-
פוסט זה נמחק!
-
-
@כ-פ מה אני אעשה.. בואו נהיה יותר ברורים באיך לעלות קישורים לא כל כך מבינה בזה

@ד19 כתב\ה לעלות עם כוכביות.. -
@כ-פ מה אני אעשה.. בואו נהיה יותר ברורים באיך לעלות קישורים לא כל כך מבינה בזה

@ד19 כתב\ה לעלות עם כוכביות..פוסט זה נמחק! -
אני גם נחשפתי לערב זיכרון שהוא הופיע בו אתמול ונהנתי שההופעה הייתה בהתאם לספירת העומר זה אומר שאפשר להופיע גם ככה ישר כוח למשה פלד.
@ברוריה כל הכבוד לפלד שבחר לא לותר על ערכים ולבצע את השיר הכל כך מיוחד שלו בצורה ווקאלית, שבודאי לא נשמעת טוב כמו השיר המקורי, וכל זאת בשם ההלכה.
רבים וטובים לא עמדו בניסיון הלא פשוט, אבל פלד לא 'עיגל פינות' כי ''לא נעים'' ועל זה מגיע לו בהחלט שאפו ענק!!
זה ממש קידוש השם. ועוד בצה''ל. זמר גבר!! -
@עדי-2 תודה שהעלית, ואווווו פשוט ואוווווו נהניתי!!!
לא פשוט להופיע בלי מוזיקה, זה הכלי נשק של הזמר.
אבל פלד כשרון גדול והוא עשה את זה מצויין!
אגב הקול שלו בול אותו דבר גם כשהוא שר בלייב(בשונה מזמרים אחרים) איזו מתנה!!! -
@shoval אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..
כי בד"כ כשהוא שר בלייב (ובכללי רב הזמרים) אז הוא מוסיף קנייטשים, וזה היה נשמע ממש כמו בהקלטה של השיר..
לפלד פתרונים.. -
@ד19 נקודה מעניינת, אבל פחות נראה לי. תחשבי שהוא מופיע בהרכב המוזיקאלי שלו הוא יכול להרשות לעצמו להוסיף מה שבא לו באותו רגע, פה הוא לא הופיע עם הרכב מוזיקאלי אלא עם הקלטה של קולות ולכן הוא לא הרשה לעצמו ל"השתולל" אלא היה חייבת ללכת לפי מה שהוקלט מראש.
-
-
@אילה-הזמרת זה נחסם לי

אפשר פליז עם כוכביות? -
@אילה-הזמרת זה נחסם לי

אפשר פליז עם כוכביות?@כמעט-מפורסמת בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/b7defbed32b12961b2e9cd5019a1eea44***40cefd3/view@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/a988c5637cad25bec7a33022e52c61639***6178fc8/view
@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/6540a81e268d4a1f53de994e89aab8f***72c949eaf/view
-
@כמעט-מפורסמת בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/b7defbed32b12961b2e9cd5019a1eea44***40cefd3/view@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/a988c5637cad25bec7a33022e52c61639***6178fc8/view
@אילה-הזמרת https://send.magicode.me/send-file/file/6540a81e268d4a1f53de994e89aab8f***72c949eaf/view
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אילה-הזמרת תודהההה
אבל שימי
שאת מתייגת את עצמך
ואולי תערכי את הכל לפוסט אחד
-
@אילה-הזמרת תודהההה
אבל שימי
שאת מתייגת את עצמך
ואולי תערכי את הכל לפוסט אחד
@כמעט-מפורסמת עם אני מחברת הכל לפוסט אחד זה נהיה לא טוב שהיא אפשר לפתוח אותם לכן שמתי כל אחד בנפרד
-
@כמעט-מפורסמת עם אני מחברת הכל לפוסט אחד זה נהיה לא טוב שהיא אפשר לפתוח אותם לכן שמתי כל אחד בנפרד
@אילה-הזמרת אפשר אם תרדי שני שורות בין כל דבר שהעלת!!
-
@עדי-2 אבל דיברנו על השירה עצמה, לא על הפלייבק..
אגב מסכימה איתך שהוא מלךךךך. הערכתי אותו ממש על זה@ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
*חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות