דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הדרית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #95

    מה זה הכלי הזה?

    הללו את השם2.wav

    זה נשמע שיר מזרחי?

    והכלי הזה?

    הללו את השם1.wav

    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הדרית

      מה זה הכלי הזה?

      הללו את השם2.wav

      זה נשמע שיר מזרחי?

      והכלי הזה?

      הללו את השם1.wav

      דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
      #96

      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      מה זה הכלי הזה?

      הללו את השם2.wav

      זה נשמע מלודיקה
      519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

      זה נשמע שיר מזרחי?

      מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

      והכלי הזה?

      הללו את השם1.wav

      034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
      אולי זה?

      ח ה 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • דוד 33ד דוד 33

        @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        מה זה הכלי הזה?

        הללו את השם2.wav

        זה נשמע מלודיקה
        519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

        זה נשמע שיר מזרחי?

        מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

        והכלי הזה?

        הללו את השם1.wav

        034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
        אולי זה?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים תעיזי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #97

        @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
        בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

        קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חיים תעיזי

          @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
          בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #98

          @חיים-תעיזי
          אני רושם בתוכנה סגנון של כלי מוזיקה ואז נותן אבל לא את כל הכלים שאני רושם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חצי קלאץ'ח מנותק
            חצי קלאץ'ח מנותק
            חצי קלאץ'
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #99

            הללו את השם1 הכלי זה נראה לי יוקלילי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              מה זה הכלי הזה?

              הללו את השם2.wav

              זה נשמע מלודיקה
              519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

              זה נשמע שיר מזרחי?

              מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

              והכלי הזה?

              הללו את השם1.wav

              034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
              אולי זה?

              ה מנותק
              ה מנותק
              הדרית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #100

              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              זה נשמע מלודיקה

              אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
              אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
              לפחות העיבוד יצא יפה...

              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

              הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

              @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              הכלי זה נראה לי יוקלילי

              יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

              ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

              אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הדרית

                @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                זה נשמע מלודיקה

                אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
                אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
                לפחות העיבוד יצא יפה...

                @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

                @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                הכלי זה נראה לי יוקלילי

                יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #101

                @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                זה גיטרה קטנה ובעלת 4 מיתרים ולא 6

                @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                את מתכוונת לצ'לו??

                החיים מנגינה!
                התדעו להלחינה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #102

                  מי שאמר.mp3
                  יפה?

                  אחות קטנהא חצי קלאץ'ח ה 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    מי שאמר.mp3
                    יפה?

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #103

                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    מי שאמר.mp3
                    יפה?

                    אחלה מוזיקה
                    פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                    אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                    המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                    אבל הקול ממש מציק לי
                    אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                    הרובוטיות הזו מעצבנת

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    כ.פ.כ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                      מי שאמר.mp3
                      יפה?

                      אחלה מוזיקה
                      פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                      אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                      המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                      אבל הקול ממש מציק לי
                      אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                      הרובוטיות הזו מעצבנת

                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #104

                      @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • כ.פ.כ כ.פ.

                        @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #105

                        @כ-פ הלוואי ויכולתי
                        בנתיים זה חסום לי....

                        החיים מנגינה!
                        התדעו להלחינה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          מי שאמר.mp3
                          יפה?

                          אחלה מוזיקה
                          פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                          אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                          המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                          אבל הקול ממש מציק לי
                          אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                          הרובוטיות הזו מעצבנת

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                          #106

                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          מי שאמר.mp3
                          יפה?

                          אחלה מוזיקה
                          פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                          יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                          אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                          ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                          המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                          אבל הקול ממש מציק לי

                          אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                          הרובוטיות הזו מעצבנת

                          אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            מי שאמר.mp3
                            יפה?

                            אחלה מוזיקה
                            פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                            יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                            אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                            ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                            המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                            אבל הקול ממש מציק לי

                            אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                            הרובוטיות הזו מעצבנת

                            אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #107

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                            כן הבנתי
                            אבל הוא לא עושה את זה מושלם

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                              #108

                              שמעתי בתוכנית זמן אוויר של מנחם טוקר שה"ימים" המפורסם כבר חפר אז הנה שיר שיצרתי בבינה מלאכותית:
                              יָמִ֣ים עַל־יְמֵי־מֶ֣לֶךְ תּוֹסִ֑יף.mp3
                              יפה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                מי שאמר.mp3
                                יפה?

                                חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #109

                                @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                מי שאמר.mp3

                                וואו ממש יפה זה כן נשמע חסידי
                                אם כי נשמע טיפה חסידי מודרני
                                אבל ממש יפה!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  מי שאמר.mp3
                                  יפה?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדרית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #110

                                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  יפה?

                                  בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
                                  אבל למה השיר כ"כ קצר?

                                  @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

                                  בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

                                  😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
                                  ואי אפשר לשנות...

                                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                    #111

                                    ימים.mp3
                                    יֹוֹמִים עַל יְמֵי מֶלֶךְ תּוֹיְסִיף שְׁ.mp3
                                    יפה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הדרית

                                      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      יפה?

                                      בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
                                      אבל למה השיר כ"כ קצר?

                                      @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

                                      בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                                      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

                                      😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
                                      ואי אפשר לשנות...

                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #112

                                      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                                      יש מצב
                                      אבל צריך לשמוע איך זה ישמע....
                                      כי יש סיכוי גדול שגם זה לא ישמע טוב
                                      כמו שנשמע "קרליבך" בהאסק

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #113

                                        שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #114

                                          @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                                          זה רושם לי שגיאה
                                          ניסיתי ב2 אתרים שונים
                                          תנסו
                                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                                          החיים מנגינה!
                                          התדעו להלחינה?

                                          דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול