דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
136 פוסטים 25 כותבים 11.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • MUSIC 2M MUSIC 2

    @1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

    @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
    הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
    המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
    בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

    ממש לא חושבת ככה,
    כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?

    11221 מנותק
    11221 מנותק
    1122
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
    #16

    @MUSIC-2 זו בידיוק הבעיה שלה- שאין לה יצירתיות
    אם מפתחים אותה- היא תתפתח
    אבל אפילו קליפים בשלב כלשהוא יחזרו על עצמם
    שימו לב באמת לקליפים- מאד בנאלים ומשעמים ונוצרו רק כדי לצאת ידי חובה
    כנ''ל מוזיקה
    זמר שפתאום עמוס וירצה משו זריז- יש לו מוצא

    @אליהו-חזן כל הזמרים המקוריים שמוציאים מוזיקה מקורית וקליפים מקוריים- לא ילכו לשם כ''כ מהר...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
      #17

      כשאני ראיתי שמתחילים לעשות קליפים עם בינה מלאכותית זה ממש עיצבן אותי זה כאילו נגמרה היצירתיות אצל הבני אדם.. בסוף זה יצא ככ משעמם הקליפים של הגינה המלאכותית שאף אחד לא יסתקל ...

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • MUSIC 2M מנותק
        MUSIC 2M מנותק
        MUSIC 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        כשאני שמעתי שהינב יוצרת תמונות,
        אמרתי גיחצי בומבה, לא יעיז להתחלף בכלום עם ידיים של אדם-
        היום אני רואה איזה יצירות הזויות היא מוציאה,
        אפשר להגיד שלא יכול ולא יקרה,
        אבל נא לא להיות בטוחים-
        היום הכל אפשרי!

        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
        תשב.
        אתה מסתיר לעצמך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          אני ממש לא אשמח שהבינה תייצר מוזיקה! חוסר יצירתיות וחוסר רגש!

          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • MUSIC 2M מנותק
            MUSIC 2M מנותק
            MUSIC 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            ברור,
            זה יהיה נוא ואיום,
            וגם מה אנחנו נעשה?
            יש שירה, נגינה והכל.. הבנאדם מיותר.
            אבל אי אפשר לדעת.

            אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
            תשב.
            אתה מסתיר לעצמך.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אליהו חזןא מנותק
              אליהו חזןא מנותק
              אליהו חזן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              והנה השישי מצטרף לחבורת AI :
              Screenshots_2023-07-31-12-25-00.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו חזןא אליהו חזן

                שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
                והנה כמה דוגמאות:

                1. על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
                  Screenshot_20230730-131651~2.png
                2. זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית
                  Screenshots_2023-07-30-13-22-33.png
                3. ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית
                  Screenshots_2023-07-30-13-31-28.png
                4. כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI
                  Screenshots_2023-07-30-13-34-02.png
                  ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!! 👍
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
                מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....

                אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
                בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית.

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ.פ.כ כ.פ.

                  @אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
                  מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....

                  אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
                  בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית.

                  MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @כ-פ רק עוד שנה שנתיים?
                  לפני שנה לא ידעתי מה זה בינה מלאכותית, היום זה חלק מהחיים,
                  זה מתקדם הרבה יותר מהר!

                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                  תשב.
                  אתה מסתיר לעצמך.

                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • MUSIC 2M MUSIC 2

                    @כ-פ רק עוד שנה שנתיים?
                    לפני שנה לא ידעתי מה זה בינה מלאכותית, היום זה חלק מהחיים,
                    זה מתקדם הרבה יותר מהר!

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                    #24

                    @MUSIC-2 וידאו? הוידאו של הAI לא מפותח בכלל.... טוב, אז חצי שנה-שנה. 😅

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @MUSIC-2 וידאו? הוידאו של הAI לא מפותח בכלל.... טוב, אז חצי שנה-שנה. 😅

                      MUSIC 2M מנותק
                      MUSIC 2M מנותק
                      MUSIC 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @כ-פ שנתחיל לדון על זה? 😄

                      אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                      תשב.
                      אתה מסתיר לעצמך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
                        אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........

                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                          לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
                          אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........

                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.

                          @אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                          לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!

                          כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
                          זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי.

                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • MUSIC 2M מנותק
                            MUSIC 2M מנותק
                            MUSIC 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            שיבוא משיח לפני שהבינה תשתלט עלינו ולא יהיה בנו צורך עוד...

                            אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                            תשב.
                            אתה מסתיר לעצמך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • כ.פ.כ כ.פ.

                              @אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.

                              @אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                              לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!

                              כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
                              זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אבישי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @כ-פ גם הקליפים של הבינה מלאכותית מאוד לא יפים בלשון המעטה זה ניראה קליפים קטנונים כאלו...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                עוד אחד בבינה מלאכותית,
                                לדעתי המוצלח ביותר ממה שיצא עד עכשיו! נתי לוין 'נשיר רק לך'.
                                פה אנשים הפעילו ראש בשביל להוציא משהו מעניין......

                                מג'יקוד:
                                https://send.magicode.me/send-file/file/878d83abd1a70ed205d11071d0e7bc5273cba7d2/view

                                קישור למנגן מיוזיק:
                                https://hamenagen.net/%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%9c/

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  https://www.youtube.com/watch?v=3T1-_EXmcd4
                                  אני חושב שגם הקליפ הזה מתאים לנושא הזה

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    https://www.youtube.com/watch?v=3T1-_EXmcd4
                                    אני חושב שגם הקליפ הזה מתאים לנושא הזה

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    ד19
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @דוד-33 מה??
                                    ממש לאא
                                    דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
                                    ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
                                    דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
                                    אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI???

                                    תנסה. מקסימום תצליח..

                                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד ד19

                                      @דוד-33 מה??
                                      ממש לאא
                                      דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
                                      ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
                                      דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
                                      אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI???

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #33

                                      @ד19 הצבעים והפסים שמופיעים לכל אורך הקליפ

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אילה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        אם אפשר הסבר יותר ברור למה זה הטראנד הזה...
                                        אשמח לקבל...
                                        כאילו אני לא הבנתי מה נעשה בבינה מלאכותית בשירים האלה....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @ד19 הצבעים והפסים שמופיעים לכל אורך הקליפ

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          ד19
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @דוד-33 זה לא בינה מלאכותית
                                          זה באפטר אפקט

                                          תנסה. מקסימום תצליח..

                                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול