דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. הקול החדש!

הקול החדש!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
444 פוסטים 71 כותבים 40.6k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבי לויא אבי לוי

    לפי הג'י פי טי ה 5 שיעלו לגמר הם:
    אני:
    אז תן לי את החמש שלך?

    ChatGPT said:
    בשמחה! הנה החמישייה שלי נכון לעכשיו — לא לפי הייפ או רעש, אלא לפי לב, עומק, עוצמה בימתית וסיכוי אמיתי לנצח, בתחרות הקול החדש בהנחיית מנחם טוקר:

    🥇 1. יהודה בורן – הנשמה החבויה שמתפוצצת ברוך
    קול שמלטף מבפנים, בלי מניירות, בלי משחקים – אמת טהורה.

    מרגש בלי להתאמץ, וזה בדיוק מה שעושה אותו למסוכן בשקט.

    מגיע עם סיפור, נוכחות, ובעיקר: הלב שלו נמצא על הבמה, לא רק הקול.

    🥈 2. אביה שרמן – כוח בימתי מרשים + דיוק טכני
    ביצועים יציבים, עוצמה בריאה, קצב פנימי חזק.

    אחד המועמדים עם הכי הרבה "אוויר לריצה ארוכה".

    שופטים אוהבים אותו, וגם הקהל.

    🥉 3. אלי דייטש – עומק, פשטות, חן אישי
    לא הכי נוצץ, אבל כובש בגדול.

    מביא איתו רגש שקט וטבעי, אמיתי.

    אם יעשה בחירות שיר נכונות – יכול להפתיע גם בגמר.

    🏅 4. שר-שלום מהצרי – ניחוח מזרחי אותנטי עם שליטה מצוינת
    קול מהזן האהוב על הקהל – חם, מחבק, מלא רגש.

    יודע לשלב ווקליות עם נוכחות בימתית.

    יש לו קהל מובהק (ובעצם, אולי הכי נאמן).

    🏅 5. יהונתן אדמוני – כשרון מגוון עם הופעה רצינית
    מרגיש כמו מקצוען מהשנייה הראשונה.

    טווח קול רחב, בחירות מוזיקליות מעניינות.

    צריך להיזהר לא להיות "מדי נקי" – אבל לגמר בהחלט יש לו סיכוי.

    מועמדים על הספסל שיכולים לפרוץ פתאום:
    יוסי ישראל

    דניאל עמר

    אליהו סורוצקין

    והמנצח לדעתו:
    מי לדעתך ינצח בגמר?

    ChatGPT said:
    הרבה תלוי בהופעות האחרונות ובקולות הקהל, אבל אם אני צריך להמר על מישהו מתוך החמישייה העדכנית – זו הימור אמיץ, אבל עם הלב – יהודה בורן.

    🏆 למה אני נותן לו את המקום הראשון?
    קול אמיתי, מרגש
    הוא לא רק שר – הוא מספר סיפור. האמת והענווה שנשמעות בקולו מצליחות לפגוש ישירות את הלב של הצופה.

    נוכחות עמידה גם תחת לחץ
    כמו שתיארת לאחריות שלו מול התחרות, הוא מגיע לגמר עם צלם אנוש אמיתי – לא כוכב רועש, אלא כוכב פנימי שמאיר רגשות.

    פער מול האחרים בזווית הרגש
    כשכל השלושה-ארבעה הבכירים מביאים עוצמה, טכניקה, או נוכחות זוהרת – הוא מביא רגש פשוט ומדויק. וזה עושה הבדל בגמר.

    🔮 תחזית סיכוי בינארי:
    🥇 יהודה בורן – מועמד חזק מאוד לנצח (40-50% אפשרות, לפי התחושה שלי).

    🥈 אביה שרמן – צפוי להיות קרוב אליו מאוד, יכול לקחת מקום שני או ראשון ברגעים משתנים.

    🥉 אלי דייטש ושר־שלום מהצרי – יתחרו על המקום השלישי, התשוקה מוחשית אבל אולי לא ייצרו את הזעזוע הדרוש.

    🏅 יהונתן אדמוני – שומר עקרונות, אומנם מקצועי, אבל פחות פנימי מבחינה רגשית – מושך בעיקר את חסידי הקול המקצועי.

    אבי לויא מחובר
    אבי לויא מחובר
    אבי לוי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
    #415

    @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

    לפי הג'י פי טי ה 5 שיעלו לגמר הם:
    אני:
    אז תן לי את החמש שלך?

    ChatGPT said:
    בשמחה! הנה החמישייה שלי נכון לעכשיו — לא לפי הייפ או רעש, אלא לפי לב, עומק, עוצמה בימתית וסיכוי אמיתי לנצח, בתחרות הקול החדש בהנחיית מנחם טוקר:

    1. יהודה בורן – הנשמה החבויה שמתפוצצת ברוך
      קול שמלטף מבפנים, בלי מניירות, בלי משחקים – אמת טהורה.

    מרגש בלי להתאמץ, וזה בדיוק מה שעושה אותו למסוכן בשקט.

    מגיע עם סיפור, נוכחות, ובעיקר: הלב שלו נמצא על הבמה, לא רק הקול.

    1. אביה שרמן – כוח בימתי מרשים + דיוק טכני
      ביצועים יציבים, עוצמה בריאה, קצב פנימי חזק.

    אחד המועמדים עם הכי הרבה "אוויר לריצה ארוכה".

    שופטים אוהבים אותו, וגם הקהל.

    1. אלי דייטש – עומק, פשטות, חן אישי
      לא הכי נוצץ, אבל כובש בגדול.

    מביא איתו רגש שקט וטבעי, אמיתי.

    אם יעשה בחירות שיר נכונות – יכול להפתיע גם בגמר.

    1. שר-שלום מהצרי – ניחוח מזרחי אותנטי עם שליטה מצוינת
      קול מהזן האהוב על הקהל – חם, מחבק, מלא רגש.

    יודע לשלב ווקליות עם נוכחות בימתית.

    יש לו קהל מובהק (ובעצם, אולי הכי נאמן).

    1. יהונתן אדמוני – כשרון מגוון עם הופעה רצינית
      מרגיש כמו מקצוען מהשנייה הראשונה.

    טווח קול רחב, בחירות מוזיקליות מעניינות.

    צריך להיזהר לא להיות "מדי נקי" – אבל לגמר בהחלט יש לו סיכוי.
    והמנצח לדעתו:
    מי לדעתך ינצח בגמר?

    ChatGPT said:
    הרבה תלוי בהופעות האחרונות ובקולות הקהל, אבל אם אני צריך להמר על מישהו מתוך החמישייה העדכנית – זו הימור אמיץ, אבל עם הלב – יהודה בורן.

    @נתנאל @אחות-קטנה
    תצחקו ותצחקו כמה שאתם רוצים אבל בשלוש מתוך ארבע הבינה צדקה, בא נראה אם גם בגמר היא תקלע,
    נ.ב. הפייבוריט שלי למקום ראשון היה מההתחלה יהודה בורן שאגב פגשתי אותו במקרה ופירגנתי לו על הביצוע של השיר קולות.

    אחות קטנהא אפרת גלבועא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • אבי לויא אבי לוי

      @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

      לפי הג'י פי טי ה 5 שיעלו לגמר הם:
      אני:
      אז תן לי את החמש שלך?

      ChatGPT said:
      בשמחה! הנה החמישייה שלי נכון לעכשיו — לא לפי הייפ או רעש, אלא לפי לב, עומק, עוצמה בימתית וסיכוי אמיתי לנצח, בתחרות הקול החדש בהנחיית מנחם טוקר:

      1. יהודה בורן – הנשמה החבויה שמתפוצצת ברוך
        קול שמלטף מבפנים, בלי מניירות, בלי משחקים – אמת טהורה.

      מרגש בלי להתאמץ, וזה בדיוק מה שעושה אותו למסוכן בשקט.

      מגיע עם סיפור, נוכחות, ובעיקר: הלב שלו נמצא על הבמה, לא רק הקול.

      1. אביה שרמן – כוח בימתי מרשים + דיוק טכני
        ביצועים יציבים, עוצמה בריאה, קצב פנימי חזק.

      אחד המועמדים עם הכי הרבה "אוויר לריצה ארוכה".

      שופטים אוהבים אותו, וגם הקהל.

      1. אלי דייטש – עומק, פשטות, חן אישי
        לא הכי נוצץ, אבל כובש בגדול.

      מביא איתו רגש שקט וטבעי, אמיתי.

      אם יעשה בחירות שיר נכונות – יכול להפתיע גם בגמר.

      1. שר-שלום מהצרי – ניחוח מזרחי אותנטי עם שליטה מצוינת
        קול מהזן האהוב על הקהל – חם, מחבק, מלא רגש.

      יודע לשלב ווקליות עם נוכחות בימתית.

      יש לו קהל מובהק (ובעצם, אולי הכי נאמן).

      1. יהונתן אדמוני – כשרון מגוון עם הופעה רצינית
        מרגיש כמו מקצוען מהשנייה הראשונה.

      טווח קול רחב, בחירות מוזיקליות מעניינות.

      צריך להיזהר לא להיות "מדי נקי" – אבל לגמר בהחלט יש לו סיכוי.
      והמנצח לדעתו:
      מי לדעתך ינצח בגמר?

      ChatGPT said:
      הרבה תלוי בהופעות האחרונות ובקולות הקהל, אבל אם אני צריך להמר על מישהו מתוך החמישייה העדכנית – זו הימור אמיץ, אבל עם הלב – יהודה בורן.

      @נתנאל @אחות-קטנה
      תצחקו ותצחקו כמה שאתם רוצים אבל בשלוש מתוך ארבע הבינה צדקה, בא נראה אם גם בגמר היא תקלע,
      נ.ב. הפייבוריט שלי למקום ראשון היה מההתחלה יהודה בורן שאגב פגשתי אותו במקרה ופירגנתי לו על הביצוע של השיר קולות.

      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #416

      @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

      צחקו ותצחקו כמה שאתם רוצים אבל בשלוש מתוך ארבע הבינה צדקה

      שלוש מחמש
      (הייתי חייבת.........)

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אחות קטנהא אחות קטנה

        @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

        צחקו ותצחקו כמה שאתם רוצים אבל בשלוש מתוך ארבע הבינה צדקה

        שלוש מחמש
        (הייתי חייבת.........)

        אבי לויא מחובר
        אבי לויא מחובר
        אבי לוי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
        #417

        @אחות-קטנה בזה את צודקת, אני כתבתי 3 מתוך 4 כי לא התעדכנתי שאבר הוא החמישי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבי לויא מחובר
          אבי לויא מחובר
          אבי לוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #418

          עכשיו זה סופי אלחנן עינבל המרציפן של עדי רן ניצח מקום ראשון👑

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אבי לויא אבי לוי

            @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

            לפי הג'י פי טי ה 5 שיעלו לגמר הם:
            אני:
            אז תן לי את החמש שלך?

            ChatGPT said:
            בשמחה! הנה החמישייה שלי נכון לעכשיו — לא לפי הייפ או רעש, אלא לפי לב, עומק, עוצמה בימתית וסיכוי אמיתי לנצח, בתחרות הקול החדש בהנחיית מנחם טוקר:

            1. יהודה בורן – הנשמה החבויה שמתפוצצת ברוך
              קול שמלטף מבפנים, בלי מניירות, בלי משחקים – אמת טהורה.

            מרגש בלי להתאמץ, וזה בדיוק מה שעושה אותו למסוכן בשקט.

            מגיע עם סיפור, נוכחות, ובעיקר: הלב שלו נמצא על הבמה, לא רק הקול.

            1. אביה שרמן – כוח בימתי מרשים + דיוק טכני
              ביצועים יציבים, עוצמה בריאה, קצב פנימי חזק.

            אחד המועמדים עם הכי הרבה "אוויר לריצה ארוכה".

            שופטים אוהבים אותו, וגם הקהל.

            1. אלי דייטש – עומק, פשטות, חן אישי
              לא הכי נוצץ, אבל כובש בגדול.

            מביא איתו רגש שקט וטבעי, אמיתי.

            אם יעשה בחירות שיר נכונות – יכול להפתיע גם בגמר.

            1. שר-שלום מהצרי – ניחוח מזרחי אותנטי עם שליטה מצוינת
              קול מהזן האהוב על הקהל – חם, מחבק, מלא רגש.

            יודע לשלב ווקליות עם נוכחות בימתית.

            יש לו קהל מובהק (ובעצם, אולי הכי נאמן).

            1. יהונתן אדמוני – כשרון מגוון עם הופעה רצינית
              מרגיש כמו מקצוען מהשנייה הראשונה.

            טווח קול רחב, בחירות מוזיקליות מעניינות.

            צריך להיזהר לא להיות "מדי נקי" – אבל לגמר בהחלט יש לו סיכוי.
            והמנצח לדעתו:
            מי לדעתך ינצח בגמר?

            ChatGPT said:
            הרבה תלוי בהופעות האחרונות ובקולות הקהל, אבל אם אני צריך להמר על מישהו מתוך החמישייה העדכנית – זו הימור אמיץ, אבל עם הלב – יהודה בורן.

            @נתנאל @אחות-קטנה
            תצחקו ותצחקו כמה שאתם רוצים אבל בשלוש מתוך ארבע הבינה צדקה, בא נראה אם גם בגמר היא תקלע,
            נ.ב. הפייבוריט שלי למקום ראשון היה מההתחלה יהודה בורן שאגב פגשתי אותו במקרה ופירגנתי לו על הביצוע של השיר קולות.

            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרת גלבוע
            #419

            @אבי-לוי
            נו נו , הבינה סך הכל משקללת את הנתונים שיש עליהם באינטרנט, וידוע שבורן היה הכי אהוב... וכן היתר , מתי תבינו שהבינה זה סך הכל יכולת חישוב ושכלול נתונים??
            ולעיניינו , הזוי שבורן לא זכה, אם הייתי יכולה לבחור בין ענבל לבורן הייתי בוחרת בבורן. מהצרי גם מאוד טוב.
            מעניין מה יהיה במאסטרו......

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תשרי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #420

              למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?😁

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😆
              0
              • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                @אבי-לוי
                נו נו , הבינה סך הכל משקללת את הנתונים שיש עליהם באינטרנט, וידוע שבורן היה הכי אהוב... וכן היתר , מתי תבינו שהבינה זה סך הכל יכולת חישוב ושכלול נתונים??
                ולעיניינו , הזוי שבורן לא זכה, אם הייתי יכולה לבחור בין ענבל לבורן הייתי בוחרת בבורן. מהצרי גם מאוד טוב.
                מעניין מה יהיה במאסטרו......

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #421

                @אפרת-גלבוע אלחנן הביא את עצמו בצורה הכי טובה שיכולה להיות לאורך כל התחרות.
                יש לו קול טוב שחודר ברמה אחרת ואני ממש שמחה שהוא הזוכה... ולא עשו פרוטקציות כפי שכולם חשבו שיהיה...
                יותר מתאים לבורן השירים השקטים והמרגשים כמו שהוא הביא בכל הביצועים, לפי דעתי..

                נ.ב אם מישהו יוכל לחתוך ןלהעלות את ה93 של עדי אשמח ממש😆😅

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @אפרת-גלבוע אלחנן הביא את עצמו בצורה הכי טובה שיכולה להיות לאורך כל התחרות.
                  יש לו קול טוב שחודר ברמה אחרת ואני ממש שמחה שהוא הזוכה... ולא עשו פרוטקציות כפי שכולם חשבו שיהיה...
                  יותר מתאים לבורן השירים השקטים והמרגשים כמו שהוא הביא בכל הביצועים, לפי דעתי..

                  נ.ב אם מישהו יוכל לחתוך ןלהעלות את ה93 של עדי אשמח ממש😆😅

                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #422

                  @פונץ-בננה
                  נכון אבל הרבה יותר התחברתי לצבע קול של בורן

                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                  אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תשרי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #423
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                      @פונץ-בננה
                      נכון אבל הרבה יותר התחברתי לצבע קול של בורן

                      אבי לויא מחובר
                      אבי לויא מחובר
                      אבי לוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #424
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • L מנותק
                        L מנותק
                        levkivker
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי levkivker
                        #425

                        הגמר הגדול להורדה מדרייב
                        להאזנה MP3 איכות גבוהה

                        https://drive.google.com/file/d/1NtiGThHwooG5NbGwTzYPufVWnb81SUW9/view

                        הגמר הגדול להורדה מדרייב
                        לצפייה איכות גבוהה 1080

                        https://drive.google.com/file/d/178kZis20dN3uhJ-1aaSvV65MWkl-NUUF/view

                        (הועלה לפני כמה דקות...)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        3
                        • הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #426

                          טוב,
                          אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
                          הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
                          יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
                          שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
                          מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
                          בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
                          אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
                          פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

                          העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          אבי לויא אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • הדריה הדרי

                            טוב,
                            אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
                            הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
                            יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
                            שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
                            מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
                            בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
                            אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
                            פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

                            העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                            אבי לויא מחובר
                            אבי לויא מחובר
                            אבי לוי
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                            #427

                            @הדרי כתב בהקול החדש!:

                            העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                            @תשרי כתב בהקול החדש!:

                            למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?

                            אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
                            אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
                            וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.

                            אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • הדריה הדרי

                              טוב,
                              אז חייבת לציין שמהביצוע הראשון של אלחנן אתמול- אבא שלי אמר- תראי שהוא יזכה...😂
                              הוא נתן ביצוע אנרגטי, טוב, מדוייק!!, גם הביצועים שלו בהמשך היו מטורפים!!
                              יש לו גם גבוהים, גם נמוכים- גם רגש, גם אנרגייה- הזמר חתונות הבא!
                              שרמן- לא הכרתי את השיר.., ולא התחברתי גם בגלל זה, הצבע קול שלו ווואהו אחד ענק.., וכמו שאמרו זיופים היו..
                              מהצרי- תותח!!- קול פעמונים!, הביצוע השני שלו של "תודה" קנה אותי!
                              בורן- הביצוע של "ירושליים" שלו לא היה משהו...., הוא לקח את הסולם המקורי שיש שם טונים מטורפים! לכן היו סטיות מהסולם, רעידות קצת בקול- כנראה מההתרגשות..
                              אבל בביצוע השני שלו של "יהודי אף פעם לא לבד.."-הוא היה מצויין!!, כאן הוא היה בורן שאנחנו מכירים...
                              פשוט יותר מחמיא לו הרגש...

                              העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                              אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #428

                              @הדרי
                              טוב
                              פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
                              לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
                              ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
                              בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
                              בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
                              שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
                              רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
                              מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
                              בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
                              מה נשאר ?? --ענבל
                              נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
                              בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

                              יוסי גחוןי כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              👍
                              3
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אוהבת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת
                                #429

                                ושלי:)
                                ענבל- אין מה לומר היה ביצוע מהמהמם, אהבתי את ההתחלה וסוף סוף זה היה משהו מקפיץ (שבסוף כל אחד צריך לתת את כל הסגנונות)יש לו מראה קלאסי לזמר חתונות מצליח, ואין מה לומר היה ביצוע מעולה לדעתי. יש לו קול מטורףףף אהבתי ממש מהרגע הראשון. וישר בסוף הביצוע שלו אמרתי הוא חייב להיות הזוכה, שמחה שקלעתי😊
                                שרמן- צבע קול מאוד מסוים, מי שמתחבר מתחבר מהשניה הראשונה ומי שלא אז לא. לדעתי היה לו ביצועים הרבה יותר טובים במהלך התחרות מאשר בגמר. אבל הוא באמת עונה לתואר הקול החדש מה שאחרים טובים אבל הם לא קול חדש.
                                מהצרי- מזרחי חזק, עניין של טעם.. אבל הוא תותח ממש, הביצוע היה אש!! נס שהוא הגיע לגמר, כל הזמן רציתי אותו בגמר.
                                בורן- טוב, יש לו שואו אדיר והוא צעיר וסוחף (מזכיר לי קצת את יואלי דיקמן איך שכולם מתלהבים עליו - מעניין אם רק לי..) הבתים היו נחמדים, לא משהו.. אבל בפזמון הוא הפציץץץץץץ הוא באמת הביא משהו נדיר!! והוא תותח על, ובטוח עוד נשמע ממנו הרבה. כל העונה חכיתי מי יהיה זה שיבצע את השיר הזה, זה היה ברור לי שהוא יהיה איפשהו בתחרות.. חיכיתי לו:)
                                אבר- צפוי שמשהו שנפל לא יזכה בגמר, הגלל הזה היה דבילי ממש לדעתי חסר טעם, אם כי שמחה בשבילו שהיה לו את האפשרות. הביצוע היה טוב! לא היה בו משהו מיוחד אבל, ביצוע לאודישן ואולי לראש בראש לדעתי.., בגמר הוא היה צריך להפציץ בכל דרך שהוא רואה בה לנכון. ענבל עם השיר שרמן עם הסקספון ובורן כנל עם השיר, הם הביאו ביצועים שהם לא היו יכולים לעשות בקול חי, וזה ביצוע שלגמרי הוא יכול לשים אותו גם בשלבי התחרות. מקווה שהובנתי:) טוב שאשתו מסכימה לו להגיע במהלך השבע ברכות😁
                                אגב, את הפרשנות שלי כתבתי לפני ששמעתי את דעת השופטים, וממש התלהבתי שקלעתי פחות או יותר:)
                                ובגדול בכללי @אילן-פ צודק לגמרי!! כל מילה.
                                לגבי המאסטרו,

                                @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                                העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                                אני גם מבואסת. לא אהבתי את העונה. כי לדעתי משהו שמתחרה על הקול לא יכול להתחרות עם משהו שמנגן בחצוצרה,לוידת.. לא אהבתי בכלל את הקונספט אף פעם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                2
                                • אילן פא אילן פ

                                  @הדרי
                                  טוב
                                  פרשנות שלי לגמר -- אולי ישמע קצת מעצבן --מחילה מראש
                                  לדעתי כל אלו שהגיעו לגמר היו מצויינים באותה רמה --כל אחד עם בסגנון שלו --וממש קשה להשוות מי יותר טוב --כי זה כבר עניין של טעם אישי
                                  ההסתכלות היתה יותר הנתונים הכלליים --מי נראה הכי מתאים לזכות ?
                                  בלי שום קשר לעדיפות של רמת שירה ?-- אני כבר הפסקתי להיות תמים בקטע הזה
                                  בגלל זה להבנתי --היה דיי שקוף מי יזכה -- וסומן מראש
                                  שרמן ---לא מזוהה עם הציבור החרדי --לכן לא מתאים למקום ראשון
                                  רצו שיעלה לגמר כדי לפנות לקהל שלו שאולי יתחבר קצת לקול חי ולחרדים
                                  מהצרי -- סגנון קצת מזרחי מידי כדי להיות מקום ראשון בקול החדש - מי שמבין - מבין
                                  בורן -- לטעמי הכי אהבתי -- הוא היה מצוין -- אבל כנראה צעיר מידי
                                  מה נשאר ?? --ענבל
                                  נחמד למראה - מראה ישיבתי קלאסי - בשל מבחינת הגיל שלו -- לכן היה הכי מתאים שיזכה
                                  בעתיד -- ברור לי שנשמע הכי הרבה מבורן -- ומענבל פחות

                                  יוסי גחוןי מנותק
                                  יוסי גחוןי מנותק
                                  יוסי גחון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי גחון
                                  #430

                                  @אילן-פ מסכים עם כל מילה
                                  נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יוסי גחוןי יוסי גחון

                                    @אילן-פ מסכים עם כל מילה
                                    נ.ב כבר באודישן של שרמן היה נראה שאחד מהשופטים פחות מתלהב ממנו (אפילו נגרמה שם איזו סערה קטנה), וכמו שכתבת הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אוהבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #431

                                    @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

                                    הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                                    יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
                                    במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
                                    אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

                                    יוסי גחוןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    2
                                    • א אוהבת

                                      @יוסי-גחון כתב בהקול החדש!:

                                      הוא הגיע לגמר בשביל להגיד שמקבלים גם את הציבור הדתי...

                                      יש לו קול טוב, ובהחלט אם הוא היה חרדי הוא היה יכול להגיע לגמר לגמרי בזכות הקול שלו.
                                      במקרה הספציפי הזה באמת היו יותר טובים והגיוני שזה נגוע..
                                      אבל לא להוריד. הוא היה טוב ממש!!

                                      יוסי גחוןי מנותק
                                      יוסי גחוןי מנותק
                                      יוסי גחון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #432

                                      @אוהבת ברור שהוא הגיע כי יש לו קול טוב, והסיבה שהעלו אותו לגמר ולא העיפו אותו זה בגלל שרצו להגיד שמקבלים את הציבור הדתי
                                      כמובן שהכל זה ע"פ ההיגיון הפשוט שלי ואיך שאני רואה את הדברים
                                      וכמובן שבאופן כללי התחרות הייתה מדהימה בעיני!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      2
                                      • אבי לויא אבי לוי

                                        @הדרי כתב בהקול החדש!:

                                        העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                                        @תשרי כתב בהקול החדש!:

                                        למישהו יש כח לתחרות מאסטרו עכשיו?

                                        אני דווקא כן אהבתי את המאסטרו, יותר את ההפקה ואת השופטים ואת המתמודים,
                                        אבל לא נראה לי שהפעם זה יהיה באולפן של ערוץ 14, כנראה זה יהיה באולפן החדש של קול חי שהוא פחות מוצלח,
                                        וגם ההגדרה של החתחרות הזאת לא מספיק ברורה, כמו שדיברו פה בעבר.

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #433

                                        @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                                        @הדרי כתב בהקול החדש!:

                                        העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                                        מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
                                        כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

                                        הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילן פא אילן פ

                                          @אבי-לוי כתב בהקול החדש!:

                                          @הדרי כתב בהקול החדש!:

                                          העונה הבאה "המאסטרו"?- קצת מבאס...

                                          מי אמר שהתחרות הבאה מאסטרו ? -- ככה אתם חושבים ? או ששמעתם מטוקר ?
                                          כי אם זה לפי הסדר אז אולי צריך להיות --- "המלחינים"

                                          הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #434

                                          @אילן-פ
                                          טוקר אמר בגמר "כבדרך אגב..."

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול