Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 98.4k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

    @משה-ברוורמן @יענקל-לוי הנה! כל הדיסק מכווץ ל-RAR.
    להוריד כוכביות.
    א גוטען ערב יו"ט!
    https://send.magicode.me/send-file/file/227b55d0e47797e9982c***912e003aec9c98299bef/view

    יענקל לויי Offline
    יענקל לויי Offline
    יענקל לוי
    wrote on last edited by
    #561

    @איש-אחד-מאיזה-מקום הקובץ לא קיים!!

    איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
    0
    • מ מחשב נייד

      @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

      @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

      זה היה בהכנסת ספר תורה יוקרתית בוויליאמסבורג.

      יענקל לויי Offline
      יענקל לויי Offline
      יענקל לוי
      wrote on last edited by
      #562

      @מחשב-נייד אינני יודע איך עושים ספוילר- רציתי להכניס שם ידיעה...

      1 Reply Last reply
      0
      • יענקל לויי יענקל לוי

        @איש-אחד-מאיזה-מקום הקובץ לא קיים!!

        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
        איש אחד מאיזה מקום
        wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
        #563

        @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

        @איש-אחד-מאיזה-מקום הקובץ לא קיים!!

        ברור, כי כבר עברו יומיים מערב יו"ט...
        העליתי את זה שוב עכשיו לטובת הציבור.
        https://send.magicode.me/send-file/file/3ceed764***db493db1b6b0f163e95d732281c59bc6/view
        אגב, בקליפ רואים שם 'רק' 10 חברי מקהלת שירה, ובניצוחו של לייבי פאסטן ולא יואלי הורוביץ.
        וספוילר עושים ע"י ירידה שתי שורות ולחיצה על סמל ה'עין' שנמצא כאן למעלה,
        c2c66e44-edb7-4fb5-ad71-1fca600fb8ea-image.png
        ובכיתוב המוגדש "ספוילר" כותבים מה שרוצים. (אפשרות נוספת היא ללחוץ שיפט+\ פעמיים -שזה יוצא || בהתחלה, ולאחר מה שכתבת שוב אותו הדבר).

        יענקל לויי 1 Reply Last reply
        1
        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

          @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

          @איש-אחד-מאיזה-מקום הקובץ לא קיים!!

          ברור, כי כבר עברו יומיים מערב יו"ט...
          העליתי את זה שוב עכשיו לטובת הציבור.
          https://send.magicode.me/send-file/file/3ceed764***db493db1b6b0f163e95d732281c59bc6/view
          אגב, בקליפ רואים שם 'רק' 10 חברי מקהלת שירה, ובניצוחו של לייבי פאסטן ולא יואלי הורוביץ.
          וספוילר עושים ע"י ירידה שתי שורות ולחיצה על סמל ה'עין' שנמצא כאן למעלה,
          c2c66e44-edb7-4fb5-ad71-1fca600fb8ea-image.png
          ובכיתוב המוגדש "ספוילר" כותבים מה שרוצים. (אפשרות נוספת היא ללחוץ שיפט+\ פעמיים -שזה יוצא || בהתחלה, ולאחר מה שכתבת שוב אותו הדבר).

          יענקל לויי Offline
          יענקל לויי Offline
          יענקל לוי
          wrote on last edited by יענקל לוי
          #564

          @איש-אחד-מאיזה-מקום מעניין מה שאתה אומר שהיה 'רק' עשר חברי מקהלה, יכול להיות שלא בכל חלקי האירוע היו הרבה חברי מקהלה. וככל שידוע לי- ועקבתי אחרי האירוע מקרוב- היו שם הרבה חברי מקהלה. ואגב, אם זה רק 10 חבר'ה אז זה הרבה יותר מטורף כי זה נשמע הרבה יותר, בפרט שזה מתחלק ל2-3 קבוצות בחלק מהקטעים. ועוד דבר, שאני רואה שלייבי פאסטען יש לו את זה, ובגדול... נראה לכם שיש לו את זה יותר מאלי שפריי או פחות?

          אגב, אתמול היה אירוע מטורף בישיבת רש''י. עם בערי וועבער, בנצי קלצקין, שמוליק קליין, נותי ליברמן, מלכות בהרכב של חמש, (לא ידעתי היכן להכניס את הידיעה...)- ואם עד היום חשבתי שבערי הוא זמר לא 'היימיש' אז כשראיתי את שמוליק קליין הבנתי שבערי הוא משה גולדמן לעומתו... פשוט הייתי בהלם, איך מתנהג זמר 'חסידי', אפילו בערי לא ידע מה לעשות עם עצמו... רציתי לשמוע את דעתכם עליו.

          1 Reply Last reply
          0
          • איש אחד מאיזה מקוםא Offline
            איש אחד מאיזה מקוםא Offline
            איש אחד מאיזה מקום
            wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
            #565

            @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

            @איש-אחד-מאיזה-מקום מעניין מה שאתה אומר שהיה 'רק' עשר חברי מקהלה, יכול להיות שלא בכל חלקי האירוע היו הרבה חברי מקהלה. וככל שידוע לי- ועקבתי אחרי האירוע מקרוב- היו שם הרבה חברי מקהלה. ואגב, אם זה רק 10 חבר'ה אז זה הרבה יותר מטורף כי זה נשמע הרבה יותר, בפרט שזה מתחלק ל2-3 קבוצות בחלק מהקטעים.

            תמונות שוות יותר מאלף מילים...
            b54c25b2-6ce8-41e0-a03d-3f7d90724333-image.png

            ועוד דבר, שאני רואה שלייבי פאסטען יש לו את זה, ובגדול... נראה לכם שיש לו את זה יותר מאלי שפריי או פחות?

            קשה לומר 'יותר או פחות', כי שניהם עושים את זה מטורף (בפרט שכאן- לאור העובדה שזו הפעם הראשונה שזה מבוצע באמת על לייב- הם בטח עבדו על זה שעות עם מונה ואני משער שגם יואלי הורוביץ לא טמן ידו בצלחת...) אך מבחינת השואו והנראות החיצונית אני חושב ששפריי עושה את זה יותר מרשים, אם כי מקצועית לא יודע כמה הבדל יש ביניהם (שפריי עשה את כי הנה כחומר הווקאלי עם שלום למר עם הרכב בהיקף דומה).

            אגב, אתמול היה אירוע מטורף בישיבת רש''י. עם בערי וועבער, בנצי קלצקין, שמוליק קליין, נותי ליברמן, מלכות בהרכב של חמש, (לא ידעתי היכן להכניס את הידיעה...)- ואם עד היום חשבתי שבערי הוא זמר לא 'היימיש' אז כשראיתי את שמוליק קליין הבנתי שבערי הוא משה גולדמן לעומתו... פשוט הייתי בהלם, איך מתנהג זמר 'חסידי', אפילו בערי לא ידע מה לעשות עם עצמו... רציתי לשמוע את דעתכם עליו.

            מסכים איתך מבחינת הסגנון, הוא מנסה לשווק את עצמו כזמר עם אנרגיות ולכן הוא נראה מעט ... , ובערי פחות בקטע של הפוזות. על אף שמבחינת סגנון השירה הם כן מעט דומים, אך בערי פחות מסביר גם (בהופעתו) למה הוא מתכוון, וד"ל...
            אך בכל מקרה אני חושב שזה שייך לנושא של שמוליק ולא לכאן.

            ואם אתה אומר שעקבת אחרי הארוע הזה של ההכנסת ס"ת, יש לך הקלטות נוספות ממנו? זה נשמע משהו הזוי ביותר!

            יענקל לויי 1 Reply Last reply
            1
            • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

              @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              @איש-אחד-מאיזה-מקום מעניין מה שאתה אומר שהיה 'רק' עשר חברי מקהלה, יכול להיות שלא בכל חלקי האירוע היו הרבה חברי מקהלה. וככל שידוע לי- ועקבתי אחרי האירוע מקרוב- היו שם הרבה חברי מקהלה. ואגב, אם זה רק 10 חבר'ה אז זה הרבה יותר מטורף כי זה נשמע הרבה יותר, בפרט שזה מתחלק ל2-3 קבוצות בחלק מהקטעים.

              תמונות שוות יותר מאלף מילים...
              b54c25b2-6ce8-41e0-a03d-3f7d90724333-image.png

              ועוד דבר, שאני רואה שלייבי פאסטען יש לו את זה, ובגדול... נראה לכם שיש לו את זה יותר מאלי שפריי או פחות?

              קשה לומר 'יותר או פחות', כי שניהם עושים את זה מטורף (בפרט שכאן- לאור העובדה שזו הפעם הראשונה שזה מבוצע באמת על לייב- הם בטח עבדו על זה שעות עם מונה ואני משער שגם יואלי הורוביץ לא טמן ידו בצלחת...) אך מבחינת השואו והנראות החיצונית אני חושב ששפריי עושה את זה יותר מרשים, אם כי מקצועית לא יודע כמה הבדל יש ביניהם (שפריי עשה את כי הנה כחומר הווקאלי עם שלום למר עם הרכב בהיקף דומה).

              אגב, אתמול היה אירוע מטורף בישיבת רש''י. עם בערי וועבער, בנצי קלצקין, שמוליק קליין, נותי ליברמן, מלכות בהרכב של חמש, (לא ידעתי היכן להכניס את הידיעה...)- ואם עד היום חשבתי שבערי הוא זמר לא 'היימיש' אז כשראיתי את שמוליק קליין הבנתי שבערי הוא משה גולדמן לעומתו... פשוט הייתי בהלם, איך מתנהג זמר 'חסידי', אפילו בערי לא ידע מה לעשות עם עצמו... רציתי לשמוע את דעתכם עליו.

              מסכים איתך מבחינת הסגנון, הוא מנסה לשווק את עצמו כזמר עם אנרגיות ולכן הוא נראה מעט ... , ובערי פחות בקטע של הפוזות. על אף שמבחינת סגנון השירה הם כן מעט דומים, אך בערי פחות מסביר גם (בהופעתו) למה הוא מתכוון, וד"ל...
              אך בכל מקרה אני חושב שזה שייך לנושא של שמוליק ולא לכאן.

              ואם אתה אומר שעקבת אחרי הארוע הזה של ההכנסת ס"ת, יש לך הקלטות נוספות ממנו? זה נשמע משהו הזוי ביותר!

              יענקל לויי Offline
              יענקל לויי Offline
              יענקל לוי
              wrote on last edited by
              #566

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אז ככה, פרה- פרה,
              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              יואלי הורוביץ לא טמן ידו בצלחת...

              דבר ראשון אין כזה דבר- למיטב ידיעתי- ביצוע מוזיקלי של שירה בלי יואלי הורוויץ, הוא הראש הגדול שמאחורי שירה והצלחתה וכל העיבודים שלו(ברור שכולם מביאים רעיונות, אבל הוא המבצע בפועל), רק שבפועל לפעמים הוא שולח לשטח מנצח אחר, בפרט כשיש שני אירועים, ויש אנשים שמזמינים לאירוע במיוחד את יואלי הורוויץ, וזה עולה יותר כסף. וגם שרגא פייבל גאלד אומר את זה בראיונות...
              עכשיו אם הנושא עלה אז אשאל שאלה שבוערת בי מזה זמן רב(וגם שאלתי את זה אצל יואלי דיקמן ב'נפש מוזיקלית' למי שזוכר...), מה התפקיד של מנצח מקהלה, להזכיר לחברים מה לעשות? מה, הם לא זוכרים לבד? מה ההבדל בין יואלי הורוויץ לאלי שפריי ולייבי פאסטען? אשמח לקבל תשובה...

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              מסכים איתך מבחינת הסגנון, הוא מנסה לשווק את עצמו כזמר עם אנרגיות ולכן הוא נראה מעט ... , ובערי פחות בקטע של הפוזות. על אף שמבחינת סגנון השירה הם כן מעט דומים, אך בערי פחות מסביר גם (בהופעתו) למה הוא מתכוון, וד"ל...
              אך בכל מקרה אני חושב שזה שייך לנושא של שמוליק ולא לכאן.


              לא הבנתי את המסר... כנראה אני לא מספיק 'חכימא'... ואני מדבר על דברים ברמה של ''חבר'ה בואו נגייר שיר חילוני וכו' '' והתנהגות חייתית על במה.

              ואגב, אני שכן של בערי כשהוא בארץ... ואני רואה אדם שמתרצן מיום ליום וד''ל

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              ואם אתה אומר שעקבת אחרי הארוע הזה של ההכנסת ס"ת, יש לך הקלטות נוספות ממנו? זה נשמע משהו הזוי ביותר!

              לא עקבתי ברמה של לשמוע הקלטות, רק ידעתי מראש מה הולך להיות וכו' כיו שאני מכיר את מקורביו של יואלי לאנדא...

              איש אחד מאיזה מקוםא יענקל לויי 2 Replies Last reply
              0
              • יענקל לויי יענקל לוי

                @איש-אחד-מאיזה-מקום אז ככה, פרה- פרה,
                @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                יואלי הורוביץ לא טמן ידו בצלחת...

                דבר ראשון אין כזה דבר- למיטב ידיעתי- ביצוע מוזיקלי של שירה בלי יואלי הורוויץ, הוא הראש הגדול שמאחורי שירה והצלחתה וכל העיבודים שלו(ברור שכולם מביאים רעיונות, אבל הוא המבצע בפועל), רק שבפועל לפעמים הוא שולח לשטח מנצח אחר, בפרט כשיש שני אירועים, ויש אנשים שמזמינים לאירוע במיוחד את יואלי הורוויץ, וזה עולה יותר כסף. וגם שרגא פייבל גאלד אומר את זה בראיונות...
                עכשיו אם הנושא עלה אז אשאל שאלה שבוערת בי מזה זמן רב(וגם שאלתי את זה אצל יואלי דיקמן ב'נפש מוזיקלית' למי שזוכר...), מה התפקיד של מנצח מקהלה, להזכיר לחברים מה לעשות? מה, הם לא זוכרים לבד? מה ההבדל בין יואלי הורוויץ לאלי שפריי ולייבי פאסטען? אשמח לקבל תשובה...

                @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                מסכים איתך מבחינת הסגנון, הוא מנסה לשווק את עצמו כזמר עם אנרגיות ולכן הוא נראה מעט ... , ובערי פחות בקטע של הפוזות. על אף שמבחינת סגנון השירה הם כן מעט דומים, אך בערי פחות מסביר גם (בהופעתו) למה הוא מתכוון, וד"ל...
                אך בכל מקרה אני חושב שזה שייך לנושא של שמוליק ולא לכאן.


                לא הבנתי את המסר... כנראה אני לא מספיק 'חכימא'... ואני מדבר על דברים ברמה של ''חבר'ה בואו נגייר שיר חילוני וכו' '' והתנהגות חייתית על במה.

                ואגב, אני שכן של בערי כשהוא בארץ... ואני רואה אדם שמתרצן מיום ליום וד''ל

                @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                ואם אתה אומר שעקבת אחרי הארוע הזה של ההכנסת ס"ת, יש לך הקלטות נוספות ממנו? זה נשמע משהו הזוי ביותר!

                לא עקבתי ברמה של לשמוע הקלטות, רק ידעתי מראש מה הולך להיות וכו' כיו שאני מכיר את מקורביו של יואלי לאנדא...

                איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                איש אחד מאיזה מקום
                wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
                #567

                @יענקל-לוי, חרגנו מאוד מהנושא, ואני מפחד שצוות פיקוח ינעלו לנו אותו. אז הגבתי לך במקהלת שירה .
                https://miktzav.com/topic/2773/%D7%9E%D7%A7%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/64

                1 Reply Last reply
                0
                • יענקל לויי יענקל לוי

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום אז ככה, פרה- פרה,
                  @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                  יואלי הורוביץ לא טמן ידו בצלחת...

                  דבר ראשון אין כזה דבר- למיטב ידיעתי- ביצוע מוזיקלי של שירה בלי יואלי הורוויץ, הוא הראש הגדול שמאחורי שירה והצלחתה וכל העיבודים שלו(ברור שכולם מביאים רעיונות, אבל הוא המבצע בפועל), רק שבפועל לפעמים הוא שולח לשטח מנצח אחר, בפרט כשיש שני אירועים, ויש אנשים שמזמינים לאירוע במיוחד את יואלי הורוויץ, וזה עולה יותר כסף. וגם שרגא פייבל גאלד אומר את זה בראיונות...
                  עכשיו אם הנושא עלה אז אשאל שאלה שבוערת בי מזה זמן רב(וגם שאלתי את זה אצל יואלי דיקמן ב'נפש מוזיקלית' למי שזוכר...), מה התפקיד של מנצח מקהלה, להזכיר לחברים מה לעשות? מה, הם לא זוכרים לבד? מה ההבדל בין יואלי הורוויץ לאלי שפריי ולייבי פאסטען? אשמח לקבל תשובה...

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                  מסכים איתך מבחינת הסגנון, הוא מנסה לשווק את עצמו כזמר עם אנרגיות ולכן הוא נראה מעט ... , ובערי פחות בקטע של הפוזות. על אף שמבחינת סגנון השירה הם כן מעט דומים, אך בערי פחות מסביר גם (בהופעתו) למה הוא מתכוון, וד"ל...
                  אך בכל מקרה אני חושב שזה שייך לנושא של שמוליק ולא לכאן.


                  לא הבנתי את המסר... כנראה אני לא מספיק 'חכימא'... ואני מדבר על דברים ברמה של ''חבר'ה בואו נגייר שיר חילוני וכו' '' והתנהגות חייתית על במה.

                  ואגב, אני שכן של בערי כשהוא בארץ... ואני רואה אדם שמתרצן מיום ליום וד''ל

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                  ואם אתה אומר שעקבת אחרי הארוע הזה של ההכנסת ס"ת, יש לך הקלטות נוספות ממנו? זה נשמע משהו הזוי ביותר!

                  לא עקבתי ברמה של לשמוע הקלטות, רק ידעתי מראש מה הולך להיות וכו' כיו שאני מכיר את מקורביו של יואלי לאנדא...

                  יענקל לויי Offline
                  יענקל לויי Offline
                  יענקל לוי
                  wrote on last edited by
                  #568

                  @יענקל-לוי אני אנסה אולי להשיג הקלטה, לא מבטיח שאצליח...

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • S Offline
                    S Offline
                    shoval
                    wrote on last edited by
                    #569

                    https://www.youtube.com/watch?v=eZz_iyUWdng

                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                    משה ברוורמןמ 1 Reply Last reply
                    0
                    • ד Offline
                      ד Offline
                      דעה
                      wrote on last edited by
                      #570

                      לדעתי זאנוויל יש לו יכולות ווקאליות נדירות, אבל לדעתי חסר לו משהוא שזה דבר בסיסי בכל שיר אפילו שירים שמחים, וזה רגש, אני לא שומע בקול שלו אפילו לא טיפת רגש.

