המצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?
-
@מחשב-נייד למה כזה קצת פריצת השנה וזמרי השנה?.....
-
@miryam כלומר, בתור זמר השנה?
-
@miryam כלומר, בתור זמר השנה?
@בנימין-לוריא אם המדובר בתור זמר השנה זה די ברור -
הוא הוציא רק שיר אחד השנה.
אומנם השיר שלו כנראה יהיה שיר השנה בכל המצעדים (לפחות רובם)
אבל זה עדיין לא מצדיק את התואר "זמר השנה"
וכן, למרות שהוא ריבו...
חוץ מזה שאני ממש בעד, בכל מקום שישי ריבו נמצא הוא זוכה בלי שום בעיות
אז שיתנו הזדמנות לעוד זמרים -
@בנימין-לוריא אם המדובר בתור זמר השנה זה די ברור -
הוא הוציא רק שיר אחד השנה.
אומנם השיר שלו כנראה יהיה שיר השנה בכל המצעדים (לפחות רובם)
אבל זה עדיין לא מצדיק את התואר "זמר השנה"
וכן, למרות שהוא ריבו...
חוץ מזה שאני ממש בעד, בכל מקום שישי ריבו נמצא הוא זוכה בלי שום בעיות
אז שיתנו הזדמנות לעוד זמרים@eti אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
בכל מקום שישי ריבו נמצא הוא זוכה בלי שום בעיות
כנראה שבצדק...לא סתם הוא נמצא מקום ראשון...
@eti אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
אז שיתנו הזדמנות לעוד זמרים
אני חושבת שהזדמניות נותנים בתחרויות וכד' לא ת'כלס בשורה המבצעית.
אני לא מעריצה של ריבו...אבל בהחלט מגיע לו להיות במקומות הראשונים.
תראי לי עוד זמר אחד שעושה את העבודה שהוא עושה. לא נראה לי שיש רבים כאלו... -
ומה עם דדיה
-
נפתחה אפשרות הצבעה דרך האתר של קול פליי !!!
http://kol-play.co.il/voting/ -
@eti אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
בכל מקום שישי ריבו נמצא הוא זוכה בלי שום בעיות
כנראה שבצדק...לא סתם הוא נמצא מקום ראשון...
@eti אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
אז שיתנו הזדמנות לעוד זמרים
אני חושבת שהזדמניות נותנים בתחרויות וכד' לא ת'כלס בשורה המבצעית.
אני לא מעריצה של ריבו...אבל בהחלט מגיע לו להיות במקומות הראשונים.
תראי לי עוד זמר אחד שעושה את העבודה שהוא עושה. לא נראה לי שיש רבים כאלו...פוסט זה נמחק! -
@טליה אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
נפתחה אפשרות הצבעה דרך האתר של קול פליי !!!
http://kol-play.co.il/voting/משהו מוזר שם, אני מנסה להצביע בשיר השנה, וזה כותב לי שעברתי את כמות ההצבעות לקטגוריה זו, שעדיין בכלל לא התחלתי להצביע, אני לא מבינה מה הסיפור.
-
@טליה אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
נפתחה אפשרות הצבעה דרך האתר של קול פליי !!!
http://kol-play.co.il/voting/משהו מוזר שם, אני מנסה להצביע בשיר השנה, וזה כותב לי שעברתי את כמות ההצבעות לקטגוריה זו, שעדיין בכלל לא התחלתי להצביע, אני לא מבינה מה הסיפור.
@ברדק אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
@טליה אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
נפתחה אפשרות הצבעה דרך האתר של קול פליי !!!
http://kol-play.co.il/voting/משהו מוזר שם, אני מנסה להצביע בשיר השנה, וזה כותב לי שעברתי את כמות ההצבעות לקטגוריה זו, שעדיין בכלל לא התחלתי להצביע, אני לא מבינה מה הסיפור.
כעעע גמאני הסתבכתי , ולא מצאתי איך שולחים את ההצבעה
-
@ברדק אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
@טליה אמר בהמצעד השנתי של קול פליי, למי הצבעתם?:
נפתחה אפשרות הצבעה דרך האתר של קול פליי !!!
http://kol-play.co.il/voting/משהו מוזר שם, אני מנסה להצביע בשיר השנה, וזה כותב לי שעברתי את כמות ההצבעות לקטגוריה זו, שעדיין בכלל לא התחלתי להצביע, אני לא מבינה מה הסיפור.
כעעע גמאני הסתבכתי , ולא מצאתי איך שולחים את ההצבעה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות