דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. בירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?

בירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
26 פוסטים 11 כותבים 1.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @proud-jew אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

    אלא אם יש לך שמיעה אבסולוטית

    זה לא קשור לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח.
    אולי התכוונת שמיעה טובה..

    Proud jewP מנותק
    Proud jewP מנותק
    Proud jew
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @ntz אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

    @proud-jew אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

    אלא אם יש לך שמיעה אבסולוטית

    זה לא קשור לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח.
    אולי התכוונת שמיעה טובה..

    התכוונתי לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח 🙂
    שמיעה טובה מאפשרת לכוון באופן נחמד שנשמע טוב בכלליות. (אני מכוונת בקביעות לפי שמיעה גם כשיש לי מכשיר, בשביל ההנאה...)
    כדי להגיע לדיוק אמיתי ומקצועי צריך מכשיר שיודע למדוד תדרים בדייקנות או לחילופין שמיעה אבסולוטית אמיתית.

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ג גיטריסט מתחיל

      הטיונרים (מכוון גיטרה) עובדים בשתי שיטות:
      חלקם מבוססים על שמיעה של הצליל וכן האפליקציות שעובדות בצורה זו
      וחלקם עובדים על חיישן שמרגיש את הרעידות של הגיטרה (המכשירים המתלבשים על ראש הגיטרה)
      אני שואל איזה מבין המכשירים שעובדים על השיטות הנ''ל מדויק יותר
      תודה רבה

      מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @גיטריסט-מתחיל
      @הרבנית אמר בהגיטרה הראשונה שלי:

      עדיף להשתמש במכוון אמיתי, ולא באפליקציה. מנסיון.

      וגם אני חושב שטיונר שקולט את הרעידות יותר מדויק.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מנאשששמ מנאששש

        @גיטריסט-מתחיל
        @הרבנית אמר בהגיטרה הראשונה שלי:

        עדיף להשתמש במכוון אמיתי, ולא באפליקציה. מנסיון.

        וגם אני חושב שטיונר שקולט את הרעידות יותר מדויק.

        Y מנותק
        Y מנותק
        yb guitar
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @מנאששש על כל טיונר צריך להיות כתוב מה רמת הדיוק שלו והמעלה בחיישן היא שלא מפריע לו רעשי רקע

        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y yb guitar

          @מנאששש על כל טיונר צריך להיות כתוב מה רמת הדיוק שלו והמעלה בחיישן היא שלא מפריע לו רעשי רקע

          מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @yb-guitar

          על כל טיונר צריך להיות כתוב מה רמת הדיוק שלו

          איפה?

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מנאשששמ מנאששש

            @yb-guitar

            על כל טיונר צריך להיות כתוב מה רמת הדיוק שלו

            איפה?

            Y מנותק
            Y מנותק
            yb guitar
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @מנאששש לפחות באריזה ולפעמים אפילו בצג שלו

            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y yb guitar

              @מנאששש לפחות באריזה ולפעמים אפילו בצג שלו

              מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @yb-guitar מג שכתוב מספרים בצג זה הרץ והאמצע (כשהוא ניהיה ירוק) זה 440 הרץ

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנאשששמ מנאששש

                @yb-guitar מג שכתוב מספרים בצג זה הרץ והאמצע (כשהוא ניהיה ירוק) זה 440 הרץ

                Y מנותק
                Y מנותק
                yb guitar
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי yb guitar
                #14

                @מנאששש זה קשור לסולם אם רוצים לחרוג בחלקיקי טונים
                אבל יש טיונרים שכתוב בהם בכמה אתה קרוב לכיוון ובטיונרם המדויקים יותר קשה יותר לכוון

                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yb guitar

                  @מנאששש זה קשור לסולם אם רוצים לחרוג בחלקיקי טונים
                  אבל יש טיונרים שכתוב בהם בכמה אתה קרוב לכיוון ובטיונרם המדויקים יותר קשה יותר לכוון

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @yb-guitar זה לא אומר שהטיונר מדויק!

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מנאשששמ מנאששש

                    @yb-guitar זה לא אומר שהטיונר מדויק!

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yb guitar
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי yb guitar
                    #16

                    @מנאששש תלוי אם הדרישות שלו הם תזוזות קטנות עם רגישות גבוהה לחריגות

                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y yb guitar

                      @מנאששש תלוי אם הדרישות שלו הם תזוזות קטנות עם רגישות גבוהה לחריגות

                      מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @yb-guitar ??? מה זה קשור לדיוק? את זה יש גם באפליקציה.

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מנאשששמ מנאששש

                        @yb-guitar ??? מה זה קשור לדיוק? את זה יש גם באפליקציה.

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        yb guitar
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @מנאששש כמה שהדרישות יותר גבוהות כך עולה רמת הדיוק

                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y yb guitar

                          @מנאששש כמה שהדרישות יותר גבוהות כך עולה רמת הדיוק

                          מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                          #19

                          @yb-guitar

                          @גיטריסט-מתחיל שאל

                          [הטיונרים (מכוון גיטרה) עובדים בשתי שיטות:
                          חלקם מבוססים על שמיעה של הצליל וכן האפליקציות שעובדות בצורה זו
                          וחלקם עובדים על חיישן שמרגיש את הרעידות של הגיטרה (המכשירים המתלבשים על ראש הגיטרה)]
                          > אני שואל איזה מבין המכשירים שעובדים על השיטות הנ''ל מדויק יותר
                          תודה רבה

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מנאשששמ מנאששש

                            @yb-guitar

                            @גיטריסט-מתחיל שאל

                            [הטיונרים (מכוון גיטרה) עובדים בשתי שיטות:
                            חלקם מבוססים על שמיעה של הצליל וכן האפליקציות שעובדות בצורה זו
                            וחלקם עובדים על חיישן שמרגיש את הרעידות של הגיטרה (המכשירים המתלבשים על ראש הגיטרה)]
                            > אני שואל איזה מבין המכשירים שעובדים על השיטות הנ''ל מדויק יותר
                            תודה רבה

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yb guitar
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @מנאששש זה אינדיבידואלי

                            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y yb guitar

                              @מנאששש זה אינדיבידואלי

                              מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @yb-guitar

                              אינדיבידואלי

                              אני צריך תרגום! מה הכוונה?

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              Y ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מנאשששמ מנאששש

                                @yb-guitar

                                אינדיבידואלי

                                אני צריך תרגום! מה הכוונה?

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                yb guitar
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי yb guitar
                                #22

                                @מנאששש יש הרבה חברות וסוגים ויש פשוטים יותר ויש מקצועים יותר בשני הסוגים וכמה שהטיונר יותר מדויק הוא יותר רגיש לחריגות וממילה קשה יותר לכוון בו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנאששש

                                  @yb-guitar

                                  אינדיבידואלי

                                  אני צריך תרגום! מה הכוונה?

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיטריסט מתחיל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @מנאששש אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                  @yb-guitar

                                  אינדיבידואלי

                                  אני צריך תרגום! מה הכוונה?

                                  יחידני,פרטני

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Proud jewP Proud jew

                                    @ntz אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    @proud-jew אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    אלא אם יש לך שמיעה אבסולוטית

                                    זה לא קשור לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח.
                                    אולי התכוונת שמיעה טובה..

                                    התכוונתי לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח 🙂
                                    שמיעה טובה מאפשרת לכוון באופן נחמד שנשמע טוב בכלליות. (אני מכוונת בקביעות לפי שמיעה גם כשיש לי מכשיר, בשביל ההנאה...)
                                    כדי להגיע לדיוק אמיתי ומקצועי צריך מכשיר שיודע למדוד תדרים בדייקנות או לחילופין שמיעה אבסולוטית אמיתית.

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @proud-jew אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    @ntz אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    @proud-jew אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    אלא אם יש לך שמיעה אבסולוטית

                                    זה לא קשור לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח.
                                    אולי התכוונת שמיעה טובה..

                                    התכוונתי לשמיעה אבסולוטית במובן המקצועי של המונח 🙂
                                    שמיעה טובה מאפשרת לכוון באופן נחמד שנשמע טוב בכלליות. (אני מכוונת בקביעות לפי שמיעה גם כשיש לי מכשיר, בשביל ההנאה...)
                                    כדי להגיע לדיוק אמיתי ומקצועי צריך מכשיר שיודע למדוד תדרים בדייקנות או לחילופין שמיעה אבסולוטית אמיתית.

                                    גם בלי שמיעה אבסולוטית אפשר לכוון מדויק משמיעה. מניסיון...
                                    אין לי שמיעה אבסולוטית (הלוואי והייתה לי..) וכיוונתי את הגיטרה עשרות פעמים משמיעה ובדקתי את עצמי אח"כ עם טיונר והיה מדויק.

                                    @טיטו אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    אישית אני חושב שאם אתה גיטריסט מתחיל תכוון עם אפליקציה או לפחות טיונר רגיל אבל עדיף אפליקציה כי בסופו של דבר אם תכוון משמיעה על ההתחלה ולא ממש משנה עם איזה דרך אתה עלול לקרוע את המיתרים וחבל על המיתר ועל העוגמת נפש שתהיה לך

                                    אני חושבת שכדאי לכוון כמה שיותר משמיעה
                                    צריך שיהיה גם טיונר כי לפעמים זה נח יותר
                                    אבל זה חשוב מאוד לדעת לכוון משמיעה
                                    אפילו אם יקרע מיתר...

                                    (אני קרעתי מיתר בפסנתר כי רציתי לכוון אותו בעצמי
                                    אז נקרע לי מיתר, אבל עכשיו אני יודעת לכוון פסנתר
                                    זה שווה!)

                                    @גיטריסט-מתחיל אמר בבירור | איזה טיונר הוא המדויק ביותר?:

                                    איזה מבין המכשירים שעובדים על השיטות הנ''ל מדויק יותר

                                    לא יודעת מה מדוייק יותר
                                    מה שכן בטיונר שמבוסס על שמיעה רעשי רקע מפריעים לדיוק
                                    צריך לכוון במקום שקט.

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AdiA מנותק
                                      AdiA מנותק
                                      Adi
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      מחפשת טיונר חינמי להורדה למחשב,
                                      אשמח להמלצות + קישורים
                                      (רק טיונר שהתנסיתם והוא עובד כמו שצריך...)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גיטריסט מתחיל

                                        הטיונרים (מכוון גיטרה) עובדים בשתי שיטות:
                                        חלקם מבוססים על שמיעה של הצליל וכן האפליקציות שעובדות בצורה זו
                                        וחלקם עובדים על חיישן שמרגיש את הרעידות של הגיטרה (המכשירים המתלבשים על ראש הגיטרה)
                                        אני שואל איזה מבין המכשירים שעובדים על השיטות הנ''ל מדויק יותר
                                        תודה רבה

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        ב.ב.ב.
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @גיטריסט-מתחיל ודאי שטיונר שקולט את הרעדות טוב יותר מטיונר שקולט צלילים
                                        כמה פעמים כיוונתי גיטרה עם טיונר שקולט צלילים וזה ממש לא היה מדויק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול