דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
136 פוסטים 25 כותבים 11.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

    לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!
    אגב, לא יודעת מה איתכם - כל ציור שראיתי בבינה המלאכותית ישר זיהיתי שזה הבינה ולא בני אדם זה מושלם מידי ומלאכותי מידי........

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #27

    @אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.

    @אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

    לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!

    כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
    זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי.

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • MUSIC 2M מנותק
      MUSIC 2M מנותק
      MUSIC 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      שיבוא משיח לפני שהבינה תשתלט עלינו ולא יהיה בנו צורך עוד...

      אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
      תשב.
      אתה מסתיר לעצמך.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • כ.פ.כ כ.פ.

        @אפרת-גלבוע ברור. חכי, זה עדיין בהתחלה. בהמשך ילמדו לעשות את זה בסגנונות מסויימים, ולא הסגנון שכולם מכירים.

        @אפרת-גלבוע אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

        לא משנה מתי- זה יגיע וזה יהיה נורא! לכל התחומים.... אבל בתחום המוזיקה אני מרגישה שזה ממש הרס המוזיקה!! מוזיקה זה אומנות אומנות=נפש לרובוט אין נפש ולא משנה כמה מתוחכם הוא יהיה!!!

        כל דבר זה ככה! גם בתמונות של הבינה לעולם לא תוכלי להעביר את הרגש שאת מעבירה בתמונה אמיתית!!
        זה באמת נורא. מוזיקה של AI נשמעת נטולת רגש לדעתי.

        א מנותק
        א מנותק
        אבישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @כ-פ גם הקליפים של הבינה מלאכותית מאוד לא יפים בלשון המעטה זה ניראה קליפים קטנונים כאלו...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          עוד אחד בבינה מלאכותית,
          לדעתי המוצלח ביותר ממה שיצא עד עכשיו! נתי לוין 'נשיר רק לך'.
          פה אנשים הפעילו ראש בשביל להוציא משהו מעניין......

          מג'יקוד:
          https://send.magicode.me/send-file/file/878d83abd1a70ed205d11071d0e7bc5273cba7d2/view

          קישור למנגן מיוזיק:
          https://hamenagen.net/%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%9c/

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            https://www.youtube.com/watch?v=3T1-_EXmcd4
            אני חושב שגם הקליפ הזה מתאים לנושא הזה

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              https://www.youtube.com/watch?v=3T1-_EXmcd4
              אני חושב שגם הקליפ הזה מתאים לנושא הזה

              ד מנותק
              ד מנותק
              ד19
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @דוד-33 מה??
              ממש לאא
              דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
              ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
              דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
              אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI???

              תנסה. מקסימום תצליח..

              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד ד19

                @דוד-33 מה??
                ממש לאא
                דבר ראשון הקליפ הזה יצא לפני 4 שנים אם לא 5
                ואז בכלל עדיין לא הייתה בינה מלאכותית
                דבר שני בתור אחת שמתעסקת עם צילום ועריכת וידאו זה קליפ שממש לא לקח דקה אחת, וגם לא נראה לי שיש איפה לדחוף שם את מיסיס בינה....
                אני לא מצליחה להבין באיזה קטע זה הרגיש לך AI???

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                #33

                @ד19 הצבעים והפסים שמופיעים לכל אורך הקליפ

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  אם אפשר הסבר יותר ברור למה זה הטראנד הזה...
                  אשמח לקבל...
                  כאילו אני לא הבנתי מה נעשה בבינה מלאכותית בשירים האלה....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @ד19 הצבעים והפסים שמופיעים לכל אורך הקליפ

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    ד19
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @דוד-33 זה לא בינה מלאכותית
                    זה באפטר אפקט

                    תנסה. מקסימום תצליח..

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ד ד19

                      @דוד-33 זה לא בינה מלאכותית
                      זה באפטר אפקט

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @ד19 סליחה שחשבתי שזה AI

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @ד19 סליחה שחשבתי שזה AI

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        ד19
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @דוד-33 הכל טוב..
                        עכשיו תדע☺

                        תנסה. מקסימום תצליח..

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד ד19

                          @דוד-33 הכל טוב..
                          עכשיו תדע☺

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר

                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #39

                            @דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                            @ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר

                            AI זו מילה כוללת. יש AI בטקסטים, כמו צ'אט GPT, יש AI בתמונות, שהוא מייצר תמונות לפי הוראה. יש גם AI שאתה מראה לו תמונות של איש מסויים והוא יוצר מהאיש הזה תמונות בווריאציות מסוימות, לבוש אחר, נוף אחר....... יש AI של מוזיקה / קולות כמו במוצש בקול של קרליבך.......
                            יש פעמים שהשתמשו בAI למשהו שלילי - לוקחים דמות מפורסמת, פוליטיקאי או כל דבר אחר, ואומרים בשמו דברים שלא אמר - ע"י AI......

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            יוס yosי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • כ.פ.כ כ.פ.

                              @דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                              @ד19 אז אם הבנתי נכון, AI זה בלי אנשים רק מצוייר

                              AI זו מילה כוללת. יש AI בטקסטים, כמו צ'אט GPT, יש AI בתמונות, שהוא מייצר תמונות לפי הוראה. יש גם AI שאתה מראה לו תמונות של איש מסויים והוא יוצר מהאיש הזה תמונות בווריאציות מסוימות, לבוש אחר, נוף אחר....... יש AI של מוזיקה / קולות כמו במוצש בקול של קרליבך.......
                              יש פעמים שהשתמשו בAI למשהו שלילי - לוקחים דמות מפורסמת, פוליטיקאי או כל דבר אחר, ואומרים בשמו דברים שלא אמר - ע"י AI......

                              יוס yosי מנותק
                              יוס yosי מנותק
                              יוס yos
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              @כ-פ ואיך מזהים בקליפ שבינה עשתה את זה ולא גרפיקאית?

                              הדס.טה כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • יוס yosי יוס yos

                                @כ-פ ואיך מזהים בקליפ שבינה עשתה את זה ולא גרפיקאית?

                                הדס.טה מנותק
                                הדס.טה מנותק
                                הדס.ט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @יוס-yos
                                תלוי באיזה תוכנה ועד כמה אתה מיומן בזה
                                וזה משתנה גם בין מה שאתה מבקש לעצב
                                למשל דמויות רואים שה בינה מלאכותית כי הם יוצאים מעוות

                                אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוס yosי יוס yos

                                  @כ-פ ואיך מזהים בקליפ שבינה עשתה את זה ולא גרפיקאית?

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @יוס-yos אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                                  @כ-פ ואיך מזהים בקליפ שבינה עשתה את זה ולא גרפיקאית?

                                  למה צריך לזהות? המטרה היא שלא יזהו.......
                                  אבל בכל אופן, בשלב הזה מזהים מה בינה ומה לא.

                                  אגב אני בספק אם יצליחו להעביר אי פעם את הרגש החם במוזיקה ע"י AI. יותר נכון, אני בטוחה שאי אפשר.
                                  כנ"ל גם בתמונות, איורים, וכו'.

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אליהו חזןא אליהו חזן

                                    שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
                                    והנה כמה דוגמאות:

                                    1. על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
                                      Screenshot_20230730-131651~2.png
                                    2. זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית
                                      Screenshots_2023-07-30-13-22-33.png
                                    3. ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית
                                      Screenshots_2023-07-30-13-31-28.png
                                    4. כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI
                                      Screenshots_2023-07-30-13-34-02.png
                                      ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!! 👍
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                    #43

                                    @אליהו-חזן
                                    למה רק עושים קליפים עם בינה מלאכותית ?
                                    שיעשו עסקת חבילה
                                    שהבינה המלאכותית על הדרך תכתב גם מילים
                                    וגם לחן וגם עיבוד עם קליפ משגע
                                    ושלום על ישראל ✋ - ושלום למוזיקה האנושית 🎹 🎼

                                    עופר האייליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @אליהו-חזן
                                      למה רק עושים קליפים עם בינה מלאכותית ?
                                      שיעשו עסקת חבילה
                                      שהבינה המלאכותית על הדרך תכתב גם מילים
                                      וגם לחן וגם עיבוד עם קליפ משגע
                                      ושלום על ישראל ✋ - ושלום למוזיקה האנושית 🎹 🎼

                                      עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                      #44

                                      @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
                                      כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
                                      (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)
                                      עריכה: ועכשיו אני גוללת למעלה ורואה שגם זה קיים. מה אני אגיד...

                                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                      אילן פא יוס yosי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • עופר האייליםע עופר האיילים

                                        @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
                                        כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
                                        (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)
                                        עריכה: ועכשיו אני גוללת למעלה ורואה שגם זה קיים. מה אני אגיד...

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @עופר-האיילים אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                                        @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
                                        כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
                                        (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)

                                        עשו קרליבך שר את הפתיח של טוקר --חבל על הזמן
                                        נשמע עלא כיפאק -- בטח אפשר גם לתכנת קולות חדשים יותר יפה מהזמרים המוכרים

                                        דוד 33ד עופר האייליםע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אילן פא אילן פ

                                          @עופר-האיילים אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                                          @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
                                          כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
                                          (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)

                                          עשו קרליבך שר את הפתיח של טוקר --חבל על הזמן
                                          נשמע עלא כיפאק -- בטח אפשר גם לתכנת קולות חדשים יותר יפה מהזמרים המוכרים

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @אילן-פ זה אלי פרידמן מחכה את קרליבך

                                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול