק הבעיה שלה- שאין לה יצירתיות
אם מפתחים אותה- היא תתפתח
אבל אפילו קליפים בשלב כלשהוא יחזרו על עצמם
שימו לב באמת לקליפים- מאד בנאלים ומשעמים ונוצרו רק כדי לצאת ידי חובה
כנ''ל מוזיקה
זמר שפתאום עמוס וירצה משו זריז- יש לו מוצא@אליהו-חזן כל הזמרים המקוריים שמוציאים מוזיקה מקורית וקליפים מקוריים- לא ילכו לשם כ''כ מהר...
-
כשאני ראיתי שמתחילים לעשות קליפים עם בינה מלאכותית זה ממש עיצבן אותי זה כאילו נגמרה היצירתיות אצל הבני אדם.. בסוף זה יצא ככ משעמם הקליפים של הגינה המלאכותית שאף אחד לא יסתקל ...
-
אני ממש לא אשמח שהבינה תייצר מוזיקה! חוסר יצירתיות וחוסר רגש!
-
שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
והנה כמה דוגמאות:- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית

- זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית

- ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית

- כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI

ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!!
@אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית. - על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
-
@אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית. -
@כ-פ רק עוד שנה שנתיים?
לפני שנה לא ידעתי מה זה בינה מלאכותית, היום זה חלק מהחיים,
זה מתקדם הרבה יותר מהר! -
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........ -
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........@אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.
@אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי. -
@אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.
@אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי. -
עוד אחד בבינה מלאכותית,
לדעתי המוצלח ביותר ממה שיצא עד עכשיו! נתי לוין 'נשיר רק לך'.
פה אנשים הפעילו ראש בשביל להוציא משהו מעניין......מג'יקוד:
https://send.magicode.me/send-file/file/878d83abd1a70ed205d11071d0e7bc5273cba7d2/viewקישור למנגן מיוזיק:
https://hamenagen.net/%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%9c/ -
@דוד-33 מה??
ממש לאא
דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI??? -
@דוד-33 מה??
ממש לאא
דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


