-
בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.
-
יש למישהו חלקים בצפיה או בשמיעה מהמופע שהיה לו לפני יום כיפור?
אשמח מאוד לקבל להורדה או כקישורים ליוטיוב שנפתחים בנטפרי
או מכל ההופעות שהיו לו לאחרונה -
N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
@מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו
-
@מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו
-
@מ-ד שולי רנד צדיק
https://send.magicode.me/send-file/upload
מהר לפני שיחסם -
@מ-ד שולי רנד צדיק
https://send.magicode.me/send-file/upload
מהר לפני שיחסם@אלי-מהאולפן הוא ריק
-
@אלי-מהאולפן הוא ריק
@מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
זה כן טוב? -
@מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
זה כן טוב?@אלי-מהאולפן כן, זה עובד
-
@מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
זה כן טוב?@אלי-מהאולפן כן הצלחתי
תודה
-
להבין את שולי \ רשמים מהמופע הייחודי לבחורי הישיבות
12:36 כ׳ בתשרי תשפ״ב 26.09.2021 ארי טננבוים
האם שולי התרגש לפני עליה לבמה? מצד אחד הוא רגיל ומצד שני הפעם זה חלום שמתגשם: הוא שר רק לבחורי הישיבות | כתב אתר 'קול חי' היה במופע הייחודי ומסכם | מהנעשה מאחורי הקלעים דרך ניגוני חב"ד שהקפיצו | מופע שעשוי מאבנים טובות
https://www.93fm.co.il/radio/728924/ -
הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר
הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה
השיר אדי אמור להיות שיר מטריד.
שיר "לפרצוף", כמו שהבנתי נכתב בעקבות מעשה שהיה...
אבל יש בו הרבה עומק ומשמעות.
כמדריךלשעבר בתנועת נוער, עשיתי לחניכים פעולה על ניצול זמן-השמעתי את השיר אדי (בניקוי הבית האחרון
) אל מול השיר "מה עשית היום" של אהרון רזאל.
@הרבנית אמר בשולי רנד:הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
הוא פשוט שר את זה לעולם החילוני, וזה הגיוני.
פחות מורגלים לעדינות של העולם החרדי.
חוצמזה-כמו שכתבתי לעיל, הוא אמור להיות מטריד. -
אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו
-
אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו
-
למה הופתעת???
הוא של פדידה
תמיד בגמר יש זמר אורחוהסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.ועדיין
אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים. -
למה הופתעת???
הוא של פדידה
תמיד בגמר יש זמר אורחוהסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.ועדיין
אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות