דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. עקיבא - דיון

עקיבא - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
129 פוסטים 35 כותבים 7.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.במ מ.ב

    @יוסי-לוי אם השיר מעניין אותי אני אולי אקרא אבל אין לי זמן מיותר לפני כל שיר לקרוא את הרקע אני שומעת וזהו. ובכל מקרה זה לא השיר היחיד של עקיבא שהוא כזה,אם זה היה השיר היחיד הייתי מבינה ....

    י מנותק
    י מנותק
    יוסי לוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #106

    @מ-ב אני דיברתי ספציפי על השיר "אל תעזבי ידיים" אבל ללא כל ספק לא כל השירם של עקיבא טובים ועוברים אוזן חרדית, צריך לדעת לסנן, כמו אצל חנן בן ארי ואביתר בנאי ושולי רנד ועוד...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ.דמ מ.ד

      @יעלה אמר בעקיבא - דיון:

      @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

      יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

      גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן

      לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
      אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
      אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!!

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #107

      @מ-ד אמר בעקיבא - דיון:

      @יעלה אמר בעקיבא - דיון:

      @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

      יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

      גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן

      לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
      אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
      אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!!

      מי אמר שהשיר צריך להיות בשפה של ר' נחמן?
      ההפך-
      הוא פישט את המילים במעשייה- למילים מובנות.
      אני מכירה טוב את המעשייה- ויכולה להגיד לך שזה אחד על אחד.
      אם מישו לא הבין שהשיר הזה מדבר על מעשיית בת מלך- כנראה שהשיר לא מיועד לאוזניו... או שהוא רוצה להבין אחרת.

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לעבדיגל מנותק
        לעבדיגל מנותק
        לעבדיג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #108

        מי שראה את ההופעה של קול ברמה שהיה בבין הזמנים האחרון לבחורי ישיבות הביאו את עקיבא שם ואתה רואה שהקהל פשוט לא זורם איתו בהופעה, והוא שר שם בין היתר "שלום בבית" ורואים שיואלי אומר לו לשנות קצת את המילים מ"צבא" ל"ישיבה" בשביל הקהל אבל עדיין זה לא אותו אפקט של ישי ריבו.
        אני חושב שיש לו עוד מה ללמוד על החברה החרדית בשביל להיכנס בצורה חזקה.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לעבדיגל לעבדיג

          מי שראה את ההופעה של קול ברמה שהיה בבין הזמנים האחרון לבחורי ישיבות הביאו את עקיבא שם ואתה רואה שהקהל פשוט לא זורם איתו בהופעה, והוא שר שם בין היתר "שלום בבית" ורואים שיואלי אומר לו לשנות קצת את המילים מ"צבא" ל"ישיבה" בשביל הקהל אבל עדיין זה לא אותו אפקט של ישי ריבו.
          אני חושב שיש לו עוד מה ללמוד על החברה החרדית בשביל להיכנס בצורה חזקה.

          י מנותק
          י מנותק
          יוסי לוי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #109

          @לעבדיג אני לא יודע מה אתה ראית במופע של קול ברמה, אני הייתי במופע שלו גם במתחילים מבראשית וגם במוצ"ש חוה"מ והיה חשמל באויר החברה ידעו את כל המילים של כל השירים בע"פ ולא הפסיקו לשיר.
          ולגבי ישי ריבו, אין בכלל מה להשוות בינו לבין עקיבא, ישי ריבו הוא היום מלך המוזיקה היהודית וישי ריבו הופיע מול בני ישיבות באסרו חג בבניני האומה (שגם במופע הזה הייתי) זה היה מופע הרבה יותר עוצמתי אדיר ומטורף, כי ריבו זה ריבו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            פה אפשר להתדיין ולהביא דעות מכאן ומכאן על הזמר (המוכשר) הזה!

            זה אני 0ז מנותק
            זה אני 0ז מנותק
            זה אני 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זה אני 0
            #110

            @ילד-חוכם לא עברתי על כל ההודעות
            אבל משהו קטן עליו
            לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
            לא ארחיב איך הוא אצל החילונים

            זאבז תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • זה אני 0ז זה אני 0

              @ילד-חוכם לא עברתי על כל ההודעות
              אבל משהו קטן עליו
              לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
              לא ארחיב איך הוא אצל החילונים

              זאבז מנותק
              זאבז מנותק
              זאב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #111

              @זה-אני-0 ברור שהוא מכוון יותר לציבור הכללי, יש שם יתר קהל יעד ויותר מופעים וכסף,
              ועל הצד להרוויח גם את הציבור החרדי כי למה לא,
              לכן הוא הולך בין הטיפות ושיפרשנו את השירים כמו שרוצים...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ.במ מנותק
                מ.במ מנותק
                מ.ב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מ.ב
                #112

                לדעתי זמר שמכוון יותר לציבור הכללי אינו ראוי שישמעו אותו בציבור שלנו!!!!!!!!!!!!!!ומה זה העניין של הולך בין הטיפות?מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????

                "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                צ ילד חוכםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ.במ מ.ב

                  לדעתי זמר שמכוון יותר לציבור הכללי אינו ראוי שישמעו אותו בציבור שלנו!!!!!!!!!!!!!!ומה זה העניין של הולך בין הטיפות?מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צורי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #113

                  @מ-ב ממש ממש לא !!!
                  והעובדה שישי ריבו הוא לא זמר שמכוון בעיקר לציבור החרדי
                  והוא היום מספר 1 בציבור החרדי

                  אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                  בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                  אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צורי

                    @מ-ב ממש ממש לא !!!
                    והעובדה שישי ריבו הוא לא זמר שמכוון בעיקר לציבור החרדי
                    והוא היום מספר 1 בציבור החרדי

                    אילניתא מנותק
                    אילניתא מנותק
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #114

                    @צורי אתה משווה את ישי ריבו בשיריו? לא שכל שיריו באמת אויים אבל יש הבדל!!! והוא זועק!!

                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                    #משפטשאהבתי.

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילניתא אילנית

                      @צורי אתה משווה את ישי ריבו בשיריו? לא שכל שיריו באמת אויים אבל יש הבדל!!! והוא זועק!!

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צורי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #115

                      @אילנית
                      אני התכוונתי למשפט שהוא כתב 'שזמר שמכוון לציבור הכללי אינו ראוי שישמיעו אותו בציבור שלנו'
                      ולא לעצם השירים עצמם

                      אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                      בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צורי

                        @אילנית
                        אני התכוונתי למשפט שהוא כתב 'שזמר שמכוון לציבור הכללי אינו ראוי שישמיעו אותו בציבור שלנו'
                        ולא לעצם השירים עצמם

                        אילניתא מנותק
                        אילניתא מנותק
                        אילנית
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #116

                        @צורי אבל זה קשור!
                        איך זמר מתכוון לציבור מסוים? בשיריו .....

                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                        #משפטשאהבתי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ.במ מנותק
                          מ.במ מנותק
                          מ.ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #117

                          זה קצת זלזול אפילו מצד הזמר שהוא גורם לאנשים להלך בין הטיפות......ואין כל השוואה בין עקיבא לריבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!ריבו לא היה מעז לשיר את השירים שעקיבא שר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ.במ מ.ב

                            לדעתי זמר שמכוון יותר לציבור הכללי אינו ראוי שישמעו אותו בציבור שלנו!!!!!!!!!!!!!!ומה זה העניין של הולך בין הטיפות?מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????

                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #118

                            @מ-ב אמר בעקיבא - דיון:

                            מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????

                            אשמח לניסוח מעט יותר מעודן...
                            אחרי הכל הוא בן אדם... כמוני וכמוך.

                            מ.במ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ילד חוכםי ילד חוכם

                              @מ-ב אמר בעקיבא - דיון:

                              מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????

                              אשמח לניסוח מעט יותר מעודן...
                              אחרי הכל הוא בן אדם... כמוני וכמוך.

                              מ.במ מנותק
                              מ.במ מנותק
                              מ.ב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #119

                              @ילד-חוכם מתנצלת.......פשוט נמאס לי להסביר את עמדתי בנושא הזה........

                              "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #120

                                @זה-אני-0 אמר בעקיבא - דיון:

                                לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
                                לא ארחיב איך הוא אצל החילונים

                                בעיה שלו, הוא לא אמר לך לשמוע אותו...
                                תתיחס אליו כאל זמר חילוני או כמזרוחניק וכולי'...
                                אבל אי אפשר להאשים אותו במה שהוא לא עשה...
                                תסכים איתי?

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ילד חוכםי ילד חוכם

                                  @זה-אני-0 אמר בעקיבא - דיון:

                                  לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
                                  לא ארחיב איך הוא אצל החילונים

                                  בעיה שלו, הוא לא אמר לך לשמוע אותו...
                                  תתיחס אליו כאל זמר חילוני או כמזרוחניק וכולי'...
                                  אבל אי אפשר להאשים אותו במה שהוא לא עשה...
                                  תסכים איתי?

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צורי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #121

                                  @ילד-חוכם
                                  נכון

                                  אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                  בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                  אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צורי

                                    @ילד-חוכם
                                    נכון

                                    אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #122

                                    @צורי אסור לפי חוקי הפורום ...

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילניתא אילנית

                                      @צורי אסור לפי חוקי הפורום ...

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צורי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #123

                                      @אילנית
                                      סורי

                                      אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                      בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צ צורי

                                        @אילנית
                                        סורי

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                        #124

                                        תקשיבו, זה נושא ארוך ומייגע. אבל דבר אחד אפשר לומר.
                                        זמר שלא לבוש כחרדי, לא מגדיר עצמו כחרדי ושיריו לא מחוייבים לשום מסגרת חרדית- לא חרדי !!!!!!!!!!!!!!!!!
                                        כעת, שכל אחד יעשה את הטוב והישר בעיניו ...

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        ילד חוכםי פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילניתא אילנית

                                          תקשיבו, זה נושא ארוך ומייגע. אבל דבר אחד אפשר לומר.
                                          זמר שלא לבוש כחרדי, לא מגדיר עצמו כחרדי ושיריו לא מחוייבים לשום מסגרת חרדית- לא חרדי !!!!!!!!!!!!!!!!!
                                          כעת, שכל אחד יעשה את הטוב והישר בעיניו ...

                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #125

                                          @אילנית אמר בעקיבא - דיון:

                                          מגדיר עצמו כחרדי

                                          עקיבא מגדיר עצמו חרדי?
                                          זה חדש לי!

                                          אילניתא מ.במ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול