רעיונות לנושאים לשירים
-
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה@NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנהאז את לא אמורה לחשוב על מה את אוהבת לכתוב אלא את צריכה לחשוב מהם דרישות הקהל. בתקופה הזאת זה אמונה, אחדות, ניצחון, אפשרי גם שכול. כל תקופה ודרישותיה.
-
@NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנהאז את לא אמורה לחשוב על מה את אוהבת לכתוב אלא את צריכה לחשוב מהם דרישות הקהל. בתקופה הזאת זה אמונה, אחדות, ניצחון, אפשרי גם שכול. כל תקופה ודרישותיה.
-
@DDY2 אני אישית ניסיתי מלא לכתוב על האסון הזה
ובגלל שאני יודע ממש טוב מה היה וראיתי דברים. ממש קשה לי לי לכתוב -
@Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה
תכתוב מה שיוצא לך מהלב
זה משחרר
אבל הגיוני שבגלל שהייתה שם לא יוצא לך! -
@Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@DDY2 יש לי השראה אבל אין לי איך לתאר דבר כזה
תכתוב מה שיוצא לך מהלב
זה משחרר
אבל הגיוני שבגלל שהייתה שם לא יוצא לך! -
@Bibi אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@המחבל-המחופש אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
שהייתה שם
לא הייתי שם
ראיתי סרטוניםעוד יותר גרוע
הגיוני לגמרי -
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנה@NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנהלכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות -
@NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנהלכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות -
@אילן-פ כשכתבתי להרשים את עצמי ואת הסביבה לא התכוונתי ללהיט
אני לא מתכוונת לפרסם את השיר.
התכוונתי שאני רוצה עזרה כדי שהסביבה המצומצמת שתשמע את השיר תתלהב
ושאני ארגיש שהצלחתי. -
@NAAMA-0 אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
@נווד תאמת אני רוצה להמציא שיר כדי להרשים את הסביבה ואת עצמי
זה חלום שלי להמציא שיר כבר כשהייתי ילדה קטנהלכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמות@אילן-פ אמר ברעיונות לנושאים לשירים:
לכתוב שירים להיטים -- בינגו --על ההתחלה זה קצת קשה וצריך הרבה סי"דש
זה מקרה 1:100 כמו נותי ליברמן --- וזה לא שחור לבן
צריך להתחיל להכנס לעניין של הכתיבה -ובהתחלה מה שיצא --יצא
ומניסיון אישי אני יודע -- שבנושא הכתיבה וההלחנה -כמו כל דבר
משתפרים עם הניסיון ועם הזמן - וגם מרגישים את ההתקדמותאז מה היה הכוונה במודגש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות