ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד
-
@צוציק חסום
אבל גם לעלות כבשים לבמה זה סוג של טירוף.....
ושוב מעולם לא ראיתי משהו אחר שעשה כאלה דברים על הבמה....
נכון שכבר אין שום חידוש בלהשתגע אצל הצמד הנ"ל אבל מעניין אותי מה עובר להם בראש כשהם צופים (אם הם צופים) בהסרטות משם
ושוב לא מזלזלת כלל וכלל בכישרון המוזיקאלי אני מדברת רק על ההשתטות הזו ואחרות
לדעתי לא מכבד לא אותם ולא את הקהל@אחות-קטנה אחרי כל הביזיון הזה יואלי נעמד וביקש "לא להפיץ"
-
@אחות-קטנה אחרי כל הביזיון הזה יואלי נעמד וביקש "לא להפיץ"
-
@צוציק היית שם??
לא יודעת מה להגיד
המשפט הזה במחשבה הראשונית האלה לי חיוך לפנים
אבל במחשבה שניה אז לפחות היה לו את השכל לבקש את זה.....@אחות-קטנה הייתי שם ואני לא אומר שלא היה כיף חיים אבל זה סתם היה מוזר , היה עדיף כבר את השכבשים מאשר את השיגעון שהלך שם , והוא ביקש לא להפיץ וכולם הפיצו.
-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

-
@ויווש אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?
אמור להיות כאן בכיכר השבת אם זה פתוח לך (לי זה חסום)
https://www.kikar.co.il/zinger/s22jmh

-
@אילה1 כן זה חסום לאתרוגים באסההה
-
@אילה1 כן זה חסום לאתרוגים באסההה
@בינינו-לא-משנה
נראה לי שלחתי בקשה לפתוח את זה -
-
@החזן @בינינו-לא-משנה
הצלחתי להוריד את הסרטונים
https://send.magicode.me/send-file/file/56cf7fe5c2f8c7988456a43239f8f283729ba27e/view
https://send.magicode.me/send-file/file/4a8db14d53524a7ff251f52c2e8476315d5265a4/view -
-
@צוציק אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
לכל מי שרצה סרטונים מישיבישיר 6
לא ההיתי בישיבשיר 6 - ראיתי את הסרטונים
וואו זה היה ארוע חבל על הזמן
איפה השיר שדיקמן עשה עם כל הקהל -- יצא כבר ?@אילה1 אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@חינדיקיקי @החזן
https://send.magicode.me/send-file/file/52317c3afcb03a253e34e9df6f2caae2d5a5c5e0/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0d75e27529ccb17f6e0e5c0adf2f115315eceaab/viewאלו סרטונים של השיר החדש שהיה
-
-
-
@צוציק
אם זו ההפקה שיצאה משירת ההמונים השנה
סליחה שאני אומר אל לא רואים בכלל הפקה -סתם כמו הופעה רגילה
ממש חלש יחסית לפעמים קודמות --"ממקומך " -- "אבא מלך העולם " וכ"ו
שם זה היה מסודר --עוצמתי - חב"עלז -
@צוציק
אם זו ההפקה שיצאה משירת ההמונים השנה
סליחה שאני אומר אל לא רואים בכלל הפקה -סתם כמו הופעה רגילה
ממש חלש יחסית לפעמים קודמות --"ממקומך " -- "אבא מלך העולם " וכ"ו
שם זה היה מסודר --עוצמתי - חב"עלז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות