קורג pa5x?
-
@שיר-חדש לך יש את שניהם?
וחוץ מזה תלוי איזה סגנון מוזיקה אתה מנגן
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי -
@שיר-חדש לך יש את שניהם?
וחוץ מזה תלוי איזה סגנון מוזיקה אתה מנגן
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי
ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..
@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום
גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו
זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.
-
@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי
ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..
@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום
גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו
זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.
-
@שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
@שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?כי הוא התכוון יותר פופולרי בשוק המקצועי ולא בשוק הפרטי - ששם ברור שימאה עובר את קורג
-
@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
@שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?כי הוא התכוון יותר פופולרי בשוק המקצועי ולא בשוק הפרטי - ששם ברור שימאה עובר את קורג
-
@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי
ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..
@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום
גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו
זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.
@שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:
@יהונתן אמר בקורג pa5x?:
הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי
ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..
@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום
גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.@ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:
אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו
זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.
מה זה משנה מה קורה בשוק הכללי אוהדי הימהה אומרים שמתוך 100 קלידנים 70 עם ימהה שלדעתי זה המדד
-
@לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE
https://youtu.be/Ajhi91fsjck
https://youtu.be/TA5hGO4yFIs
-
@לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE
https://youtu.be/Ajhi91fsjck
https://youtu.be/TA5hGO4yFIs
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE
https://youtu.be/Ajhi91fsjck
https://youtu.be/TA5hGO4yFIs
@נתנאל-אינהורן ראיתי שאתה חדש...
אז אני רק מעדכנת-
אסור להגיב פעמים ברצף! -
@שירהשירים בכל חנות מוזיקה שמתעסקת עם קורג.
-
@שירהשירים מה איפה ? בחנות הרלוונטית? לא?
-
@שירהשירים מה איפה ? בחנות הרלוונטית? לא?
-
כל התמונות והסרטונים שהועלו פה הם פייק, ולא צריך אפילו עין חדה כדי לראות את זה.
אבל יש זה שזה נראה אמיתי לגמרי
https://www.youtube.com/watch?v=gAHo3zRPems
ובכל זאת, גם את זה אפשר תיאורטית ליצור בתוכנות תלת מימד ואפקטים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
