Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 98.1k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • שרי 0ש שרי 0

    @יונתן-פ תודה, אבל זה לא זה. זה אמור להיות משהו חדש, זה הגיע לי היום במייל.
    תסתכל בקישור ששלחתי, זה אמור להיות עם מקהלת שירה ופרייליך בענד בארצות הברית.

    יונתן פי Offline
    יונתן פי Offline
    יונתן פ
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #501

    @שרי-0 סורי אני לא מוצא! אולי בהמשך
    מקווה שמישהו אחר יעזור לך!!

    כשאין אמונה אין תשובות!
    כשיש אמונה אין שאלות!
    חפץ חיים.

    1 Reply Last reply
    1
    • שרי 0ש שרי 0

      @יונתן-פ תודה, אבל זה לא זה. זה אמור להיות משהו חדש, זה הגיע לי היום במייל.
      תסתכל בקישור ששלחתי, זה אמור להיות עם מקהלת שירה ופרייליך בענד בארצות הברית.

      מ Offline
      מ Offline
      משה 0527
      wrote on last edited by
      #502

      @שרי-0 אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

      @יונתן-פ תודה, אבל זה לא זה. זה אמור להיות משהו חדש, זה הגיע לי היום במייל.
      תסתכל בקישור ששלחתי, זה אמור להיות עם מקהלת שירה ופרייליך בענד בארצות הברית.

      זה מה שיש בקישור שהבאתם
      יוטיובhttps://www.youtube.com/watch?v=P64gfcpdUG4

      לא לשכוח להוריד כוכביות

      mp4
      https://send.magicode.me/send-file/file/bb90cd0e59a16f84**********fcfb550f11efba11365abf3a/view

      mp3
      https://send.magicode.me/send-file/file/c14b0a6************1d67947b0a029ae6d181ff9191f582d56/view

      ק 1 Reply Last reply
      5
      • איש אחד מאיזה מקוםא Offline
        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
        איש אחד מאיזה מקום
        wrote on last edited by
        #503

        אני לא מאמין למה ששמעתי!!!!!
        זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית", וכנראה כדי להבדיל את זה ממן השמים קראו לזה בקולות וברקים.
        ככל הידוע לי, זו הפעם הראשונה שזה מבוצע בלייב 'על אמת', הפעם הקודמת שזה בוצע היתה בסיום התלמוד בבלי של מכון עוז והדר (לשם היא הולחנה) בשנת תשס"ח (לפני 15 שנה), אך אז זה היה פלייבק על מלא. כאן זה נשמע לייב 100%.
        אכן, ישנם אלמנטים רבים ואפילו פירשוני וויברציות של הכלים שהיו בעיבוד המקורי וכאן הושמטו או פורשנו אחרת, ככל הנראה מפני המורכבות לבצע יצירה שכזו בלייב.
        כך או כך, הביצוע מדהים!! החזיר אותי לנוסטלגיה של הסימפוניה המדהימה הזו!!

        מ 1 Reply Last reply
        2
        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום התייחס לנושא זה ב
        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

          אני לא מאמין למה ששמעתי!!!!!
          זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית", וכנראה כדי להבדיל את זה ממן השמים קראו לזה בקולות וברקים.
          ככל הידוע לי, זו הפעם הראשונה שזה מבוצע בלייב 'על אמת', הפעם הקודמת שזה בוצע היתה בסיום התלמוד בבלי של מכון עוז והדר (לשם היא הולחנה) בשנת תשס"ח (לפני 15 שנה), אך אז זה היה פלייבק על מלא. כאן זה נשמע לייב 100%.
          אכן, ישנם אלמנטים רבים ואפילו פירשוני וויברציות של הכלים שהיו בעיבוד המקורי וכאן הושמטו או פורשנו אחרת, ככל הנראה מפני המורכבות לבצע יצירה שכזו בלייב.
          כך או כך, הביצוע מדהים!! החזיר אותי לנוסטלגיה של הסימפוניה המדהימה הזו!!

          מ Offline
          מ Offline
          משה 0527
          wrote on last edited by
          #504

          @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

          זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית",

          לא מן השמים ?

          איש אחד מאיזה מקוםא 2 Replies Last reply
          0
          • מ משה 0527

            @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

            זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית",

            לא מן השמים ?

            איש אחד מאיזה מקוםא Offline
            איש אחד מאיזה מקוםא Offline
            איש אחד מאיזה מקום
            wrote on last edited by
            #505

            @משה-0527 אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

            @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

            זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית",

            לא מן השמים ?

            לא, זה אתה נגלית של עוז והדר.
            אולי בהמשך אצרף בל"נ את הביצוע המקורי.

            1 Reply Last reply
            0
            • מ משה 0527

              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              זו בעצם היצירה שכונתה במקור "אתה נגלית",

              לא מן השמים ?

              איש אחד מאיזה מקוםא Offline
              איש אחד מאיזה מקוםא Offline
              איש אחד מאיזה מקום
              wrote on last edited by
              #506

              @משה-0527 הנה הביצוע המקורי.
              הסולנים שם הינם בני הלפגוט (אחיו של י.מ. הלפגוט), ומשה גדליה לב (בעל תפילה בחצר גור).
              עיבוד ולחן של מונה כמובן.
              https://send.magicode.me/send-file/file/558e8cf887c5d991a51***03acb5f179303b9494bd3/view
              להוריד כוכביות.
              בהנאה!!

              מ משה ברוורמןמ 2 Replies Last reply
              0
              • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                @משה-0527 הנה הביצוע המקורי.
                הסולנים שם הינם בני הלפגוט (אחיו של י.מ. הלפגוט), ומשה גדליה לב (בעל תפילה בחצר גור).
                עיבוד ולחן של מונה כמובן.
                https://send.magicode.me/send-file/file/558e8cf887c5d991a51***03acb5f179303b9494bd3/view
                להוריד כוכביות.
                בהנאה!!

                מ Offline
                מ Offline
                משה 0527
                wrote on last edited by
                #507

                @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                @משה-0527 הנה הביצוע המקורי.
                הסולנים שם הינם בני הלפגוט (אחיו של י.מ. הלפגוט), ומשה גדליה לב (בעל תפילה בחצר גור).
                עיבוד ולחן של מונה כמובן.
                https://send.magicode.me/send-file/file/558e8cf887c5d991a51***03acb5f179303b9494bd3/view
                להוריד כוכביות.
                בהנאה!!

                צודק טעות שלי אני חשבתי שזה גירסה לזה
                https://www.youtube.com/watch?v=O6BpzaJ8ZKw

                איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                0
                • מ משה 0527

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                  @משה-0527 הנה הביצוע המקורי.
                  הסולנים שם הינם בני הלפגוט (אחיו של י.מ. הלפגוט), ומשה גדליה לב (בעל תפילה בחצר גור).
                  עיבוד ולחן של מונה כמובן.
                  https://send.magicode.me/send-file/file/558e8cf887c5d991a51***03acb5f179303b9494bd3/view
                  להוריד כוכביות.
                  בהנאה!!

                  צודק טעות שלי אני חשבתי שזה גירסה לזה
                  https://www.youtube.com/watch?v=O6BpzaJ8ZKw

                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                  איש אחד מאיזה מקום
                  wrote on last edited by
                  #508

                  @משה-0527 חסום לי. אבל אני מבין שהתכוונת לשיר מהדיסק של זאנוויל.
                  אגב, ההקלטה של ה"מן השמים" שיצא היום בביצוע של זאנוויל עם מלכות ויואלי דיקמן במגבית של קופת עזר לנצרכים של גור, היתה תקועה זמן רב ללא מיקס אצל מנהלי הקופה- שלא כ"כ הבינו מה יש תחת ידם, ורק עכשיו הצליח מאן דהוא (כנראה המפיק, בל"נ אנסה לברר זאת) לשים את ידיו עליה וכך קיבלנו אותה.

                  מ 1 Reply Last reply
                  2
                  • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                    @משה-0527 חסום לי. אבל אני מבין שהתכוונת לשיר מהדיסק של זאנוויל.
                    אגב, ההקלטה של ה"מן השמים" שיצא היום בביצוע של זאנוויל עם מלכות ויואלי דיקמן במגבית של קופת עזר לנצרכים של גור, היתה תקועה זמן רב ללא מיקס אצל מנהלי הקופה- שלא כ"כ הבינו מה יש תחת ידם, ורק עכשיו הצליח מאן דהוא (כנראה המפיק, בל"נ אנסה לברר זאת) לשים את ידיו עליה וכך קיבלנו אותה.

                    מ Offline
                    מ Offline
                    משה 0527
                    wrote on last edited by משה 0527
                    #509

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                    אגב, ההקלטה של ה"מן השמים" שיצא היום בביצוע של זאנוויל עם מלכות ויואלי דיקמן במגבית של קופת עזר לנצרכים של גור, היתה תקועה זמן רב ללא מיקס אצל מנהלי הקופה- שלא כ"כ הבינו מה יש תחת ידם, ורק עכשיו הצליח מאן דהוא (כנראה המפיק, בל"נ אנסה לברר זאת) לשים את ידיו עליה וכך קיבלנו אותה

                    זה הקליפ מגור

                    https://www.youtube.com/watch?v=WJP1ygzf4eI

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                      @משה-0527 הנה הביצוע המקורי.
                      הסולנים שם הינם בני הלפגוט (אחיו של י.מ. הלפגוט), ומשה גדליה לב (בעל תפילה בחצר גור).
                      עיבוד ולחן של מונה כמובן.
                      https://send.magicode.me/send-file/file/558e8cf887c5d991a51***03acb5f179303b9494bd3/view
                      להוריד כוכביות.
                      בהנאה!!

                      משה ברוורמןמ Offline
                      משה ברוורמןמ Offline
                      משה ברוורמן
                      wrote on last edited by
                      #510

                      @איש-אחד-מאיזה-מקום זהו באמת לא הבנתי מי הם שמה הסולנים,
                      אחד היה נשמע לי כמו הלפגוט, אבל לא ידעתי , ובכלל מי זה השני עם הקול היותר חנוק ופחות חזני,

                      זה יצירה גאונית!!!
                      להזכיר לכולנו את המייחדות של מונה,
                      איזה יצרה מופלאה! ואיזה עיבוד מטורף!!!!
                      דרך אגב,
                      מונה כל סיום הש''ס היה מוציא איזה יצירה מתחת ידיו,
                      היה את היצירה שלו 'יהי רצון' ועכשיו היה יצירה שהוא הוציא של בהתאסף ראשי עם',
                      אבל אני חושב שהמיוחדות של היצירה המדוברת זה בשילוב של החלק החזני המרשים שלה והצורה שהוא משלב את זה לתוך יצרה שלמה ופסיפס שלם של הכל!!
                      גם יותר קשה לשיר את זה ולזכור את זה,
                      ועל כך מגיע את כל המחמאות לזאנויל שגם ביצע דרך אגב לפני שנים את ה'יהי רצון' של מונה עוד כשהוא היה סולן במלכות באיזה אירוע של סיום ש''ס בלונדון, והביצוע היה פשוט מדויק וזהה למקור, וגם פה, ושימו לב שהוא בעצם לקח על עצמו גם את תפקיד החזן וגם את תפקיד הזמר,
                      וכמובן, למקהלת שירה! על ההשקעה.
                      יש להם קטע כזה באמת שהם מוצאים יצירות מורכבות, עכשיו עולה לי בראש את היצירה של בן ציון שינקר לקל אדון שהיא גם מורכבת [לא ברמה של זו אבל בכל אופן],
                      ומעניין שפעם גם מלכות הוציאו קצת יצירות, אבל כבר הרבה זמן שהם פחות בקטע,
                      ויותר מחדשים כל מיני שירים ישנים וכדו', דברים יפים וחמים מאוד, והציבור מאוד אוהב אותם, אבל פחות דברים מסובכים, כנראה שהם חושבים שהציבור לא מתגמל חזרה על כאלו יצירות...
                      בכל אופן, זה מדהים!!!!!!

                      איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                      3
                      • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                        @איש-אחד-מאיזה-מקום זהו באמת לא הבנתי מי הם שמה הסולנים,
                        אחד היה נשמע לי כמו הלפגוט, אבל לא ידעתי , ובכלל מי זה השני עם הקול היותר חנוק ופחות חזני,

                        זה יצירה גאונית!!!
                        להזכיר לכולנו את המייחדות של מונה,
                        איזה יצרה מופלאה! ואיזה עיבוד מטורף!!!!
                        דרך אגב,
                        מונה כל סיום הש''ס היה מוציא איזה יצירה מתחת ידיו,
                        היה את היצירה שלו 'יהי רצון' ועכשיו היה יצירה שהוא הוציא של בהתאסף ראשי עם',
                        אבל אני חושב שהמיוחדות של היצירה המדוברת זה בשילוב של החלק החזני המרשים שלה והצורה שהוא משלב את זה לתוך יצרה שלמה ופסיפס שלם של הכל!!
                        גם יותר קשה לשיר את זה ולזכור את זה,
                        ועל כך מגיע את כל המחמאות לזאנויל שגם ביצע דרך אגב לפני שנים את ה'יהי רצון' של מונה עוד כשהוא היה סולן במלכות באיזה אירוע של סיום ש''ס בלונדון, והביצוע היה פשוט מדויק וזהה למקור, וגם פה, ושימו לב שהוא בעצם לקח על עצמו גם את תפקיד החזן וגם את תפקיד הזמר,
                        וכמובן, למקהלת שירה! על ההשקעה.
                        יש להם קטע כזה באמת שהם מוצאים יצירות מורכבות, עכשיו עולה לי בראש את היצירה של בן ציון שינקר לקל אדון שהיא גם מורכבת [לא ברמה של זו אבל בכל אופן],
                        ומעניין שפעם גם מלכות הוציאו קצת יצירות, אבל כבר הרבה זמן שהם פחות בקטע,
                        ויותר מחדשים כל מיני שירים ישנים וכדו', דברים יפים וחמים מאוד, והציבור מאוד אוהב אותם, אבל פחות דברים מסובכים, כנראה שהם חושבים שהציבור לא מתגמל חזרה על כאלו יצירות...
                        בכל אופן, זה מדהים!!!!!!

                        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                        איש אחד מאיזה מקום
                        wrote on last edited by
                        #511
                        This post is deleted!
                        מוישי 2מ משה ברוורמןמ 2 Replies Last reply
                        4
                        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                          This post is deleted!

                          מוישי 2מ Offline
                          מוישי 2מ Offline
                          מוישי 2
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #512

                          @איש-אחד-מאיזה-מקום גם אני רציתי לכתוב מגילות כמוכם אבל לא הייתי מבזבז אנרגיה אם רק עשר עשרים חברה קוראים את זה

                          https://youtu.be/-LeGep_D43c
                          שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                          כנסו והרשמו לערוץ

                          איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                          1
                          • מוישי 2מ מוישי 2

                            @איש-אחד-מאיזה-מקום גם אני רציתי לכתוב מגילות כמוכם אבל לא הייתי מבזבז אנרגיה אם רק עשר עשרים חברה קוראים את זה

                            איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                            איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                            איש אחד מאיזה מקום
                            wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
                            #513

                            @מוישי-2 אין לי עניין לכתוב מגילות, אני פשוט כותב מה שאני חושב, ולפעמים זה יוצא קצת הרבה...
                            (ובלי קשר, לפעמים אני כותב כדי שהמתוייג יראה. לכן בדר"כ אני כותב בלשון יחיד, ומי שיראה את זה חוץ ממנו- גם ברוך יהיה).

                            כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                            0
                            • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                              @מוישי-2 אין לי עניין לכתוב מגילות, אני פשוט כותב מה שאני חושב, ולפעמים זה יוצא קצת הרבה...
                              (ובלי קשר, לפעמים אני כותב כדי שהמתוייג יראה. לכן בדר"כ אני כותב בלשון יחיד, ומי שיראה את זה חוץ ממנו- גם ברוך יהיה).

                              כ.פ.כ Offline
                              כ.פ.כ Offline
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              wrote on last edited by
                              #514

                              @איש-אחד-מאיזה-מקום אני קוראת את כל המגילות..... ולדעתי כתובים שם דברים חשובים ונכונים.

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                This post is deleted!

                                משה ברוורמןמ Offline
                                משה ברוורמןמ Offline
                                משה ברוורמן
                                wrote on last edited by
                                #515

                                @איש-אחד-מאיזה-מקום לתשע''ב הוא הוציא את יש בתורה ואת אבינו ,
                                שזה דרך אגב מקסים ויפה ומאוד מתאים לסגנון שלו...
                                אני ממש בהלם ממה שאתה אומר,
                                זה חתיכת סקופ, אני בשוק מוחלט..
                                הרי מי שניצח שמה [אם אנחנו מדברים על אותו אירוע בגבעת התחמושת בירושלים] על המקהלה היה יהודי לא מוכר חסיד סדיגורא בשם פנחס ביכלר,
                                ושרו שמה ערמות של חסידי גור שלא היה ברור מהיכן הוא הצמיח אותם,
                                אחד מהם דרך אגב זה רוזמרין המנצח של נרננה, נראה לי כך בכל אופן,
                                ואה רואה אותם צווחים שמה את נשמתם,
                                ואתה עכשיו מספר שהם בעצם היו על פלייבק... יו..
                                דרך אגב היה שמה שיר שהם שרו שזה גם נראה לי של מונה, על וכולם מקבלים עליהם,
                                גם אותו שרו לפני זה כבר בדרשו,
                                וצריך לומר שזה היה האירוע הראשון של סיום הש''ס של דירשו, [היה להם לפני זה את סיום משנ''ב], והם השקיעו משהו מטורף, הם הרי הוציאו דיסק שלם של שירים שלהם בעיבודים ולחנים של משה לאופר לדוגמא, ועוד.. וכמובן מונה הגדול שעיבד והלחין את יש בתורה,

                                עוד קטע יפה, שבדיסק של עוז והדר יש עוד יצירה יפה מאוד ששר אותה משולם גרינברג על המילים יהי רצון מלפניך שתהא תורתך כו' , וזה גם נראה לי לחן של מונה, אבל אולי אני טועה וזה לחן של משולם עצמו, שלא רע בכלל בקטע של הלחנות...

                                איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                                1
                                • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                  @איש-אחד-מאיזה-מקום לתשע''ב הוא הוציא את יש בתורה ואת אבינו ,
                                  שזה דרך אגב מקסים ויפה ומאוד מתאים לסגנון שלו...
                                  אני ממש בהלם ממה שאתה אומר,
                                  זה חתיכת סקופ, אני בשוק מוחלט..
                                  הרי מי שניצח שמה [אם אנחנו מדברים על אותו אירוע בגבעת התחמושת בירושלים] על המקהלה היה יהודי לא מוכר חסיד סדיגורא בשם פנחס ביכלר,
                                  ושרו שמה ערמות של חסידי גור שלא היה ברור מהיכן הוא הצמיח אותם,
                                  אחד מהם דרך אגב זה רוזמרין המנצח של נרננה, נראה לי כך בכל אופן,
                                  ואה רואה אותם צווחים שמה את נשמתם,
                                  ואתה עכשיו מספר שהם בעצם היו על פלייבק... יו..
                                  דרך אגב היה שמה שיר שהם שרו שזה גם נראה לי של מונה, על וכולם מקבלים עליהם,
                                  גם אותו שרו לפני זה כבר בדרשו,
                                  וצריך לומר שזה היה האירוע הראשון של סיום הש''ס של דירשו, [היה להם לפני זה את סיום משנ''ב], והם השקיעו משהו מטורף, הם הרי הוציאו דיסק שלם של שירים שלהם בעיבודים ולחנים של משה לאופר לדוגמא, ועוד.. וכמובן מונה הגדול שעיבד והלחין את יש בתורה,

                                  עוד קטע יפה, שבדיסק של עוז והדר יש עוד יצירה יפה מאוד ששר אותה משולם גרינברג על המילים יהי רצון מלפניך שתהא תורתך כו' , וזה גם נראה לי לחן של מונה, אבל אולי אני טועה וזה לחן של משולם עצמו, שלא רע בכלל בקטע של הלחנות...

                                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                  איש אחד מאיזה מקום
                                  wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
                                  #516

                                  @משה-ברוורמן אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                  @איש-אחד-מאיזה-מקום לתשע''ב הוא הוציא את יש בתורה ואת אבינו ,

                                  את יש בתורה הוא הוציא רשמית בשביל דרשו, ורק את אבינו הוא עשה במיוחד בשביל אגו"י.

                                  ||

                                  עוד קטע יפה, שבדיסק של עוז והדר יש עוד יצירה יפה מאוד ששר אותה משולם גרינברג על המילים יהי רצון מלפניך שתהא תורתך כו' , וזה גם נראה לי לחן של מונה, אבל אולי אני טועה וזה לחן של משולם עצמו, שלא רע בכלל בקטע של הלחנות...

                                  יש לי את החוברת של הדיסק המקורי, ואני צריך לבדוק שם של מי הלחן. אך כרגע היא אינה בהישג ידי, ובל"נ כשאזכור מזה אטפל בזה, בע"ה.

                                  משה ברוורמןמ 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • מ מרדכי

                                    מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                    יעקב oי Offline
                                    יעקב oי Offline
                                    יעקב o
                                    wrote on last edited by
                                    #517

                                    @מרדכי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                    מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                    לא ממש לא אני ממש אוהב אותא

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                      @משה-ברוורמן אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                      @איש-אחד-מאיזה-מקום לתשע''ב הוא הוציא את יש בתורה ואת אבינו ,

                                      את יש בתורה הוא הוציא רשמית בשביל דרשו, ורק את אבינו הוא עשה במיוחד בשביל אגו"י.

                                      ||

                                      עוד קטע יפה, שבדיסק של עוז והדר יש עוד יצירה יפה מאוד ששר אותה משולם גרינברג על המילים יהי רצון מלפניך שתהא תורתך כו' , וזה גם נראה לי לחן של מונה, אבל אולי אני טועה וזה לחן של משולם עצמו, שלא רע בכלל בקטע של הלחנות...

                                      יש לי את החוברת של הדיסק המקורי, ואני צריך לבדוק שם של מי הלחן. אך כרגע היא אינה בהישג ידי, ובל"נ כשאזכור מזה אטפל בזה, בע"ה.

                                      משה ברוורמןמ Offline
                                      משה ברוורמןמ Offline
                                      משה ברוורמן
                                      wrote on last edited by
                                      #518

                                      @איש-אחד-מאיזה-מקום לא התבלבלתי עם האירוע האחרון,
                                      ובוידיאו של האירוע ההוא בתשע''ב נראה שיש שמה הרבה גרררערס', אולי זה חברה עם הכובע העגול שיש לגררערס' והם בכלל מודז'יצ'ערס', לא יודע ... זה לא לפני כעת ההסרטה.
                                      אבל אולי אני טועה, אני כמטע בטוח שרוזמרין שר שמה,

                                      איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                        @איש-אחד-מאיזה-מקום לא התבלבלתי עם האירוע האחרון,
                                        ובוידיאו של האירוע ההוא בתשע''ב נראה שיש שמה הרבה גרררערס', אולי זה חברה עם הכובע העגול שיש לגררערס' והם בכלל מודז'יצ'ערס', לא יודע ... זה לא לפני כעת ההסרטה.
                                        אבל אולי אני טועה, אני כמטע בטוח שרוזמרין שר שמה,

                                        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                        איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                        איש אחד מאיזה מקום
                                        wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
                                        #519

                                        @משה-ברוורמן יתכן.

                                        יש לך את הווידאו של הארוע ההוא? (אני מחפש אותו).

                                        משה ברוורמןמ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                          @משה-ברוורמן יתכן.

                                          יש לך את הווידאו של הארוע ההוא? (אני מחפש אותו).

                                          משה ברוורמןמ Offline
                                          משה ברוורמןמ Offline
                                          משה ברוורמן
                                          wrote on last edited by
                                          #520

                                          @איש-אחד-מאיזה-מקום לא בזמין כעת אבל יש את זה,
                                          לא נראה לי בסדר גודל שאפשר להעלות את זה פה...

                                          איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול