-
@עדי-2 אבל דיברנו על השירה עצמה, לא על הפלייבק..
אגב מסכימה איתך שהוא מלךךךך. הערכתי אותו ממש על זה@ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
*חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייב -
@ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
*חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייבבהמשך להתכתבות כאן:
טעימונת קטנטה ממהדורת 'ניוזיק' שתשלח בעז"ה מחר למנויים:משה פלד בראיון - זמן אוויר:
משה פלד בראיון - זמן אוויר (25.04.23).mp3
משה פלד - אותו היום: (ווקאלי)
משה פלד - אותו היום (ווקאלי).mp3
משה פלד - אותו היום: (צלצול ווקאלי)
משה פלד - אותו היום (צלצול ווקאלי).mp3לקבלת המהדורות באופן קבוע, שלחו את המילה "צרף" לכתובת: m035050950@gmail.com
-
@shoval אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..
כי בד"כ כשהוא שר בלייב (ובכללי רב הזמרים) אז הוא מוסיף קנייטשים, וזה היה נשמע ממש כמו בהקלטה של השיר..
לפלד פתרונים.. -
-
@דיזיין אין מה לבוא בתלונות או בהתלבטויות משה אמר בבירור שזה פלייבק בזמן אוויר.
כל עוד אנחנו לא היינו על הבמה הזו בלי שום כלי נגינה רק אתה והמיקרופון אז כן זה קשוח.
לא, לא בובה. רק אדם שמקדש את הערכים שלו -
@סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!
-
@סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!
@מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!
ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים

-
@מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!
ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים

@סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
אחרת היו נפתרות הרבה בעיות... -
@סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
אחרת היו נפתרות הרבה בעיות... -
@סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
אחרת היו נפתרות הרבה בעיות...@מרב למה?
-
@מרב למה?
@סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות... -
@סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...@סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...אמאלה את כל כך צודקת!כתבת יפה וזה באמת כל כך נכון!
תכלס כל אחד שומע מה שמתאים לאופי שלו, מוזיקה תואמת אופי, או במילים אחרות --
''ספר לי מה אתה שומע, אומר לך מי אתה..''האמת במחשבה שניה,זה משפט שאני יכולה לקחת לחתימה שלי
-
@סטופל-המלך כי זו האמת...
איזה משפט יפה...
גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
בהיזדמנות. -
@סטופל-המלך כי זו האמת...
איזה משפט יפה...
גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
בהיזדמנות. -
@סטופל-המלך אתם ממש צודקות!!
המוזיקה אומרת על האדם המון...
ובאמת יש שירים שמישהו אחד שישמע אותם ולא יתחברו, אבל יש את הסוג אנשים שיעמיקו במילות השיר ויחפשו את המסר שלו ולא רק את הקצב וכד... (אני אחת כזאתי שממש יעמיק בשיר ויקח לי ממנו מסר...) והשירים של משה פלד הם ממש עמוקים ומרגשים אותי לדוגמא השיר "אחים"- שמתעמקים מקבלים מסר שונה..., -
@סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות... -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
