Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.8k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מ מחשב נייד

    זאנוויל עם מבד אתמול פעם ראשונה!
    09aaeebd-de40-4297-bb86-47736a2d0fda-image.png
    4B4A009379AB5D0D80DD9927478A959F_video_dashinit.mp4 3540101700EDDD8DB23B96C439DC0BB4_video_dashinit.mp4
    D14E55F38881BE08CE590E925605B197_video_dashinit.mp4

    ל Offline
    ל Offline
    לוי יצחק אשכנזי
    wrote on last edited by
    #241

    @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

    זאנוויל עם מבד אתמול פעם ראשונה!
    09aaeebd-de40-4297-bb86-47736a2d0fda-image.png
    4B4A009379AB5D0D80DD9927478A959F_video_dashinit.mp4 3540101700EDDD8DB23B96C439DC0BB4_video_dashinit.mp4
    D14E55F38881BE08CE590E925605B197_video_dashinit.mp4

    מתי זה צולם???

    1 Reply Last reply
    0
    • asdA asd

      @מחשב-נייד
      אפשר להעלות את הסרטונים למגיקוד?
      חסום לי

      מ Offline
      מ Offline
      מחשב נייד
      wrote on last edited by
      #242

      @asd
      https://send.magicode.me/send-file/file/7c060b152efc7f5c388866c794c8510457d5aa69/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/5625aa5044c2ebc0d09efba62488de40f0a7d6aa/view
      https://send.magicode.me/send-file/file/d0d92ef5c3594a76a18dabd766fff7642c5112fb/view

      asdA ת 2 Replies Last reply
      0
      • מ מחשב נייד

        @asd
        https://send.magicode.me/send-file/file/7c060b152efc7f5c388866c794c8510457d5aa69/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/5625aa5044c2ebc0d09efba62488de40f0a7d6aa/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/d0d92ef5c3594a76a18dabd766fff7642c5112fb/view

        asdA Offline
        asdA Offline
        asd
        wrote on last edited by
        #243

        @מחשב-נייד
        תודה אבל אני בנטפרי וזה חסום
        אולי אפשר עם כוכביות?

        כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
        בתקווה להבנה...😉

        1 Reply Last reply
        0
        • מ מחשב נייד

          @asd
          https://send.magicode.me/send-file/file/7c060b152efc7f5c388866c794c8510457d5aa69/view
          https://send.magicode.me/send-file/file/5625aa5044c2ebc0d09efba62488de40f0a7d6aa/view
          https://send.magicode.me/send-file/file/d0d92ef5c3594a76a18dabd766fff7642c5112fb/view

          ת Offline
          ת Offline
          תאיר
          wrote on last edited by
          #244

          @מחשב-נייד זה אומר לי שזה עלול לעשות לי נזק למחשב יש סיכוי שתעלו את זה בדרך אחרת?

          בן מנחםב 1 Reply Last reply
          0
          • ת תאיר

            @מחשב-נייד זה אומר לי שזה עלול לעשות לי נזק למחשב יש סיכוי שתעלו את זה בדרך אחרת?

            בן מנחםב Offline
            בן מנחםב Offline
            בן מנחם
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #245

            @תאיר גם לי זה עושה את זה רק שזה לא וירוס 😕

            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

            1 Reply Last reply
            1
            • א Offline
              א Offline
              אני אפס
              wrote on last edited by
              #246

              החידוש שלו לדעתי הוא משהו שיש גם לאהרלה סאמעט
              הכוח של לגוון בכל שיר ולדעתי זה מה שנותן לחלוק בו כי ישנם אנשים
              שאוהבים לשמוע שיר נורמלי בלי כל מיני קטעים למינייהם

              מוישי 2מ 1 Reply Last reply
              2
              • א אני אפס

                החידוש שלו לדעתי הוא משהו שיש גם לאהרלה סאמעט
                הכוח של לגוון בכל שיר ולדעתי זה מה שנותן לחלוק בו כי ישנם אנשים
                שאוהבים לשמוע שיר נורמלי בלי כל מיני קטעים למינייהם

                מוישי 2מ Offline
                מוישי 2מ Offline
                מוישי 2
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #247

                @אני-אפס לאיזה סוג קטעים אתה מתכון?

                https://youtu.be/-LeGep_D43c
                שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                כנסו והרשמו לערוץ

                1 Reply Last reply
                1
                • א Offline
                  א Offline
                  אני אפס
                  wrote on last edited by
                  #248

                  למשל בשירים מהירים מקצביים .
                  אצל זנווויל לעלות טון וסילסול זה הגיוון אצל אהרלה זה השינויי בשיר.
                  מקווה שכתבתי את זה מספיק טוב ..................

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • ג Offline
                    ג Offline
                    גולשתת
                    wrote on last edited by
                    #249

                    זה סגנון מסוים כל אחד ומה שמתחבר

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • שרי 0ש שרי 0

                      @רבקה-כהן-0 לדעתי זה שתי דברים אחרים למרי
                      מוטי שטיימץ סגנון אחד
                      וזאנוויל סגנון שני
                      אם את מדברת על זה שהם מחזיקים את עצמם לא להסחף עם הרוח
                      אז בזה את צודקת ב-100%-אני בעד

                      ג Offline
                      ג Offline
                      גולשתת
                      wrote on last edited by
                      #250

                      @שרי-0 הוא מאוד נשאר סגנון חסידי שמרן וכל הכבוד לו

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • שרי 0ש Offline
                        שרי 0ש Offline
                        שרי 0
                        wrote on last edited by
                        #251

                        וואלה היכולות של זאנוויל -צפו
                        https://send.magicode.me/send-file/file/19dfc1dd6f36092552f6bb6****7700c078cfde7c16e/view

                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                        מ 1 Reply Last reply
                        3
                        • שרי 0ש שרי 0

                          וואלה היכולות של זאנוויל -צפו
                          https://send.magicode.me/send-file/file/19dfc1dd6f36092552f6bb6****7700c078cfde7c16e/view

                          מ Offline
                          מ Offline
                          מחשב נייד
                          wrote on last edited by
                          #252
                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply
                          0
                          • מיוזיקפוןמ Offline
                            מיוזיקפוןמ Offline
                            מיוזיקפון
                            wrote on last edited by
                            #253

                            ווואו!
                            מה שיפה אצל זאנוויל שאת מה שהוא מבצע באולפן הוא מסוגל לבצע גם בלייב!!

                            מ 1 Reply Last reply
                            2
                            • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                              ווואו!
                              מה שיפה אצל זאנוויל שאת מה שהוא מבצע באולפן הוא מסוגל לבצע גם בלייב!!

                              מ Offline
                              מ Offline
                              מחשב נייד
                              wrote on last edited by מחשב נייד
                              #254
                              This post is deleted!
                              י 1 Reply Last reply
                              1
                              • מ מחשב נייד

                                This post is deleted!

                                י Offline
                                י Offline
                                ישראל אזולאי
                                wrote on last edited by
                                #255

                                @מחשב-נייד קול אדיר שלא נגמר

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • שלומי 0ש Offline
                                  שלומי 0ש Offline
                                  שלומי 0
                                  wrote on last edited by
                                  #256

                                  בהחלט מסכים זה נקרא זמר לייב ואולפן אותו דבר בהחלט התגלית הכי גדולה במוזיקה החסידית בשנים האחרונות.

                                  י 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • שלומי 0ש שלומי 0

                                    בהחלט מסכים זה נקרא זמר לייב ואולפן אותו דבר בהחלט התגלית הכי גדולה במוזיקה החסידית בשנים האחרונות.

                                    י Offline
                                    י Offline
                                    ישראל אזולאי
                                    wrote on last edited by
                                    #257

                                    @שלומי-0 זה לא בקטע הפרידי או בקטע השואקי זה בקטע אחר לגמרי

                                    שלומי 0ש 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • י ישראל אזולאי

                                      @שלומי-0 זה לא בקטע הפרידי או בקטע השואקי זה בקטע אחר לגמרי

                                      שלומי 0ש Offline
                                      שלומי 0ש Offline
                                      שלומי 0
                                      wrote on last edited by
                                      #258

                                      @ישראל-אזולאי בהחלט נכון יותר חסידי. וגם שנים שאין כוכב עולה במוזיקה החסידית רק מלפני 5 6 7 שנים כמו לוי פאלקאוויטש שמילי אונגר ועוד וזאנוויל האחרון לפני 5 שנים.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • יונה הכהןי Offline
                                        יונה הכהןי Offline
                                        יונה הכהן
                                        wrote on last edited by
                                        #259

                                        ולדעתי סוד ההצלחה האמיתי של זאנוויל מלבד מה שכולםהזכירו את היכולות המטורפות שלו בביצועים בטונים וביותר שהוא מסוגל לעשות כל דבר גם בליב וזה דבר מדהים אך שאין לו בעיה קחת שום סיכונים,
                                        אני חושב שסוד ההצלחה שלו שהוא לא בורח מהמסגרת שהוא נמצא בה...
                                        ואני קצת יסביר יותר....
                                        מגיע זמר חדש מוציא סינגל יפה או מה שלא יהיה יש לו קבוצת מאזינים שנהנים מסמנים לייקים אבל אחרי תקופה הסגנון משתנה אם הרצון או הציבור שאוהב אותו ולאט לאט סוג אנשים אחרים מתחברים איליו ואין לו בייס שהוא שלו...
                                        זאנויל בשונה מכולם כל השירים שהוא מבצע או שהוא שר במקור הכל על אותו הדרך ועל אותו הסגנון,
                                        וממילא הוא מתחיל עם קהל מסוים שאוהד את השירה שלו ואותו קהל יספרו לך גם אחרי שנה שזאנוויל פששששש בלי עין הרע אבל לא היה כזמר הזה עוד מלפנים, וככה זה נהפך לסטייל אמיתי לא בלון!
                                        ולאט לאט אנשים מחליטים לנסות להתחבר, ועוד איך יש להם למה,, וככה לדעתי זה סוד ההתחברות איליו וסוד הערצה כלפיו!!!!!!!!!!!!!
                                        מקוה שתהנו מהגישה....

                                        שלומי 0ש 1 Reply Last reply
                                        4
                                        • יונה הכהןי יונה הכהן

                                          ולדעתי סוד ההצלחה האמיתי של זאנוויל מלבד מה שכולםהזכירו את היכולות המטורפות שלו בביצועים בטונים וביותר שהוא מסוגל לעשות כל דבר גם בליב וזה דבר מדהים אך שאין לו בעיה קחת שום סיכונים,
                                          אני חושב שסוד ההצלחה שלו שהוא לא בורח מהמסגרת שהוא נמצא בה...
                                          ואני קצת יסביר יותר....
                                          מגיע זמר חדש מוציא סינגל יפה או מה שלא יהיה יש לו קבוצת מאזינים שנהנים מסמנים לייקים אבל אחרי תקופה הסגנון משתנה אם הרצון או הציבור שאוהב אותו ולאט לאט סוג אנשים אחרים מתחברים איליו ואין לו בייס שהוא שלו...
                                          זאנויל בשונה מכולם כל השירים שהוא מבצע או שהוא שר במקור הכל על אותו הדרך ועל אותו הסגנון,
                                          וממילא הוא מתחיל עם קהל מסוים שאוהד את השירה שלו ואותו קהל יספרו לך גם אחרי שנה שזאנוויל פששששש בלי עין הרע אבל לא היה כזמר הזה עוד מלפנים, וככה זה נהפך לסטייל אמיתי לא בלון!
                                          ולאט לאט אנשים מחליטים לנסות להתחבר, ועוד איך יש להם למה,, וככה לדעתי זה סוד ההתחברות איליו וסוד הערצה כלפיו!!!!!!!!!!!!!
                                          מקוה שתהנו מהגישה....

                                          שלומי 0ש Offline
                                          שלומי 0ש Offline
                                          שלומי 0
                                          wrote on last edited by
                                          #260

                                          @יונה-הכהן 100% מסכים כל הכבוד לו באמת מעריכים מוזיקה חסידית על רמה.
                                          ואשמח שמשהו יעלה את הקליפ החדש שלו בדרייב.

                                          יונה הכהןי יהודה 0י 2 Replies Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול