דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.2k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זברהז זברה

    @הודיה עוקר הרים-
    שולי רנד - עוקר הרים.mp3

    הודיהה מנותק
    הודיהה מנותק
    הודיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #100

    @זברה תודה, אבל איך מורידים?

    "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

    זברהז 1001 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • הודיהה הודיה

      @זברה תודה, אבל איך מורידים?

      זברהז מנותק
      זברהז מנותק
      זברה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #101

      @הודיה ב3 נקודות בצד,
      ואם את נטפרי תעמדי על זה לחיצה ימנית, פתח בכרטיסיה חדשה, ואז להוריד.

      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הודיהה הודיה

        @זברה תודה, אבל איך מורידים?

        1001 מנותק
        1001 מנותק
        100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
        #102

        @הודיה לוחצים בצד ימין של העכבר וכדומה ופותחים בכרטיסיה חדשה מחכים שידלקו בשלוש נקודות מורידים בהצלחה!😀

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • 1001 100

          לשולי יש שירים עם מילים גבוהות וסיפור מאחורי השיר
          אז לא לשפוט אותו לפי המילים בשיר ולדעתי הוא האמן הכי טוב בציבור החרדי...
          (לא באתי נגד משהו כאן פשוט שמעתי כמה שמלכלכים עליו כי לא הבינו את המשמעות בשיריו)

          מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #103

          @100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
          אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיתרמ מיתר

            @100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
            אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #104

            @מיתר אמר בשולי רנד:

            @100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
            אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי

            הוא מוגדר חרדי, (נראה לי🤔)
            אבל הוא לא מתחרה לשולי.
            הוא גם אמן מדהים בפני עצמו אבל סגנון שונה משולי.

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            מיתרמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • זברהז זברה

              @מיתר אמר בשולי רנד:

              @100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
              אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי

              הוא מוגדר חרדי, (נראה לי🤔)
              אבל הוא לא מתחרה לשולי.
              הוא גם אמן מדהים בפני עצמו אבל סגנון שונה משולי.

              מיתרמ מנותק
              מיתרמ מנותק
              מיתר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #105

              @זברה התכוונתי מתחרה ביחס להגדרה האמן הכי טוב בציבור החרדי

              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

              1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיתרמ מיתר

                @זברה התכוונתי מתחרה ביחס להגדרה האמן הכי טוב בציבור החרדי

                1001 מנותק
                1001 מנותק
                100
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #106

                @מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר
                זה הגיע אולי בגלל שהוא היה שחקן לפני כמה שנים כך שאין מה להשוות
                למרות שמשפחת בנאי היא המשפחה (בין)הכי מוזיקלית בארץ...

                מיתרמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1001 100

                  @מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר
                  זה הגיע אולי בגלל שהוא היה שחקן לפני כמה שנים כך שאין מה להשוות
                  למרות שמשפחת בנאי היא המשפחה (בין)הכי מוזיקלית בארץ...

                  מיתרמ מנותק
                  מיתרמ מנותק
                  מיתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #107

                  @100 אם סיפור על כל שיר הופך אותו לאמן הכי גדול אז סבבה
                  שמעת פעם את אביתר מדבר, את המחשבות שלו על עבודת השם או סתם על החיים
                  ולהגדיר את אביתר כעוד איזה מוזיקאי ממשפחת בנאי זה ממש לפספס את האיש

                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                  1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מיתרמ מיתר

                    @100 אם סיפור על כל שיר הופך אותו לאמן הכי גדול אז סבבה
                    שמעת פעם את אביתר מדבר, את המחשבות שלו על עבודת השם או סתם על החיים
                    ולהגדיר את אביתר כעוד איזה מוזיקאי ממשפחת בנאי זה ממש לפספס את האיש

                    1001 מנותק
                    1001 מנותק
                    100
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #108

                    @מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
                    למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...

                    זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 1001 100

                      @מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
                      למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...

                      זברהז מנותק
                      זברהז מנותק
                      זברה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #109

                      @100 אמר בשולי רנד:

                      @מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
                      למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...

                      זה שונה... תמיד כיף לצפות בשחקנים טובים...
                      אבל זה לא מה שהופך אותו לאמן (זה חלק מיזה)
                      ולהגיד שאביתר בנאי לא אמן בגלל שהוא לא שחקן זה קצת הגזמה...

                      @100 אמר בשולי רנד:

                      @מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר

                      ומי אמר לך שלאביתר אין סיפור על כל שיר?? בטוח שיש!!

                      לא באה להגיד שאחד יותר טוב מהשני הם שתיהם אמנים מדהימים, כל אחד סגנון שונה.
                      וגם שזה לא הנושא פה על אביתר בנאי אז---

                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • זברהז זברה

                        @100 אמר בשולי רנד:

                        @מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
                        למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...

                        זה שונה... תמיד כיף לצפות בשחקנים טובים...
                        אבל זה לא מה שהופך אותו לאמן (זה חלק מיזה)
                        ולהגיד שאביתר בנאי לא אמן בגלל שהוא לא שחקן זה קצת הגזמה...

                        @100 אמר בשולי רנד:

                        @מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר

                        ומי אמר לך שלאביתר אין סיפור על כל שיר?? בטוח שיש!!

                        לא באה להגיד שאחד יותר טוב מהשני הם שתיהם אמנים מדהימים, כל אחד סגנון שונה.
                        וגם שזה לא הנושא פה על אביתר בנאי אז---

                        1001 מנותק
                        1001 מנותק
                        100
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #110

                        @זברה אני לא אמרתי שאביתר לא אמן להיפך שיבחתי אותו סתכל למעלה
                        רק אמרתי שאין מה להשוות לשולי כי הוא היה שחקן וזה קשור.

                        זברהז ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • 1001 100

                          @זברה אני לא אמרתי שאביתר לא אמן להיפך שיבחתי אותו סתכל למעלה
                          רק אמרתי שאין מה להשוות לשולי כי הוא היה שחקן וזה קשור.

                          זברהז מנותק
                          זברהז מנותק
                          זברה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #111

                          @100 אמר בשולי רנד:

                          רק אמרתי שאין מה להשוות לשולי כי הוא היה שחקן וזה קשור.

                          היה ועדיין,

                          ואין מה להשוות לא בגלל זה,
                          בגלל שכל אחד מהם סגנון שונה לגמרי!

                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • הללויהה מנותק
                            הללויהה מנותק
                            הללויה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #112

                            שולי הוא גאון מוזיקלי, וצריך לומר את זה. שיריו הם סיוט לכל נגן בגלל המורכבות שלהם. הוא מחליף סולמות כמו שזמרים אחרים מזייפים.
                            שלא לדבר על העיבודים המבריקים שלו, הוא לא מעבד אלקטרוני, כמעט, יש לו חמישה-שישה נגנים מוכשרים ברמות שמקליטים ומעבדים את כל שיריו, אפשר ממש לשמוע את זה, בשיר נורמלי של שולי יש פסנתר, כינור, גיטרה (על פי רוב אקוסטית, אבל לאו דווקא) תופים ומקסימום עוד כלי אחד.
                            העובדה שהוא שחקן לדעתי הזיקה לתדמיתו המוזיקלית המבריקה. לא מזמן סיפר לי חבר מוזיקלי מאוד שהיה בהופעה של שולי ולהקתו ובהופעה של שעתיים האיש זייף פעם אחת! ועם השירים שלו! (תחשבו על "חיית הברזל", "אחים") זה כמעט לא אנושי!

                            מוזיקאית בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • הללויהה הללויה

                              שולי הוא גאון מוזיקלי, וצריך לומר את זה. שיריו הם סיוט לכל נגן בגלל המורכבות שלהם. הוא מחליף סולמות כמו שזמרים אחרים מזייפים.
                              שלא לדבר על העיבודים המבריקים שלו, הוא לא מעבד אלקטרוני, כמעט, יש לו חמישה-שישה נגנים מוכשרים ברמות שמקליטים ומעבדים את כל שיריו, אפשר ממש לשמוע את זה, בשיר נורמלי של שולי יש פסנתר, כינור, גיטרה (על פי רוב אקוסטית, אבל לאו דווקא) תופים ומקסימום עוד כלי אחד.
                              העובדה שהוא שחקן לדעתי הזיקה לתדמיתו המוזיקלית המבריקה. לא מזמן סיפר לי חבר מוזיקלי מאוד שהיה בהופעה של שולי ולהקתו ובהופעה של שעתיים האיש זייף פעם אחת! ועם השירים שלו! (תחשבו על "חיית הברזל", "אחים") זה כמעט לא אנושי!

                              מוזיקאית בנשמהמ מנותק
                              מוזיקאית בנשמהמ מנותק
                              מוזיקאית בנשמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #113

                              @הללויה שולי הוא באמת משהו יוצא דופן, מה היינו עושים בלעדיו....😉

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שאול
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #114

                                משהו יכול לעביר לפה את הסינגל אחים אחים של שולי רנד
                                תודה מראש

                                שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שאול

                                  משהו יכול לעביר לפה את הסינגל אחים אחים של שולי רנד
                                  תודה מראש

                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #115

                                  @שאול שולי רנד אחים אחים
                                  https://www.youtube.com/watch?v=0cEBzGHF0_w

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שרי 0ש שרי 0

                                    @שאול שולי רנד אחים אחים
                                    https://www.youtube.com/watch?v=0cEBzGHF0_w

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שאול
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #116

                                    @שרי-0 אם אפשר קישור להורדה את הסינגל ולא את הקליפ

                                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שאול

                                      @שרי-0 אם אפשר קישור להורדה את הסינגל ולא את הקליפ

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #117

                                      @שאול אמר בשולי רנד:

                                      @שרי-0 אם אפשר קישור להורדה את הסינגל ולא את הקליפ

                                      הנה בשמע.
                                      תוריד כוכביות.
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/4284bed20b37***af440f37ab3e7457a8f072ab6b35/view

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @שאול אמר בשולי רנד:

                                        @שרי-0 אם אפשר קישור להורדה את הסינגל ולא את הקליפ

                                        הנה בשמע.
                                        תוריד כוכביות.
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/4284bed20b37***af440f37ab3e7457a8f072ab6b35/view

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שאול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #118

                                        @אייצ-ית חסום

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שאול

                                          @אייצ-ית חסום

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #119

                                          @שאול תוריד ת'כוכביות שבאמצע, תישה שוב אינטר וזה יתן לך.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול