שיר לפורים עזרה דחוףףף!!!
-
אז תן בכוח
תעזור לנו לצמוח
ביחד כולנו
נצמח גבוה
ועם הרצון
של בורא עולם
נעזור לעולםנסתי להמשיך לך עשיתי בלי המנגינה לפי החשיבה
ולפו הזיכרון עם זה הולך לך פצצה עם לא אז לא
מקווה שעזרתי -
היי חברה זה דחוףףף!!!
אני עושה שיר לישיבה לפורים אבל לא מדובר בשיר לת"ת על חתן וכו' אלא שיר על הישיבה ואני חייב עזרה או רעיונות בכתיבת המילים


השיר הוא 'עדלאידע' של שוקי סלומון ואריק דביר
את הפזמון של - עדלאידע דע דע דע דע יש לי, אני צריך:
בית א', בית ב', והראפ באמצע השיר
בית א: שידבר על בחור כגון חלפה עוד שנה בלי שום הזמנה נצל את הזמן תפגין יכולות וכו'
בית ב:שידבר על הישיבה כגון יש ישיבה בלב הבירה מרעידה ת'מדינה תמיד בכותרות וכו'
והראפ: משהו בסגנון של 'לא צריך להסביר תראה ותבין' או בחור תדע שאתה הכי טוב וכו'
נ.ב אם יש למישהו פלייבק זה ממש יעזור לי!!!עוד שנה בישיבה
לא פסקה האהבה
שטייגן כל היום
מתקתקים כמו שעון
על הבוקר רשי ותוספות
חוזרים על סוגיות
בקטנה כל הקושיות -
אז תן בכוח
תעזור לנו לצמוח
ביחד כולנו
נצמח גבוה
ועם הרצון
של בורא עולם
נעזור לעולםנסתי להמשיך לך עשיתי בלי המנגינה לפי החשיבה
ולפו הזיכרון עם זה הולך לך פצצה עם לא אז לא
מקווה שעזרתי -
פוסט זה נמחק!
-
אז תתן את
כל הכוח
תעזור לנו לצמוח
ביחד כולנו
נעשה את רצון
בורא עולם
ונציל ת'עולם.ניסתי לשנות קצת
יש פה ושם מרווחים בין מילים
עם אתה יודע למה אני מתכוונת כדי שיכנס יפה
תגיד עם אתה לא אוהב ומה אתה רוצה לסדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות