דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. עקיבא - דיון

עקיבא - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
129 פוסטים 35 כותבים 7.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי ילד חוכם

    @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

    כי הוא זמר מיוחד!!

    מאוד!!

    @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

    בהתחלה הייתי מתבלבלת בינו לבין ריבו...

    יש להם את (כמעט) אותו סגנון...
    (גם הוא אמר זאת בפירוש)

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @ילד-חוכם אמר בעקיבא - דיון:

    יש להם את (כמעט) אותו סגנון...

    לא יודעת אם הייתי קוראת לזה 'חיקוי'...
    אבל בהחלט הם על אותו ז'אנר ישראלי שמסעיר את כל המוזיקה בזמן האחרון...

    ריבו יותר מקורות...
    עקיבא יותר שר פשוט..עממי...

    ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....😉

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    ג טליהט 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @ילד-חוכם אמר בעקיבא - דיון:

      יש להם את (כמעט) אותו סגנון...

      לא יודעת אם הייתי קוראת לזה 'חיקוי'...
      אבל בהחלט הם על אותו ז'אנר ישראלי שמסעיר את כל המוזיקה בזמן האחרון...

      ריבו יותר מקורות...
      עקיבא יותר שר פשוט..עממי...

      ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....😉

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

      ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....

      ולשתיהם עדינות מסוימת גם פנימית וגם חיצונית!!
      כמעט אפשר לפתוח על ההבדל והמשותף בינהם נושא😉

      אייצ'יתא ר 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • ג גילה

        @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

        ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....

        ולשתיהם עדינות מסוימת גם פנימית וגם חיצונית!!
        כמעט אפשר לפתוח על ההבדל והמשותף בינהם נושא😉

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @גילה אמר בעקיבא - דיון:

        ולשתיהם עדינות

        יותר מעדינות הייתי אומרת 'פשטות'
        איך אומרים-"לא מחפשים שופוני...ושואו..."
        תני להם גיטרה...במה...ורמקול- והם מסודרים.
        לא צריכים רקדנים..או תפאורה גרנדיוזית כדי שישימו לב אליהם ויתנו להם נוכחות על הבמה.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @גילה אמר בעקיבא - דיון:

          ולשתיהם עדינות

          יותר מעדינות הייתי אומרת 'פשטות'
          איך אומרים-"לא מחפשים שופוני...ושואו..."
          תני להם גיטרה...במה...ורמקול- והם מסודרים.
          לא צריכים רקדנים..או תפאורה גרנדיוזית כדי שישימו לב אליהם ויתנו להם נוכחות על הבמה.

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
          #8

          @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

          יותר מעדינות הייתי אומרת 'פשטות'

          או כמו שעדי רן הגדיר את זה בזמנו(על נתנאל ברדא) ואני חושבת שמתאים גל עליהם: ענווה עם עוצמה!!

          אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            עקיבא הוא אחד הזמרים שאפשר להגיד וואוווווווו אין הרבה כאלה פעם בכלל לא הכרתי אותו היום הוא הזמר מהחמישיה שאני הכי אוהב . אחלה זמר אפשר להגיד שהוא וריבו ממש אותו פסיפס קול

            בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נוינ מנותק
              נוינ מנותק
              נוי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
              #10

              הוא זמר אלוף!!
              ויש לו שירים שגורמים לי להתרגש פעם אחר פעם

              נפלתי 🥀
              כדי להרים את עצמי!!🌅

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גילה

                @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

                יותר מעדינות הייתי אומרת 'פשטות'

                או כמו שעדי רן הגדיר את זה בזמנו(על נתנאל ברדא) ואני חושבת שמתאים גל עליהם: ענווה עם עוצמה!!

                אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @גילה סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

                אני אישית מאוד אוהבת את השירים של עקיבא, אבל עם הסתייגות. אם הייתי בחור ישיבה, לא הייתי מקשיבה.
                בתכל'ס, השירים שלו בעיתיים, גם אם אח"כ, בראיונות לרדיו וכו', הוא מפרשן ומתרץ אותם...
                הוא כותב יפה, אפילו יפה מאוד. והלחנים שלו מקסימים. אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

                לישי ריבו יש גם שירים ככה-ככה אבל הוא בעיקר כותב מהמקורות, ועל נושאים ניטרליים, ככה שיש לו יותר לגיטימציה.

                וכמובן שחנן בן ארי שהוזכר כאן לאחרונה (שהוא יוצר [ולא זמר...] אלוף) כבר ממש לא מתאים לז'אנר, לדעתי.

                מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                ג ילד חוכםי פונץ' בננהפ 3 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • אינספריישןא אינספריישן

                  @גילה סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

                  אני אישית מאוד אוהבת את השירים של עקיבא, אבל עם הסתייגות. אם הייתי בחור ישיבה, לא הייתי מקשיבה.
                  בתכל'ס, השירים שלו בעיתיים, גם אם אח"כ, בראיונות לרדיו וכו', הוא מפרשן ומתרץ אותם...
                  הוא כותב יפה, אפילו יפה מאוד. והלחנים שלו מקסימים. אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

                  לישי ריבו יש גם שירים ככה-ככה אבל הוא בעיקר כותב מהמקורות, ועל נושאים ניטרליים, ככה שיש לו יותר לגיטימציה.

                  וכמובן שחנן בן ארי שהוזכר כאן לאחרונה (שהוא יוצר [ולא זמר...] אלוף) כבר ממש לא מתאים לז'אנר, לדעתי.

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

                  סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

                  לא באתי בכלל להשוות בינהם.
                  רק אמרתי שהמשפט "ענווה עם עוצמה" מתאים לו.

                  אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גילה

                    @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

                    סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

                    לא באתי בכלל להשוות בינהם.
                    רק אמרתי שהמשפט "ענווה עם עוצמה" מתאים לו.

                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @גילה לא כ"כ רואה את העוצמה... ריבו כבר יותר עוצמתי ממנו.

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                    EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אינספריישןא אינספריישן

                      @גילה לא כ"כ רואה את העוצמה... ריבו כבר יותר עוצמתי ממנו.

                      EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      אני לא כ"כ מכירה את השירים הישנים של עקיבא
                      אבל ב רק עוד רגע הוא הפציץ לגמרי! שיר מטורף!
                      אבל הוא מאד מזגזג. 2 השירים שבאו אח"כ היו פחות מתאימים וחבל,
                      לדעתי כל הזמרים המתנדנדים כמו עקיבא, חנן בן ארי וריבו
                      צריכים לפנות לכוון אחד ולהחליט האם הם שרים שירים שמתאימים לציבור החרדי או לא. כמו ריבו שהשירים שלו מעניינים גם את הציבור הכללי אבל אין בהם תוכן בעיתי. אני פחות אשמע שיר של זמר שהוציא שירים על נושאים לא מתאימים גם אם השיר הספציפי בלי שום בעיות.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • EtiE Eti

                        אני לא כ"כ מכירה את השירים הישנים של עקיבא
                        אבל ב רק עוד רגע הוא הפציץ לגמרי! שיר מטורף!
                        אבל הוא מאד מזגזג. 2 השירים שבאו אח"כ היו פחות מתאימים וחבל,
                        לדעתי כל הזמרים המתנדנדים כמו עקיבא, חנן בן ארי וריבו
                        צריכים לפנות לכוון אחד ולהחליט האם הם שרים שירים שמתאימים לציבור החרדי או לא. כמו ריבו שהשירים שלו מעניינים גם את הציבור הכללי אבל אין בהם תוכן בעיתי. אני פחות אשמע שיר של זמר שהוציא שירים על נושאים לא מתאימים גם אם השיר הספציפי בלי שום בעיות.

                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @eti נכון. צודקת.
                        וחבל שזמר טוב שיכל להצליח הורס לעצמו עתיד בשיר אחד.

                        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אינספריישןא אינספריישן

                          @eti נכון. צודקת.
                          וחבל שזמר טוב שיכל להצליח הורס לעצמו עתיד בשיר אחד.

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

                          וחבל שזמר טוב שיכל להצליח הורס לעצמו עתיד בשיר אחד.

                          תלוי איזה עתיד את מתכוונת.
                          אם רוחני...ומקום טוב באמת- זה הציבור שלנו.
                          אבל כמעט כל אחד שחי ת'קרירה בעולם המוזיקה- לא מכוון רק לציבור שלנו.
                          עצוב...אבל הכי נכון.
                          אז אם ההצלחה שלו יותר גדולה לא בציבור שלנו- אני יכולה להבין למה הם לא מפנים את השירים שלהם לקהל יעד ספיציפי.
                          כי אם כרטיס שלו בציבור חיצוני עולה 300 פלוס להופעה- בציבור שלנו זה לא קיים...וזה רק דוגמא...

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @ילד-חוכם אמר בעקיבא - דיון:

                            יש להם את (כמעט) אותו סגנון...

                            לא יודעת אם הייתי קוראת לזה 'חיקוי'...
                            אבל בהחלט הם על אותו ז'אנר ישראלי שמסעיר את כל המוזיקה בזמן האחרון...

                            ריבו יותר מקורות...
                            עקיבא יותר שר פשוט..עממי...

                            ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....😉

                            טליהט מנותק
                            טליהט מנותק
                            טליה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @אייצ-ית אם את מכירה את השירים הראשונים של עקיבא זה פסוקים וכאילו שירים ומילים יותר מהמקורות , רק בשירים האחרונים שלו הוא אפך להיות יותר מקורי ...
                            אני זכיתי לשמוע אותו לראשונה כשהוא הוציא את השיר הכל עוד אפשרי וממש נדלקתי עליווו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ג גילה

                              @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

                              ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....

                              ולשתיהם עדינות מסוימת גם פנימית וגם חיצונית!!
                              כמעט אפשר לפתוח על ההבדל והמשותף בינהם נושא😉

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רחלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @גילה אמר בעקיבא - דיון:

                              @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

                              ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....

                              ולשתיהם עדינות מסוימת גם פנימית וגם חיצונית!!
                              כמעט אפשר לפתוח על ההבדל והמשותף בינהם נושא😉

                              לדעתי, לא לי ולא לך יש מושג כמה אנרגיות הם ויועציהם משקיעים כדי לשדר את הענווה הזאת...

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ר רחלי

                                @גילה אמר בעקיבא - דיון:

                                @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

                                ו...שתיהם סוג של אדישים כזה....

                                ולשתיהם עדינות מסוימת גם פנימית וגם חיצונית!!
                                כמעט אפשר לפתוח על ההבדל והמשותף בינהם נושא😉

                                לדעתי, לא לי ולא לך יש מושג כמה אנרגיות הם ויועציהם משקיעים כדי לשדר את הענווה הזאת...

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גילה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @רחלי אולי פנימית.....
                                אבל על ענוה חיצונית א"א לעבוד, רואים על הבן אדם (זאת דעתי בכל אופן)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • I מנותק
                                  I מנותק
                                  IGO
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  הכתיבה שלו הרבה יותר טובה משל ישי ריבו.
                                  לא יזיק לו לכתוב לחנים קצת פחות מזרחיים.
                                  בכל שיר שלו זה נשמע שהוא מחקה זמר אחר.

                                  אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I IGO

                                    הכתיבה שלו הרבה יותר טובה משל ישי ריבו.
                                    לא יזיק לו לכתוב לחנים קצת פחות מזרחיים.
                                    בכל שיר שלו זה נשמע שהוא מחקה זמר אחר.

                                    אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    אולי לא כולם יודעים, אבל הוא לא כותב את השירים לבד...

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                    ג הודיה 2ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אינספריישןא אינספריישן

                                      אולי לא כולם יודעים, אבל הוא לא כותב את השירים לבד...

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

                                      אולי לא כולם יודעים, אבל הוא לא כותב את השירים לבד...

                                      כן בד"כ צורית עוזרת לו...😜

                                      אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גילה

                                        @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

                                        אולי לא כולם יודעים, אבל הוא לא כותב את השירים לבד...

                                        כן בד"כ צורית עוזרת לו...😜

                                        אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                        #23

                                        @גילה לא בקטע של עזרה. הם ממש כותבים ומלחינים ביחד.

                                        עדיף שתכתבי אשתו ולא צורית

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אינספריישןא אינספריישן

                                          אולי לא כולם יודעים, אבל הוא לא כותב את השירים לבד...

                                          הודיה 2ה מנותק
                                          הודיה 2ה מנותק
                                          הודיה 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @ריינבואו
                                          מי כותב לו??

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול