דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חצי קלאץ'ח מנותק
    חצי קלאץ'ח מנותק
    חצי קלאץ'
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #88

    מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
    או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

      מה אם תנסו לעשים דגש על החית והעין?
      או לעשות אחרי החית בסוגרים עין כגון: ח(ע)תני וכדו'

      דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
      #89

      @חצי-קלאץ-amp-x27
      שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

      חצי קלאץ'ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד 33ד דוד 33

        @חצי-קלאץ-amp-x27
        שלח משפט עם ח וע מודגש ואני אנסה לעשות משהו

        חצי קלאץ'ח מנותק
        חצי קלאץ'ח מנותק
        חצי קלאץ'
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #90

        @דוד-33
        נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

          @דוד-33
          נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #91

          @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

          @דוד-33
          נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו'

          אעופה אשכונה 2.mp3

          אעופה אשכונה 1.mp3

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😹
          1
          • חצי קלאץ'ח מנותק
            חצי קלאץ'ח מנותק
            חצי קלאץ'
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #92

            לא, זה יצא לא כמו תימנים
            אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
            אפשרי?

            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חצי קלאץ'ח חצי קלאץ'

              לא, זה יצא לא כמו תימנים
              אני רוצה שתעשה אם דגש בתוך העין והחית
              אפשרי?

              דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #93

              @חצי-קלאץ-amp-x27
              אני לא מצליח לעשות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חצי קלאץ'ח מנותק
                חצי קלאץ'ח מנותק
                חצי קלאץ'
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #94

                אגב יצא לך שירים ממש חמודים👍 👍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הדרית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #95

                  מה זה הכלי הזה?

                  הללו את השם2.wav

                  זה נשמע שיר מזרחי?

                  והכלי הזה?

                  הללו את השם1.wav

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הדרית

                    מה זה הכלי הזה?

                    הללו את השם2.wav

                    זה נשמע שיר מזרחי?

                    והכלי הזה?

                    הללו את השם1.wav

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                    #96

                    @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                    מה זה הכלי הזה?

                    הללו את השם2.wav

                    זה נשמע מלודיקה
                    519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                    זה נשמע שיר מזרחי?

                    מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                    והכלי הזה?

                    הללו את השם1.wav

                    034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                    אולי זה?

                    ח ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 33ד דוד 33

                      @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                      מה זה הכלי הזה?

                      הללו את השם2.wav

                      זה נשמע מלודיקה
                      519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                      זה נשמע שיר מזרחי?

                      מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                      והכלי הזה?

                      הללו את השם1.wav

                      034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                      אולי זה?

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים תעיזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #97

                      @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                      בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חיים תעיזי

                        @דוד-33 נשמע הכלאה של כלי נשיפה לא מוגדר עם סאונד אלקטרוני.
                        בקיצור: לא משהו ספציפי שקיים...

                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #98

                        @חיים-תעיזי
                        אני רושם בתוכנה סגנון של כלי מוזיקה ואז נותן אבל לא את כל הכלים שאני רושם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חצי קלאץ'ח מנותק
                          חצי קלאץ'ח מנותק
                          חצי קלאץ'
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #99

                          הללו את השם1 הכלי זה נראה לי יוקלילי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            מה זה הכלי הזה?

                            הללו את השם2.wav

                            זה נשמע מלודיקה
                            519a4e6f-5d79-4b68-ae6b-01726e35155a-image.png

                            זה נשמע שיר מזרחי?

                            מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                            והכלי הזה?

                            הללו את השם1.wav

                            034ff9e3-21ec-4a48-9c30-7a2c13876a9e-image.png
                            אולי זה?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הדרית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #100

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            זה נשמע מלודיקה

                            אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
                            אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
                            לפחות העיבוד יצא יפה...

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                            הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

                            @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            הכלי זה נראה לי יוקלילי

                            יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                            ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                            אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הדרית

                              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              זה נשמע מלודיקה

                              אולי, באמת זכור לי שביקשתי משהו כזה באחד השירים...
                              אבל בעיקר בעיקר זכור לי שביקשתי אקורדיון. (טוב, אולי בעצם זה אקורדיון אלקטרוני 😊).
                              לפחות העיבוד יצא יפה...

                              @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              מזרחי אמיתי לפי דעתי זה לא, זה יותר נשמע ישראלי

                              הללו את השם1 נשמע יותר מזרחי מבחינת העיבוד ובחלק מסוים מהשיר גם מבחינת הזמר.

                              @חצי-קלאץ-amp-x27 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              הכלי זה נראה לי יוקלילי

                              יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                              ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #101

                              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              יוקלילי? מה זה הכלי הזה?

                              זה גיטרה קטנה ובעלת 4 מיתרים ולא 6

                              @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                              ומה השם הרשמי של ה"כינור הענק"?

                              את מתכוונת לצ'לו??

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #102

                                מי שאמר.mp3
                                יפה?

                                אחות קטנהא חצי קלאץ'ח ה 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  מי שאמר.mp3
                                  יפה?

                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #103

                                  @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                  מי שאמר.mp3
                                  יפה?

                                  אחלה מוזיקה
                                  פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                                  אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                                  המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                  אבל הקול ממש מציק לי
                                  אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                  הרובוטיות הזו מעצבנת

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  כ.פ.כ דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אחות קטנהא אחות קטנה

                                    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                    מי שאמר.mp3
                                    יפה?

                                    אחלה מוזיקה
                                    פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                                    אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                                    המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                    אבל הקול ממש מציק לי
                                    אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                    הרובוטיות הזו מעצבנת

                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #104

                                    @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      @אחות-קטנה ניסית פעם ליצור בבינה מלאכותית?

                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #105

                                      @כ-פ הלוואי ויכולתי
                                      בנתיים זה חסום לי....

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                                        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        מי שאמר.mp3
                                        יפה?

                                        אחלה מוזיקה
                                        פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
                                        אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
                                        המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                        אבל הקול ממש מציק לי
                                        אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                        הרובוטיות הזו מעצבנת

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                        #106

                                        @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                        מי שאמר.mp3
                                        יפה?

                                        אחלה מוזיקה
                                        פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                                        יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                                        אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                                        ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                                        המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                        אבל הקול ממש מציק לי

                                        אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                        הרובוטיות הזו מעצבנת

                                        אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                                        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          מי שאמר.mp3
                                          יפה?

                                          אחלה מוזיקה
                                          פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

                                          יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

                                          אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

                                          ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                                          המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
                                          אבל הקול ממש מציק לי

                                          אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
                                          הרובוטיות הזו מעצבנת

                                          אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #107

                                          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

                                          כן הבנתי
                                          אבל הוא לא עושה את זה מושלם

                                          החיים מנגינה!
                                          התדעו להלחינה?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול