Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.7k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ל Offline
    ל Offline
    ליבי 0
    wrote on last edited by
    #101

    זאנויל ויינברגר שר בתור ילד בתוך שיר לחתונתו
    https://www.geula.fm/music-news/22411/
    מאוד יפה, זה באידיש

    א 1 Reply Last reply
    0
    • ל ליבי 0

      זאנויל ויינברגר שר בתור ילד בתוך שיר לחתונתו
      https://www.geula.fm/music-news/22411/
      מאוד יפה, זה באידיש

      א Offline
      א Offline
      אניומיני
      wrote on last edited by
      #102

      @ליבי-0 מישהו יכול להעלות את הכל מיוטיוב בדרך אחרת כדי שהמנותבים גם יוכלו להנות?

      מ 1 Reply Last reply
      0
      • א אניומיני

        @ליבי-0 מישהו יכול להעלות את הכל מיוטיוב בדרך אחרת כדי שהמנותבים גם יוכלו להנות?

        מ Offline
        מ Offline
        מחשב נייד
        wrote on last edited by
        #103

        @אניומיני

        https://www.jdn.co.il/blog/801108/ זאנוויל שר בתור ילד

        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

        1 Reply Last reply
        0
        • אוהבת מוזיקהא Offline
          אוהבת מוזיקהא Offline
          אוהבת מוזיקה
          wrote on last edited by אוהבת מוזיקה
          #104

          בתור אחת שלא כ"כ אהבת חסיידי זאנוויל ווינברג אחד הזמרים הטובים,
          השקטים שלו טובים, הגבוהים שלו לא מציק באוזנים,
          אולי לפעמיים יש מידי הרבה מנירות, אבל יש לו קול מדהים
          בעיקר שהוא שר את הקול הקטן.

          1 Reply Last reply
          1
          • יעלהי יעלה

            @אני-אני-הוא ברור שהוא חי ומתקים עם המון יח"צ כי מי ואיך יכירו זמר ממאה שערים אם לא מישהו מבחוץ שדוחף אותו?

            מ Offline
            מ Offline
            משה 0527
            wrote on last edited by
            #105

            @יעלה
            לא כל מי שהולך עם כובע סופר (נמוך) הוא ממא"ש
            וזה לא חיסרון אגב להיות ממא"ש אולי אם כבר מעלה
            גם אהרלה סמט הוא ממא"ש והוא זמר מצויין אין כל קשר בין מקום מגורים לקול ויכולות
            דבר שני שגם זמר מלב ב"ב או ת"א או כל מקום אחר בלי יח"צ לפחות בהתחלה לא יצליח להכנס
            זאת המציאות
            ולגבי זאנוויל יש קול ויכולות מטורפים לפחות לטעמי

            צ 1 Reply Last reply
            3
            • א Offline
              א Offline
              אני אני הוא
              wrote on last edited by
              #106

              כשהכל נעשה מתוך יח"צ ויח"צ אז גם הפשוט נהפך למטורף והבינוני נהפך לגדול הזמר החסידי הבא
              יש גבול לכל תעלול.
              אוקי הבנו יש לו מעלות יש לו יופי מסוים אבל הכל במינון הנכון.
              הדיסק יפה ותול"מ
              וכ"ז בלי קשר למוצאו ומקום מגוריו

              ארגנטינהא 1 Reply Last reply
              0
              • א אני אני הוא

                כשהכל נעשה מתוך יח"צ ויח"צ אז גם הפשוט נהפך למטורף והבינוני נהפך לגדול הזמר החסידי הבא
                יש גבול לכל תעלול.
                אוקי הבנו יש לו מעלות יש לו יופי מסוים אבל הכל במינון הנכון.
                הדיסק יפה ותול"מ
                וכ"ז בלי קשר למוצאו ומקום מגוריו

                ארגנטינהא Offline
                ארגנטינהא Offline
                ארגנטינה
                wrote on last edited by
                #107

                @אני-אני-הוא אני לא חושב בת שהוא התפרסם בגלל יח"צ אךא בגלל שהוא גופא מוכשר!!!!

                מ 1 Reply Last reply
                1
                • ארגנטינהא ארגנטינה

                  @אני-אני-הוא אני לא חושב בת שהוא התפרסם בגלל יח"צ אךא בגלל שהוא גופא מוכשר!!!!

                  מ Offline
                  מ Offline
                  מנחם רינמן
                  wrote on last edited by
                  #108

                  @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                  מ 1 Reply Last reply
                  0
                  • מ מנחם רינמן

                    @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                    מ Offline
                    מ Offline
                    משה 0527
                    wrote on last edited by
                    #109

                    @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                    @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                    @אני-אני-הוא
                    זאנוויל לא התפרסם רק מיח"צ
                    וזה שאתם לא אוהבים או לא מתלהבים זו זכותכם
                    אבל זה לא אומר שהוא לא גדול
                    האם בגלל שאני לא אוהב את ישי ריבו זה אומר שהוא לא גדול ?
                    אלא הוא גדול אבל לא לטעמי

                    C 1 Reply Last reply
                    1
                    • מ משה 0527

                      @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                      @אני-אני-הוא
                      זאנוויל לא התפרסם רק מיח"צ
                      וזה שאתם לא אוהבים או לא מתלהבים זו זכותכם
                      אבל זה לא אומר שהוא לא גדול
                      האם בגלל שאני לא אוהב את ישי ריבו זה אומר שהוא לא גדול ?
                      אלא הוא גדול אבל לא לטעמי

                      C Offline
                      C Offline
                      chayaTM
                      wrote on last edited by
                      #110

                      @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                      @אני-אני-הוא
                      זאנוויל לא התפרסם רק מיח"צ
                      וזה שאתם לא אוהבים או לא מתלהבים זו זכותכם
                      אבל זה לא אומר שהוא לא גדול
                      האם בגלל שאני לא אוהב את ישי ריבו זה אומר שהוא לא גדול ?
                      אלא הוא גדול אבל לא לטעמי

                      נכון מאד!
                      גם אני ספציפית לא אוהבת את הסגנון מוזיקה שלו, אבל על זה שהוא מוכשר ברמות אין מה לערער.

                      מ 1 Reply Last reply
                      2
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @מוטי-טבק 😄 גם לשירה שלו צריך להתחבר
                        חסידי כבדדדדדדדדדד

                        ר Offline
                        ר Offline
                        רפי
                        wrote on last edited by
                        #111

                        @ב-ב חסידי כבד אבל מלך הזמרים.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • C chayaTM

                          @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                          @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                          @ארגנטינה לא נראה לי ובכלל אני לא מבין מה עשו ממנו אדם כ״כ גדול

                          @אני-אני-הוא
                          זאנוויל לא התפרסם רק מיח"צ
                          וזה שאתם לא אוהבים או לא מתלהבים זו זכותכם
                          אבל זה לא אומר שהוא לא גדול
                          האם בגלל שאני לא אוהב את ישי ריבו זה אומר שהוא לא גדול ?
                          אלא הוא גדול אבל לא לטעמי

                          נכון מאד!
                          גם אני ספציפית לא אוהבת את הסגנון מוזיקה שלו, אבל על זה שהוא מוכשר ברמות אין מה לערער.

                          מ Offline
                          מ Offline
                          מנחם רינמן
                          wrote on last edited by
                          #112

                          @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                          יעלהי C ג 3 Replies Last reply
                          0
                          • מ מנחם רינמן

                            @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                            יעלהי Offline
                            יעלהי Offline
                            יעלה
                            wrote on last edited by
                            #113

                            @מנחם-רינמן כל אחד חושב שיש לזמר שהוא אוהב קול גדול זה נושא שאינו נתון לוויכוח כי כל אחד אוהב סגנון אחר של מוזיקה

                            אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                            אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                            (יהושע ריינולדס)

                            מ 1 Reply Last reply
                            1
                            • מ מנחם רינמן

                              @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                              C Offline
                              C Offline
                              chayaTM
                              wrote on last edited by
                              #114

                              @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                              זה באותה רמה שאני אגיד שישי ריבו לא כזה מוכשר....

                              יעלהי 1 Reply Last reply
                              0
                              • מ.במ Offline
                                מ.במ Offline
                                מ.ב
                                wrote on last edited by
                                #115

                                כל אחד והסטייל שלו....

                                "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • C chayaTM

                                  @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                                  זה באותה רמה שאני אגיד שישי ריבו לא כזה מוכשר....

                                  יעלהי Offline
                                  יעלהי Offline
                                  יעלה
                                  wrote on last edited by יעלה
                                  #116

                                  @chayatm צודקת לגמרי
                                  לא מסכימה עם מה שכתבת על ישי ריבו-וזה שוב פעם העדפה אישית שלי
                                  אבל את ממש צודקת עם העינין של הדעה אישית והסגנון אישי שלך


                                  @מ-ב לא קשור לסטייל
                                  קשור לעדה,סגנון,קהילה
                                  יש כאלו שאצלם זה עקרוני לא לשמוע זמרים מסוימים ולכן העדפות שלו שונות

                                  אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                                  אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                                  (יהושע ריינולדס)

                                  ג מ.במ C 3 Replies Last reply
                                  0
                                  • מ משה 0527

                                    @יעלה
                                    לא כל מי שהולך עם כובע סופר (נמוך) הוא ממא"ש
                                    וזה לא חיסרון אגב להיות ממא"ש אולי אם כבר מעלה
                                    גם אהרלה סמט הוא ממא"ש והוא זמר מצויין אין כל קשר בין מקום מגורים לקול ויכולות
                                    דבר שני שגם זמר מלב ב"ב או ת"א או כל מקום אחר בלי יח"צ לפחות בהתחלה לא יצליח להכנס
                                    זאת המציאות
                                    ולגבי זאנוויל יש קול ויכולות מטורפים לפחות לטעמי

                                    צ Offline
                                    צ Offline
                                    ציפור שיר
                                    wrote on last edited by
                                    #117

                                    @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                    לא כל מי שהולך עם כובע סופר (נמוך) הוא ממא"ש
                                    וזה לא חיסרון אגב להיות ממא"ש אולי אם כבר מעלה

                                    אפשר תרגום לעברית? מה זה מא"ש?

                                    א 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • צ ציפור שיר

                                      @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                      לא כל מי שהולך עם כובע סופר (נמוך) הוא ממא"ש
                                      וזה לא חיסרון אגב להיות ממא"ש אולי אם כבר מעלה

                                      אפשר תרגום לעברית? מה זה מא"ש?

                                      א Offline
                                      א Offline
                                      אניומיני
                                      wrote on last edited by
                                      #118

                                      @ציפור-שיר מאה שערים

                                      1 Reply Last reply
                                      1
                                      • יעלהי יעלה

                                        @מנחם-רינמן כל אחד חושב שיש לזמר שהוא אוהב קול גדול זה נושא שאינו נתון לוויכוח כי כל אחד אוהב סגנון אחר של מוזיקה

                                        מ Offline
                                        מ Offline
                                        מנחם רינמן
                                        wrote on last edited by
                                        #119

                                        @יעלה טוב חבל על הוויכוח

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • יעלהי יעלה

                                          @chayatm צודקת לגמרי
                                          לא מסכימה עם מה שכתבת על ישי ריבו-וזה שוב פעם העדפה אישית שלי
                                          אבל את ממש צודקת עם העינין של הדעה אישית והסגנון אישי שלך


                                          @מ-ב לא קשור לסטייל
                                          קשור לעדה,סגנון,קהילה
                                          יש כאלו שאצלם זה עקרוני לא לשמוע זמרים מסוימים ולכן העדפות שלו שונות

                                          ג Offline
                                          ג Offline
                                          גילה
                                          wrote on last edited by
                                          #120

                                          @יעלה אתם לא בדיוק צודקים...
                                          לזאנויל יש יכולות וזאת עובדה!!!
                                          אפשר לומר שלא מתחברים לסגנון ולקול אבל זה לא סותר את יכולתיו... כנ"ל ישי ריבו

                                          א יעלהי צ 3 Replies Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול