-
@שמה מאיפה יש לך את השירים הללו בהופעה? אני זוכרת אותם רק בשמע...
יש לך במקרה עוד כאלו ואפשרי להעלות? -
נהדר!
נראה שהוא גנז חלק מהשירים בהופעה האהובה עליו, ובשעת משבר הוא מסכים לשחרר כל פעם קצת...
אולי כפיצוי על כך שהאלבום מתעכב? -
-
@שמה כן, התכוונתי לזה.... תודה!
ועכשיו עוד שאלה - זכור לי שהייתה הופעה בישראל, שהייתה אחרי יבא, לפני מי לה' אלי. קיצור, 2010 כזה. חולצות כחולות אאל"ט. למישהו יש סרטונים משם?
-
@כ-פ
המחשב שלי לא טוב, יש לי בעיה במסך (הצבע של המסך השתנה.....) אז אני מכוונה שזה הסרטונים האלה.
https://send.magicode.me/send-file/file/e7815bb1cb02c0decf4c8f960968760f8de76d10/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0784b101a9e5f3f984f92be294436a7b7e256ec6/view
https://send.magicode.me/send-file/file/6e82459c138999bdc532004ddbb6b260c46a8f47/view
https://send.magicode.me/send-file/file/2add790244da7c4bc802e61803754607cee8a861/view
https://send.magicode.me/send-file/file/b3e9955c862464a02b2b6a39b983a73ae472d820/view -
ברוך הבא: https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=7844a00d4b&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r-7636559410328921551&th=18c3fd60d5c6bb00&view=att&disp=safe&realattid=f_lpty4aro0
קרדיט לחיימקה הפקות. -
כעת זה עובד? https://send.magicode.me/send-file/file/37cfafbe6cb5d83a479e0b2760f4fc1691327161/view
-
וואי איזה נוסטלגיה. אני זוכרת את ההופעה הזאת כמו שלשום חח.
ההופעה הראשונה שלהם שהייתי בה... אבל היו שם המון פשלות... וכן. אני זוכרת שלדורון לוין המיקרופון היה משובש עד שרוזנר הביא לו משלו... באיזשהו שלב אחד מן האחראים באולם הביא לו אחר, אבל את הפדיחות אין להשיב...
אגב בהופעה הזו השיר הראשון היה ירושלים, נראה לי אח"כ השיר שבת משוש ליבנו. היו גם מחרוזות שונות, רווח, ממקומך (שלא הייתי זוכרת לו לא הייתם מעלים) משיח, ובמחילה אני לא זוכרת מעבר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לי יש