                      ברוריהב 1 Reply Last reply
                      0
                      • S shoval

                        https://www.youtube.com/watch?v=eZz_iyUWdng

                        משה ברוורמןמ Offline
                        משה ברוורמןמ Offline
                        משה ברוורמן
                        wrote on last edited by
                        #571

                        @shoval נחמד,
                        אבל בתזמור חסר!!!
                        ממש בוסרי!!
                        [לא אומר את שמו, עד כמה שזה לא כתוב במפורש]

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • ד דעה

                          לדעתי זאנוויל יש לו יכולות ווקאליות נדירות, אבל לדעתי חסר לו משהוא שזה דבר בסיסי בכל שיר אפילו שירים שמחים, וזה רגש, אני לא שומע בקול שלו אפילו לא טיפת רגש.

                          ברוריהב Offline
                          ברוריהב Offline
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #572

                          @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                          לדעתי זאנוויל יש לו יכולות ווקאליות נדירות, אבל לדעתי חסר לו משהוא שזה דבר בסיסי בכל שיר אפילו שירים שמחים, וזה רגש, אני לא שומע בקול שלו אפילו לא טיפת רגש.

                          אני חושבת שהוא מאוד מבטא רגש הוא לא צריך לבכות כמו מוטי שטיינמץ בשביל לרגש הוא מרגש בסגנון שלו מה בשיר שערי שמיים הוא מאוד מרגש.

                          שירה מעומק הנשמה

                          ד 1 Reply Last reply
                          1
                          • ברוריהב ברוריה

                            @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                            לדעתי זאנוויל יש לו יכולות ווקאליות נדירות, אבל לדעתי חסר לו משהוא שזה דבר בסיסי בכל שיר אפילו שירים שמחים, וזה רגש, אני לא שומע בקול שלו אפילו לא טיפת רגש.

                            אני חושבת שהוא מאוד מבטא רגש הוא לא צריך לבכות כמו מוטי שטיינמץ בשביל לרגש הוא מרגש בסגנון שלו מה בשיר שערי שמיים הוא מאוד מרגש.

                            ד Offline
                            ד Offline
                            דעה
                            wrote on last edited by
                            #573

                            @ברוריה לרגש אני לא מתכוון לבכי, כתבתי שיש גם רגש בשירים שמחים ושם אין בכי. חוץ מזה אני מאוד אוחז מהשירה שלו בעיקר ביצירות שמה הוא פגז, כי שם אין כמעט רגש ויש בעיקר סילסולים טונים גבוהים וכו', מה שהוא טוב.

                            ברוריהב 1 Reply Last reply
                            0
                            • ד דעה

                              @ברוריה לרגש אני לא מתכוון לבכי, כתבתי שיש גם רגש בשירים שמחים ושם אין בכי. חוץ מזה אני מאוד אוחז מהשירה שלו בעיקר ביצירות שמה הוא פגז, כי שם אין כמעט רגש ויש בעיקר סילסולים טונים גבוהים וכו', מה שהוא טוב.

                              ברוריהב Offline
                              ברוריהב Offline
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #574

                              @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                              @ברוריה לרגש אני לא מתכוון לבכי, כתבתי שיש גם רגש בשירים שמחים ושם אין בכי. חוץ מזה אני מאוד אוחז מהשירה שלו בעיקר ביצירות שמה הוא פגז, כי שם אין כמעט רגש ויש בעיקר סילסולים טונים גבוהים וכו', מה שהוא טוב.

                              כתבת שאין בשירים שלו טיפת רגש (אני מצטטת אותך)אז עניתי על זה

                              שירה מעומק הנשמה

                              ד 1 Reply Last reply
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                @ברוריה לרגש אני לא מתכוון לבכי, כתבתי שיש גם רגש בשירים שמחים ושם אין בכי. חוץ מזה אני מאוד אוחז מהשירה שלו בעיקר ביצירות שמה הוא פגז, כי שם אין כמעט רגש ויש בעיקר סילסולים טונים גבוהים וכו', מה שהוא טוב.

                                כתבת שאין בשירים שלו טיפת רגש (אני מצטטת אותך)אז עניתי על זה

                                ד Offline
                                ד Offline
                                דעה
                                wrote on last edited by
                                #575

                                @ברוריה לדעתי.

                                מ ד 2 Replies Last reply
                                0
                                • ד דעה

                                  @ברוריה לדעתי.

                                  מ Offline
                                  מ Offline
                                  משה 0527
                                  wrote on last edited by משה 0527
                                  #576

                                  @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                  @ברוריה לדעתי.

                                  זו זכותכם לחשוב כך
                                  אבל רבים יחלקו עליכם כי הוא שר עם המון רגש

                                  אגב שמתי לב שכל מה שחסידי לא מוצא חן בעיניכם

                                  ד 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • מ משה 0527

                                    @דעה אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                    @ברוריה לדעתי.

                                    זו זכותכם לחשוב כך
                                    אבל רבים יחלקו עליכם כי הוא שר עם המון רגש

                                    אגב שמתי לב שכל מה שחסידי לא מוצא חן בעיניכם

                                    ד Offline
                                    ד Offline
                                    דעה
                                    wrote on last edited by
                                    #577

                                    @משה-0527 נכון, כל אחד עם הטעם שלו.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • שרי 0ש Offline
                                      שרי 0ש Offline
                                      שרי 0
                                      wrote on last edited by
                                      #578

                                      @דעה זאנוויל וויינברגר נקרא זמר עם המון רגש!!
                                      זה שהוא לא מרגש אותך מאוד יכול להיות, כי כל אחד ולמי שהוא מתחבר!
                                      וראיה לכך, שהרבה לוקחים אותו רק לחופה..
                                      וכמובן שאני לא סותרת שיש זמרים שיותר מרגשים ממנו, זה בהחלט!!

                                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                      יונתן פי 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • שרי 0ש שרי 0

                                        @דעה זאנוויל וויינברגר נקרא זמר עם המון רגש!!
                                        זה שהוא לא מרגש אותך מאוד יכול להיות, כי כל אחד ולמי שהוא מתחבר!
                                        וראיה לכך, שהרבה לוקחים אותו רק לחופה..
                                        וכמובן שאני לא סותרת שיש זמרים שיותר מרגשים ממנו, זה בהחלט!!

                                        יונתן פי Offline
                                        יונתן פי Offline
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #579

                                        @שרי-0 אני לגמרי מסכים!!
                                        ואני מוסיף שברגש אין כזה דבר כל אחד וטעמו
                                        רגש זה דבר שכולם רואים {למשל מוטי שטיימץ מי שהוא יכול להגיד שהוא בלי רגש???}
                                        וזאנוויל הוא פצצת רגש ענקית!!
                                        אפשר לא להתחבר לקול שלו, או לשירה שלו, אבל רגש יש לו בטוח!!!

                                        כשאין אמונה אין תשובות!
                                        כשיש אמונה אין שאלות!
                                        חפץ חיים.

                                        יוסי 10י 1 Reply Last reply
                                        2
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @שרי-0 אני לגמרי מסכים!!
                                          ואני מוסיף שברגש אין כזה דבר כל אחד וטעמו
                                          רגש זה דבר שכולם רואים {למשל מוטי שטיימץ מי שהוא יכול להגיד שהוא בלי רגש???}
                                          וזאנוויל הוא פצצת רגש ענקית!!
                                          אפשר לא להתחבר לקול שלו, או לשירה שלו, אבל רגש יש לו בטוח!!!

                                          יוסי 10י Offline
                                          יוסי 10י Offline
                                          יוסי 10
                                          wrote on last edited by
                                          #580

                                          מי שישמע את החתונות שלו כבר לא ידבר עליו!!
                                          נראה לי שהוא הזמר היחיד שיש לו גם רגש
                                          ובריקודים הוא מקפיץ ברמה מטורף

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול