דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.5k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I IGO

    פוסט זה נמחק!

    הרבניתה מנותק
    הרבניתה מנותק
    הרבנית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #60
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יעלהי יעלה

      יש למישהו חלקים בצפיה או בשמיעה מהמופע שהיה לו לפני יום כיפור?
      אשמח מאוד לקבל להורדה או כקישורים ליוטיוב שנפתחים בנטפרי
      או מכל ההופעות שהיו לו לאחרונה

      יעלהי מנותק
      יעלהי מנותק
      יעלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #61
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
      • מ.דמ מנותק
        מ.דמ מנותק
        מ.ד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #62

        איזה שירים מענינים יש לו???????????

        אם יש משהו מעניין אני ישמח שיעלו את זה למג'יקוד / לדרייב!

        אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ.דמ מ.ד

          איזה שירים מענינים יש לו???????????

          אם יש משהו מעניין אני ישמח שיעלו את זה למג'יקוד / לדרייב!

          אלי מהאולפןא מנותק
          אלי מהאולפןא מנותק
          אלי מהאולפן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #63

          @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

          מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

            @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

            מ.דמ מנותק
            מ.דמ מנותק
            מ.ד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #64

            @אלי-מהאולפן אמר בשולי רנד:

            @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

            סתם יפים

            אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ.דמ מ.ד

              @אלי-מהאולפן אמר בשולי רנד:

              @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

              סתם יפים

              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #65

              @מ-ד שולי רנד צדיק
              https://send.magicode.me/send-file/upload
              מהר לפני שיחסם

              "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

              מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                @מ-ד שולי רנד צדיק
                https://send.magicode.me/send-file/upload
                מהר לפני שיחסם

                מ.דמ מנותק
                מ.דמ מנותק
                מ.ד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #66

                @אלי-מהאולפן הוא ריק

                אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ.דמ מ.ד

                  @אלי-מהאולפן הוא ריק

                  אלי מהאולפןא מנותק
                  אלי מהאולפןא מנותק
                  אלי מהאולפן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #67

                  @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                  זה כן טוב?

                  "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                  ילד חוכםי מ.דמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                    @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                    זה כן טוב?

                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                    #68

                    @אלי-מהאולפן כן, זה עובד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                      @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                      זה כן טוב?

                      מ.דמ מנותק
                      מ.דמ מנותק
                      מ.ד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #69

                      @אלי-מהאולפן כן הצלחתי

                      תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #70

                        להבין את שולי \ רשמים מהמופע הייחודי לבחורי הישיבות
                        12:36 כ׳ בתשרי תשפ״ב 26.09.2021 ארי טננבוים
                        האם שולי התרגש לפני עליה לבמה? מצד אחד הוא רגיל ומצד שני הפעם זה חלום שמתגשם: הוא שר רק לבחורי הישיבות | כתב אתר 'קול חי' היה במופע הייחודי ומסכם | מהנעשה מאחורי הקלעים דרך ניגוני חב"ד שהקפיצו | מופע שעשוי מאבנים טובות
                        https://www.93fm.co.il/radio/728924/

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הרבניתה הרבנית

                          @igo אמר בשולי רנד:

                          הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

                          הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                          #71

                          @הרבנית אמר בשולי רנד:

                          @igo אמר בשולי רנד:

                          הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

                          הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

                          השיר אדי אמור להיות שיר מטריד.
                          שיר "לפרצוף", כמו שהבנתי נכתב בעקבות מעשה שהיה...
                          אבל יש בו הרבה עומק ומשמעות.
                          כמדריךלשעבר בתנועת נוער, עשיתי לחניכים פעולה על ניצול זמן-השמעתי את השיר אדי (בניקוי הבית האחרון 🙂 ) אל מול השיר "מה עשית היום" של אהרון רזאל.
                          @הרבנית אמר בשולי רנד:

                          הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

                          הוא פשוט שר את זה לעולם החילוני, וזה הגיוני.
                          פחות מורגלים לעדינות של העולם החרדי.
                          חוצמזה-כמו שכתבתי לעיל, הוא אמור להיות מטריד.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #72

                            אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו

                            שירה מעומק הנשמה

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גילה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #73

                              @ברוריה אמר בשולי רנד:

                              אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו

                              למה הופתעת???

                              1. הוא של פדידה
                              2. תמיד בגמר יש זמר אורח
                              MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • MiryamM מנותק
                                MiryamM מנותק
                                Miryam
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #74

                                למישהו יש סרטונים מההופעה שלו בקיסריה בעבר?

                                "היופי האמיתי במוזיקה, שהיא יכולה לחבר בין אנשים" 🎼

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעלהי מנותק
                                  יעלהי מנותק
                                  יעלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #75

                                  אשמח לכל סרטון שלו מההופעות שלו בעיקר מסוכות אם יש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פורים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פורים
                                    #76
                                    פוסט זה נמחק!
                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ג גילה

                                      @ברוריה אמר בשולי רנד:

                                      אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו

                                      למה הופתעת???

                                      1. הוא של פדידה
                                      2. תמיד בגמר יש זמר אורח
                                      MARTINEZM מנותק
                                      MARTINEZM מנותק
                                      MARTINEZ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #77

                                      @גילה אמר בשולי רנד:

                                      למה הופתעת???

                                      הוא של פדידה
                                      תמיד בגמר יש זמר אורח

                                      והסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
                                      אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
                                      הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
                                      הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
                                      השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.

                                      ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
                                      ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

                                      ועדיין
                                      אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.

                                      ילד חוכםי זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • MARTINEZM MARTINEZ

                                        @גילה אמר בשולי רנד:

                                        למה הופתעת???

                                        הוא של פדידה
                                        תמיד בגמר יש זמר אורח

                                        והסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
                                        אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
                                        הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
                                        הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
                                        השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.

                                        ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
                                        ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

                                        ועדיין
                                        אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #78

                                        @martinez אמר בשולי רנד:

                                        לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם

                                        אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
                                        חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

                                        @martinez אמר בשולי רנד:

                                        ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,

                                        אז זה לא צריך לעצבן...לא?

                                        MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ילד חוכםי ילד חוכם

                                          @martinez אמר בשולי רנד:

                                          לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם

                                          אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
                                          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

                                          @martinez אמר בשולי רנד:

                                          ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,

                                          אז זה לא צריך לעצבן...לא?

                                          MARTINEZM מנותק
                                          MARTINEZM מנותק
                                          MARTINEZ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #79

                                          @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                                          אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
                                          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

                                          הבנתי את הכוונה ועדיין זה עיצבן... השקפתי שונה... ושזה בסדר,
                                          למרות שאני לא מזדהה עם השקפותיו
                                          והוא לא הרב שלי או מורה הדרך שלי
                                          אני מעריצה את האומנות שבו והשירים שלו מככבים בפלייליסט המושקע שלי

                                          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

                                          ממש לא.. אבל אישית אני נהנית ואוהבת להאזין לשיריו היפים:)
                                          ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

                                          ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול