-
זוכרים את זה?
https://www.youtube.com/watch?v=Uz0rMTYWJPc
מתאים לעוד שבוע...
וכאשר יצא האלבום החדש בקרוב אז הסולנים כאן יככבו בו... ומן הסתם זה גם יהיה האלבום הראשון והאחרון שהם יקחו בו חלק...
ככה זה כשמוציאים אלבום פעם ב5 שנים -
@שמה מאיפה יש לך את השירים הללו בהופעה? אני זוכרת אותם רק בשמע...
יש לך במקרה עוד כאלו ואפשרי להעלות? -
נהדר!
נראה שהוא גנז חלק מהשירים בהופעה האהובה עליו, ובשעת משבר הוא מסכים לשחרר כל פעם קצת...
אולי כפיצוי על כך שהאלבום מתעכב? -
-
@שמה כן, התכוונתי לזה.... תודה!
ועכשיו עוד שאלה - זכור לי שהייתה הופעה בישראל, שהייתה אחרי יבא, לפני מי לה' אלי. קיצור, 2010 כזה. חולצות כחולות אאל"ט. למישהו יש סרטונים משם?
-
@כ-פ
המחשב שלי לא טוב, יש לי בעיה במסך (הצבע של המסך השתנה.....) אז אני מכוונה שזה הסרטונים האלה.
https://send.magicode.me/send-file/file/e7815bb1cb02c0decf4c8f960968760f8de76d10/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0784b101a9e5f3f984f92be294436a7b7e256ec6/view
https://send.magicode.me/send-file/file/6e82459c138999bdc532004ddbb6b260c46a8f47/view
https://send.magicode.me/send-file/file/2add790244da7c4bc802e61803754607cee8a861/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b3e9955c862464a02b2b6a39b983a73ae472d820/view -
ברוך הבא: https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=7844a00d4b&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r-7636559410328921551&th=18c3fd60d5c6bb00&view=att&disp=safe&realattid=f_lpty4aro0
קרדיט לחיימקה הפקות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לי יש