דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מגזיני קול פליי

מגזיני קול פליי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
קול פלייnbhgv
1.2k פוסטים 201 כותבים 207.1k צפיות 40 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #353

    ממליץ לקרא את המגזין החדש זה אש!

    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בונקרב מנותק
      בונקרב מנותק
      בונקר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #354

      בעסה שזה נגמר תוך 3\4 שעות
      שיעשו אפשרות להיות מנוי, עדיף להיות מנוי עם כסף ולהיות בטוח שאתה מקבל.

      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
      [ממעמקים גד אלבז]

      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • בונקרב בונקר

        בעסה שזה נגמר תוך 3\4 שעות
        שיעשו אפשרות להיות מנוי, עדיף להיות מנוי עם כסף ולהיות בטוח שאתה מקבל.

        ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #355

        @בונקר אמר במגזיני קול פליי:

        בעסה שזה נגמר תוך 3\4 שעות
        שיעשו אפשרות להיות מנוי, עדיף להיות מנוי עם כסף ולהיות בטוח שאתה מקבל.

        גם עדיף שיגוונו כל הזמן אותו סגנון של מגזין אולי עם תהיה אפשרות לעשות מנוי ישקיעו יותר מבחינת נושאים ותכנים אולי שיעשו גם איזה מדור לילדים

        שירה מעומק הנשמה

        הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ברוריהב ברוריה

          @בונקר אמר במגזיני קול פליי:

          בעסה שזה נגמר תוך 3\4 שעות
          שיעשו אפשרות להיות מנוי, עדיף להיות מנוי עם כסף ולהיות בטוח שאתה מקבל.

          גם עדיף שיגוונו כל הזמן אותו סגנון של מגזין אולי עם תהיה אפשרות לעשות מנוי ישקיעו יותר מבחינת נושאים ותכנים אולי שיעשו גם איזה מדור לילדים

          הלב שליה מנותק
          הלב שליה מנותק
          הלב שלי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #356

          @ברוריה מה צריך מדור לילדים יספרו שם על שרה זילברברג ומלכהלי?

          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב ברוריה

            @בונקר אמר במגזיני קול פליי:

            בעסה שזה נגמר תוך 3\4 שעות
            שיעשו אפשרות להיות מנוי, עדיף להיות מנוי עם כסף ולהיות בטוח שאתה מקבל.

            גם עדיף שיגוונו כל הזמן אותו סגנון של מגזין אולי עם תהיה אפשרות לעשות מנוי ישקיעו יותר מבחינת נושאים ותכנים אולי שיעשו גם איזה מדור לילדים

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #357

            @ברוריה אמר במגזיני קול פליי:

            אולי שיעשו גם איזה מדור לילדים

            חושבת שמוזיקה פחות מענינת ילדים... הם אוהבים לשמוע ולהנות, אבל ל-ק-ר-ו-א על מוזיקה?... מממ🙄

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הלב שליה הלב שלי

              @ברוריה מה צריך מדור לילדים יספרו שם על שרה זילברברג ומלכהלי?

              ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #358

              @הלב-שלי אמר במגזיני קול פליי:

              @ברוריה מה צריך מדור לילדים יספרו שם על שרה זילברברג ומלכהלי?

              ממש לא אבל אולי אפשר ללמד אותם מושגים בסיסיים מעולם המוזיקה ברמה שלהם (ואגב אני לא בעד שרה זילברברג ומלכהלי אני לא מכניסה את זה הביתה)

              שירה מעומק הנשמה

              הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                @הלב-שלי אמר במגזיני קול פליי:

                @ברוריה מה צריך מדור לילדים יספרו שם על שרה זילברברג ומלכהלי?

                ממש לא אבל אולי אפשר ללמד אותם מושגים בסיסיים מעולם המוזיקה ברמה שלהם (ואגב אני לא בעד שרה זילברברג ומלכהלי אני לא מכניסה את זה הביתה)

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #359

                @ברוריה סתם זרקתי דוגמא בצחוק אבל באמת לא נשמע לי שילדים צריכים לקרוא על מוזיקה זה לא חסר להם בחיים.
                מי שממש מתחבר שילך ללמוד.

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הלב שליה הלב שלי

                  @ברוריה סתם זרקתי דוגמא בצחוק אבל באמת לא נשמע לי שילדים צריכים לקרוא על מוזיקה זה לא חסר להם בחיים.
                  מי שממש מתחבר שילך ללמוד.

                  בונקרב מנותק
                  בונקרב מנותק
                  בונקר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #360

                  @הלב-שלי
                  1לא נכון יש כאלה שלא יכולים ללמוד
                  2אני גם חושב שהם צריכים לגוון הכול כבר חוזר על עצמו=אותה תבנית עם מילוי אחר

                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                  [ממעמקים גד אלבז]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אביב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #361

                    @סקופר בחשיפה בקו המכלול:

                    מגזין המוזיקה 'קול פליי' המופץ חינם (עד עתה), יימכר ב10 ש"ח בחנויות ברחבי הארץ החל ממגזין חודש ניסן - ירחון 22!

                    https://miktzav.com/topic/1349/%D7%94%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8/228

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • קובובוק מנותק
                      קובובוק מנותק
                      קובובו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #362

                      נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                      HHKKKKH ברוריהב EtiE 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • קובובוק קובובו

                        נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #363

                        @קובובו

                        @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                        נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                        האמת שלא!
                        לדעתי זה יוריד להם את הקוראים כי זה חוברת מאד יפה אבל -בחינם
                        בכסף זה אחרת וגם 10 ש''ח זה הגזמה-בואו שזה לא כזה מלא מלא.

                        אבל זו החלטתם משיקולם בהצלחה.

                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • קובובוק קובובו

                          נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #364

                          @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                          נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                          למה פעם בחודש זה לא נורא 10 שקלים אבל אולי ישקיעו יותר במגזין בתמורה עם כי בערב פסח לשלם גם על זה זה קצת מוגזם לפחות שיתחילו מחודש אייר מה בוער בניסן?

                          שירה מעומק הנשמה

                          HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • קובובוק קובובו

                            נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                            EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                            #365

                            @קובובו אם הם יורידו את כמות הפרסומות ויוסיפו תוכן וכתבות מענינות- יש מצב שזה שווה

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                              נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                              למה פעם בחודש זה לא נורא 10 שקלים אבל אולי ישקיעו יותר במגזין בתמורה עם כי בערב פסח לשלם גם על זה זה קצת מוגזם לפחות שיתחילו מחודש אייר מה בוער בניסן?

                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                              #366

                              @ברוריה

                              @ברוריה אמר במגזיני קול פליי:

                              @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                              נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                              למה פעם בחודש זה לא נורא 10 שקלים אבל אולי ישקיעו יותר במגזין בתמורה עם כי בערב פסח לשלם גם על זה זה קצת מוגזם לפחות שיתחילו מחודש אייר מה בוער בניסן?

                              לא בוער 10 ש''ח אבל מדגדג בשכל-כי התרגלנו שזה חינם,
                              ולשאלתך מה בוער בניסן? אז כך -א. מצות בוערות, ב.מה בוער באייר תעלו באב.

                              @eti אמר במגזיני קול פליי:

                              @קובובו אם הם יורידו את כמות הפרסומות ויוסיפו תוכן וכתבות מענינות- יש מצב שזה שווה

                              או שכן או שלא,
                              כי אם זה נשאר במתכונת הנוכחית לדעתי-לא שווה.

                              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                              EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • HHKKKKH HHKKKK

                                @ברוריה

                                @ברוריה אמר במגזיני קול פליי:

                                @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                                נשמע לכם נורמלי המחיר הזה

                                למה פעם בחודש זה לא נורא 10 שקלים אבל אולי ישקיעו יותר במגזין בתמורה עם כי בערב פסח לשלם גם על זה זה קצת מוגזם לפחות שיתחילו מחודש אייר מה בוער בניסן?

                                לא בוער 10 ש''ח אבל מדגדג בשכל-כי התרגלנו שזה חינם,
                                ולשאלתך מה בוער בניסן? אז כך -א. מצות בוערות, ב.מה בוער באייר תעלו באב.

                                @eti אמר במגזיני קול פליי:

                                @קובובו אם הם יורידו את כמות הפרסומות ויוסיפו תוכן וכתבות מענינות- יש מצב שזה שווה

                                או שכן או שלא,
                                כי אם זה נשאר במתכונת הנוכחית לדעתי-לא שווה.

                                EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #367

                                @hhkkkk תחשוב שכרגע רוב המגזין מלא בפרסומות שהם חייבים אותם כדי לממן את הוצאת המגזין.
                                אם אנחנו משלמים כסף אז הם יכולים להוריד את הפרסומות ולהוסיף כתבות, שיהיו כ 60 עמודי תוכן וזה שווה. אבל אם לוקחים על זה כסף כדי לעשות עלינו קופה והפרסומות ישארו זה באמת לא שווה 10 ש"ח.
                                חוץ מזה לדעתי היה עדיף שהם היו מתחילים בסכום נמוך יותר כמו 2-5 ש"ח ואז לאנשים פחות היה אכפת לשלם, ומעלים אח"כ את המחיר.
                                אבל לעבור מ 0 ל 10 זה דרסטי מדי....

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                הלב שליה HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • EtiE Eti

                                  @hhkkkk תחשוב שכרגע רוב המגזין מלא בפרסומות שהם חייבים אותם כדי לממן את הוצאת המגזין.
                                  אם אנחנו משלמים כסף אז הם יכולים להוריד את הפרסומות ולהוסיף כתבות, שיהיו כ 60 עמודי תוכן וזה שווה. אבל אם לוקחים על זה כסף כדי לעשות עלינו קופה והפרסומות ישארו זה באמת לא שווה 10 ש"ח.
                                  חוץ מזה לדעתי היה עדיף שהם היו מתחילים בסכום נמוך יותר כמו 2-5 ש"ח ואז לאנשים פחות היה אכפת לשלם, ומעלים אח"כ את המחיר.
                                  אבל לעבור מ 0 ל 10 זה דרסטי מדי....

                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #368

                                  @eti מה יש לכם? 10 שח זה לא הרבה בכלל!
                                  זה בדיחה אם היו מבקשים רק 2-5 שח על המגזין!

                                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EtiE Eti

                                    @hhkkkk תחשוב שכרגע רוב המגזין מלא בפרסומות שהם חייבים אותם כדי לממן את הוצאת המגזין.
                                    אם אנחנו משלמים כסף אז הם יכולים להוריד את הפרסומות ולהוסיף כתבות, שיהיו כ 60 עמודי תוכן וזה שווה. אבל אם לוקחים על זה כסף כדי לעשות עלינו קופה והפרסומות ישארו זה באמת לא שווה 10 ש"ח.
                                    חוץ מזה לדעתי היה עדיף שהם היו מתחילים בסכום נמוך יותר כמו 2-5 ש"ח ואז לאנשים פחות היה אכפת לשלם, ומעלים אח"כ את המחיר.
                                    אבל לעבור מ 0 ל 10 זה דרסטי מדי....

                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #369

                                    @eti להזכירכם-היום הכל עולה במחיר אז הם עלו על הגל כי שנה כבר זה חינם,
                                    ועדין אני לא חושב שזה שווה.

                                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קובובוק מנותק
                                      קובובוק מנותק
                                      קובובו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #370

                                      אנחנו בסך הכל בחורים ציערים שקונים את זה

                                      HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קובובוק קובובו

                                        אנחנו בסך הכל בחורים ציערים שקונים את זה

                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                        #371

                                        @קובובו ואז מה....

                                        @קובובו אמר במגזיני קול פליי:

                                        שקונים את זה

                                        שלוקחים ובעתיד אולי ישלמו [אני לא]

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיוזיקפוןמ מנותק
                                          מיוזיקפוןמ מנותק
                                          מיוזיקפון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #372

                                          מעניין אם רק מגזין מודפס יעלה כסף?
                                          במייל אם ימשיכו לשלוח בחינם?

                                          HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול