דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה פלד

משה פלד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
959 פוסטים 180 כותבים 179.5k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד ד19

    @עדי-2 אבל דיברנו על השירה עצמה, לא על הפלייבק..
    אגב מסכימה איתך שהוא מלךךךך. הערכתי אותו ממש על זה

    ע מנותק
    ע מנותק
    עדי- 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי- 2
    #696

    @ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
    גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
    חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
    *חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייב

    חיים pח תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ע עדי- 2

      @ד19 תשימו לב טוב זה אותו שיר ואותם מניירות כמו בשיר המוקלט רק שפה העיבוד הוא ווקאלי ללא כלי נגינה.
      גם באותו היום וגם באחים זה פשוט אותו הביצוע.
      חוזרת ואומרת!! מוערך מבחינתי הרבה יותר מזמרים שיופיעו ביום הזיכרון וישירו את נשמתם.
      *חוץ משירת אני מאמין ששר בסוף שהיה בלייב

      חיים pח מנותק
      חיים pח מנותק
      חיים p
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים p
      #697

      בהמשך להתכתבות כאן:
      טעימונת קטנטה ממהדורת 'ניוזיק' שתשלח בעז"ה מחר למנויים:

      משה פלד בראיון - זמן אוויר:
      משה פלד בראיון - זמן אוויר (25.04.23).mp3
      משה פלד - אותו היום: (ווקאלי)
      משה פלד - אותו היום (ווקאלי).mp3
      משה פלד - אותו היום: (צלצול ווקאלי)
      משה פלד - אותו היום (צלצול ווקאלי).mp3

      לקבלת המהדורות באופן קבוע, שלחו את המילה "צרף" לכתובת: m035050950@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ד ד19

        @shoval אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..
        כי בד"כ כשהוא שר בלייב (ובכללי רב הזמרים) אז הוא מוסיף קנייטשים, וזה היה נשמע ממש כמו בהקלטה של השיר..
        לפלד פתרונים..

        ד מנותק
        ד מנותק
        דיזיין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #698

        @ד19 אמר במשה פלד:

        אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..

        ואיי גם לי זה היה נראה,
        אבל אני מנסה להבין למה...
        מאיזה סיבה שזמר יבוא וישיר עם פלייבק? מה הוא בובה, שרק עושה תנועות בפה?

        טוב מענין, אולי אנחנו בכלל טועות...

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דיזיין

          @ד19 אמר במשה פלד:

          אני עדיין בהתלבטות אם הוא שר שם לייב או לא..

          ואיי גם לי זה היה נראה,
          אבל אני מנסה להבין למה...
          מאיזה סיבה שזמר יבוא וישיר עם פלייבק? מה הוא בובה, שרק עושה תנועות בפה?

          טוב מענין, אולי אנחנו בכלל טועות...

          ע מנותק
          ע מנותק
          עדי- 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי- 2
          #699

          @דיזיין אין מה לבוא בתלונות או בהתלבטויות משה אמר בבירור שזה פלייבק בזמן אוויר.
          כל עוד אנחנו לא היינו על הבמה הזו בלי שום כלי נגינה רק אתה והמיקרופון אז כן זה קשוח.
          לא, לא בובה. רק אדם שמקדש את הערכים שלו

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ע עדי- 2

            @דיזיין אין מה לבוא בתלונות או בהתלבטויות משה אמר בבירור שזה פלייבק בזמן אוויר.
            כל עוד אנחנו לא היינו על הבמה הזו בלי שום כלי נגינה רק אתה והמיקרופון אז כן זה קשוח.
            לא, לא בובה. רק אדם שמקדש את הערכים שלו

            ד מנותק
            ד מנותק
            דיזיין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #700
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #701

              @סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מרבמ מרב

                @סטופל-המלך צודקת בכל מילה!!!!

                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלךס מנותק
                סטופל המלך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #702

                @מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!👼 ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים 🤕 👊

                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • סטופל המלךס סטופל המלך

                  @מרב יהה איזה כיף שיש כאן מישהי שמבינה אותי!👼 ואת השיגעון המוזיקלי שלי על טקסטים עמוקים 🤕 👊

                  מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #703

                  @סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
                  אחרת היו נפתרות הרבה בעיות...

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  א סטופל המלךס 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מרבמ מרב

                    @סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
                    אחרת היו נפתרות הרבה בעיות...

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבי n
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #704

                    @מרב יא "מבנים" אפשר לחשוב..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מרבמ מרב

                      @סטופל-המלך חבל באמת שלא כולם מבינים אותך...
                      אחרת היו נפתרות הרבה בעיות...

                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #705

                      @מרב למה?

                      מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סטופל המלךס סטופל המלך

                        @מרב למה?

                        מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                        #706

                        @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
                        האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
                        השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
                        ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        סטופל המלךס א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        6
                        • מרבמ מרב

                          @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
                          האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
                          השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
                          ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

                          סטופל המלךס מנותק
                          סטופל המלךס מנותק
                          סטופל המלך
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #707

                          @מרב אמר במשה פלד:

                          @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
                          האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
                          השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
                          ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

                          אמאלה את כל כך צודקת!כתבת יפה וזה באמת כל כך נכון!
                          תכלס כל אחד שומע מה שמתאים לאופי שלו, מוזיקה תואמת אופי, או במילים אחרות --
                          ''ספר לי מה אתה שומע, אומר לך מי אתה..''

                          האמת במחשבה שניה,זה משפט שאני יכולה לקחת לחתימה שלי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #708

                            @סטופל-המלך כי זו האמת...

                            איזה משפט יפה...
                            גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
                            אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
                            בהיזדמנות.

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מרבמ מרב

                              @סטופל-המלך כי זו האמת...

                              איזה משפט יפה...
                              גם מה שיש לך בחתימה אהבתי...
                              אני כל כך רוצה ללייק לך אבל ניגמר לי.
                              בהיזדמנות.

                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
                              #709

                              @מרב חן חן,שמחה שאהבת 🙂

                              הכל טוב נשמה, אני לא חיה מלייקים. :)

                              הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • סטופל המלךס סטופל המלך

                                @מרב חן חן,שמחה שאהבת 🙂

                                הכל טוב נשמה, אני לא חיה מלייקים. :)

                                הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #710

                                @סטופל-המלך אתם ממש צודקות!!
                                המוזיקה אומרת על האדם המון...
                                ובאמת יש שירים שמישהו אחד שישמע אותם ולא יתחברו, אבל יש את הסוג אנשים שיעמיקו במילות השיר ויחפשו את המסר שלו ולא רק את הקצב וכד... (אני אחת כזאתי שממש יעמיק בשיר ויקח לי ממנו מסר...) והשירים של משה פלד הם ממש עמוקים ומרגשים אותי לדוגמא השיר "אחים"- שמתעמקים מקבלים מסר שונה...,

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • מרבמ מרב

                                  @סטופל-המלך המוזיקה של משה פלד יותר מתאימה לאנשים שמבינים את העומק ושומעים מוזיקה איכותית כמו זה.
                                  האלו שלא מבינים...תארי לעצמך מה הם שומעים,מוזיקה זולה ורדודה...
                                  השירים של משה פלד זה משהו שמקרב משהו עמוק יותר.
                                  ואם האלו היו שומעים את העמוק והמקרב זה היה פותר לדור הרבה בעיות...

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי n
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #711

                                  @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                                  בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אבי n

                                    @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                                    בנות ברקב מנותק
                                    בנות ברקב מנותק
                                    בנות ברק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #712

                                    @אבי-n אמר במשה פלד:

                                    @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                                    יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                                    למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                                    סטופל המלךס א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בנות ברקב בנות ברק

                                      @אבי-n אמר במשה פלד:

                                      @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                                      יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                                      למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                                      סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #713
                                      פוסט זה נמחק!
                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בנות ברקב בנות ברק

                                        @אבי-n אמר במשה פלד:

                                        @מרב דווקא לא אהבתי את הסיגנון

                                        יש לך סגנונות שאתה כן אוהב לשמוע ?
                                        למה הסגנון הכללי אתה לא אוהב, זה אתה לא אוהב...

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אבי n
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #714

                                        @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                                        בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אבי n

                                          @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                                          בנות ברקב מנותק
                                          בנות ברקב מנותק
                                          בנות ברק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #715

                                          @אבי-n אמר במשה פלד:

                                          @בנות-ברק ברור שישדברים שאני אוהב נגיד שירים מפעם הרבה יותר יפים משל היום

                                          אוקי, הבנתי את הרעיון.....

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול