דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

    @אילה1 והוא?

    א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #80

    @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    אגב, מצאתי אתר פתוח באתרוג ליצירת שירים, מקווה שיעבוד🙏

    @אילה1 והוא?

    מתברר שזה לא אתר ליצירת שירים, אלא אתר שמשנה את הקול של הזמר...

    יצא מזעזע ביותר...
    אז וויתרתי על החלום...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ה הדרית

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      כי זה נשמע שהבינה המלאכותית יהודי אשכנזי

      אשכנזי אמריקאי יש לציין...

      @אילה1 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      מה שמפריע לי (לא אישית בשיר הזה) זה הקול של הבינה,

      אין שליטה על זה...

      @כ-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      כתבתי את המילים בעברית ואת הפרומפט באנגלית.

      גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
      טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉

      אני לא מצליחה ליצור שיר חסידי אותנטי.
      מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
      האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

      אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #81

      @הדרית

      @דוד-33
      @אילה
      @כ-פ

      גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
      טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
      מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

      אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילן פא אילן פ

        @הדרית

        @דוד-33
        @אילה
        @כ-פ

        גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
        טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
        מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

        אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #82

        @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

        @הדרית

        @דוד-33
        @אילה
        @כ-פ

        גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
        טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
        מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

        אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (2).mp3
        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (1).mp3
        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי.mp3
        יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (3).mp3

        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דוד 33ד דוד 33

          @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

          @הדרית

          @דוד-33
          @אילה
          @כ-פ

          גם אני שמתי לב שהוא מבין הכי טוב באנגלית.
          טוב נו, אחרי הכל, זו שפת האם שלו😉
          מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.

          אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

          יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (2).mp3
          יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (1).mp3
          יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי.mp3
          יִשְׂמַח חֲתָנִי בִּקְהַל אֱמוּנַי (3).mp3

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #83

          @דוד-33
          יפה שהתיחסת למה שכתבתי אבל
          לא התכוונתי מילים של שיר מזרחי --שישיר בסגנון רוק
          אלא שישיר שיר במזרחית כמו זמר מזרחי עם ח ו ע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי גולד

            @דוד-33
            ברגע שעושים הורדה בוידיאו זה יוצר סרטון מילים, (לפעמים עובד יותר טוב ולפעמים פחות).

            ואגב יצרתי עוד כמה שירים בואו ותיראו:
            אתם זוכרים את השיר הזה??
            https://miktzav.com/post/224582
            אז יצרתי עליו ראפ מגניב, והמעלה שבגלל סגנון הראפ הזה אין שום בעיה בהגייה של המילים
            עולם הפוך.mp3
            מה אתם אומרים על זה???

            וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
            אנכי השם אלוקיך.mp3
            יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

            אבל הדבר הכי קשה היה ליצור חזנות, ואני עדיין לא מרוצה מהתוצאה (בזבזתי לפחות 500 קרדיטים בשביל העניין) אבל יש פה חלקים ממש יפים, אז מה אתם אומרים?
            משה ואהרון.mp3
            אגב לסגנון מוזיקה הזה קוראים מוזיקה ליטורגית, ועדיף להוסיף אופרה, טנור, חזנות, סלסולים, ועוד לפי העניין.
            המעלה הגדולה בזה, שבשנים האחרונות כמעט ולא מלחינים חזנות, זה נראה כאילו אין מישהו שיודע לעשות את זה, אז אולי נתחיל להשתמש בסונו בשביל זה...

            וטראנס אמנם לא כזה קשור לעניינים האחרונים אבל יצרתי גם טראנס שצבר הצלחה רבה (1500 השמעות) מה אתם אומרים?
            Real pop.mp3
            והנה קישור לשיר בסונו
            https://suno.com/song/e029f9d6-40ec-47af-9aee-8366615ccbb4

            אז בקיצור מה אתם אומרים????

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #84

            @ארי-גולד כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            וראיתי שדנו פה על מוזיקה חסידית, אז אחרי אין ספור נסיונות הגעתי אל תוצאה חמודה, מה אתם אומרים? (זה עוד לא מושלם אבל גם משהו)
            אנכי השם אלוקיך.mp3
            יש בזה משהו מן המוזיקה החסידית לא???

            מה המילים של השיר?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              מי שמצליח- שישתף ונשמח גם שיעלה צילום מסך עם סגנון המוזיקה שהוא בחר.
              האמת ש@דוד-33 הצליח ליצור שירים בסגנון החסידי. (הראשונים)

              אני חושב שהשיר "אנכי השם אלוקיך" של @ארי-גולד יותר חסידי משלי

              ה מנותק
              ה מנותק
              הדרית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #85

              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              אני חושב שהשיר "אנכי השם אלוקיך" של @ארי-גולד יותר חסידי משלי

              ואני חושבת שלא.
              השיר שלו מבחינת המילים נשמע חסידי (ואת זה- לא קשה לעשות), אבל מבחינת הסגנון מוזיקה הוא לא ממש מוגדר חסידי. תקשיבו לעיבוד והתוף. מרדכי בן דוד לעולם לא יסכים לשיר שיר כזה! הוא מתאים אולי, מבחינת הפזמון, לזמרים החדשניים של היום.
              אני דווקא חושבת שהשיר "ותפילתם" בביצוע השני שיצרת יותר מתקרב לחסידי.
              ואגב, זה נשמע שעמירן ואריק דביר שרים אותו...
              אני מנסה ליצור כבר זמן רב שיר שיתאים לסגנון של שוואקי, פריד או בן דוד.
              מי יצליח?

              @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              אולי תנסו גם משהו מזרחי --זה עוד לא שמענו --יכול להיות מעניין

              זה גם סוג של אתגר, אבל חוץ ממני וגולד ו33 אף אחד כאן לא מנסה ליצור.
              תנו מילים וסגנון מוזיקה וננסה ליצור אתגר כלשהו.

              ולגבי זה:

              @אילן-פ כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

              אלא שישיר שיר במזרחית כמו זמר מזרחי עם ח ו ע

              זה בערך כמו לכוף זמר אשכנזי אמריקאי לשיר שיר תימני עם ח' וע'.
              משאלה גדולה למדי, כנראה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😆
              1
              • דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #86

                עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

                עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                🤦 😹
                1
                • דוד 33ד דוד 33

                  עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

                  עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #87

                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                  עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ.mp3

                  עוֹד יִשָּׁמַע בְּעָרֵי יְהוּדָה וּבְחוּ (1).mp3

                  😂
                  הבינה לא ממש קלטה מה זה חתונה יהודית...
                  בפרט בשיר השני...

                  אבל, סה"כ, חמוד.

                  בשיר השני אהבתי מאוד את, 1:58.
                  ביצועים יפים יש לבינה הזאת...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חצי קלאץ'ח מנותק
                    חצי קלאץ'ח מנותק
                    חצי קלאץ'
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #88

                    מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
                    או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

                      מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
                      או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #89

                      @חצי-קלאץ-amp-x27
                      שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

                      חצי קלאץ'ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @חצי-קלאץ-amp-x27
                        שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

                        חצי קלאץ'ח מנותק
                        חצי קלאץ'ח מנותק
                        חצי קלאץ'
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #90

                        @דוד-33
                        נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

                          @דוד-33
                          נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #91

                          @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          @דוד-33
                          נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

                          אעופה אשכונה 2.mp3

                          אעופה אשכונה 1.mp3

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😹
                          1
                          • חצי קלאץ'ח מנותק
                            חצי קלאץ'ח מנותק
                            חצי קלאץ'
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #92

                            לא, זה יצא לא כמו תימנים
                            אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
                            אפשרי?

                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

                              לא, זה יצא לא כמו תימנים
                              אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
                              אפשרי?

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #93

                              @חצי-קלאץ-amp-x27
                              אני לא מצליח לעשות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'ח מנותק
                                חצי קלאץ'
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #94

                                אגב יצא לך שירים ממש חמודים👍 👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדרית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #95

                                  מה זה הכלי הזה?

                                  הללו את השם2.wav

                                  זה נשמע שיר מזרחי?

                                  והכלי הזה?

                                  הללו את השם1.wav

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הדרית

                                    מה זה הכלי הזה?

                                    הללו את השם2.wav

                                    זה נשמע שיר מזרחי?

                                    והכלי הזה?

                                    הללו את השם1.wav

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                    #96

                                    @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    מה זה הכלי הזה?

                                    הללו את השם2.wav

                                    זה נשמע מלודיקה
                                    519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                                    זה נשמע שיר מזרחי?

                                    מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                                    והכלי הזה?

                                    הללו את השם1.wav

                                    034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                                    אולי זה?

                                    ח ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                      מה זה הכלי הזה?

                                      הללו את השם2.wav

                                      זה נשמע מלודיקה
                                      519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                                      זה נשמע שיר מזרחי?

                                      מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                                      והכלי הזה?

                                      הללו את השם1.wav

                                      034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                                      אולי זה?

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים תעיזי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #97

                                      @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                                      בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                                      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חיים תעיזי

                                        @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                                        בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #98

                                        @חיים-תעיזי
                                        אני רושם בתוכנה סגנון של כלי מוזיקה ואז נותן אבל לא את כל הכלים שאני רושם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חצי קלאץ'ח מנותק
                                          חצי קלאץ'ח מנותק
                                          חצי קלאץ'
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #99

                                          הללו את השם1 הכלי זה נראה לי יוקלילי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול