דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זברהז זברה

    @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

    @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

    יש טוב ולא טוב,
    ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.

    מ מנותק
    מ מנותק
    מנחם רינמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97

    @זברה מה זה קשור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנחם רינמן

      @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

      @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

      יש כזה דבר- ועוד איך!
      למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
      ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
      ההפך-
      זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

        @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

        יש כזה דבר- ועוד איך!
        למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
        ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
        ההפך-
        זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנחם רינמן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון זה צריך פרוט וחבל על הזמן של כולנו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תוכית מנותק
          תוכית מנותק
          תוכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

          זברהז אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • תוכית תוכי

            בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
            #101

            @תוכי אני לא חושבת שזה נכון שמחליטים מה לאהוב,
            יש כל כך הרבה שירים היום אז ברור שכל אחד יואהב לפחות חלק ממה שמשמיעים.
            לי בכל אופן לא הצליחו לגרום לאהוב שירים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ.במ מנותק
              מ.במ מנותק
              מ.ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              אולי לא מחליטים ממש בשבילנו אבל כן גורמים לנו לאהוב שירים מסויימים....

              "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תוכית תוכי

                בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                #103

                @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כ

                לא מחליטים-
                אני אדייק-
                מכניסים לנו לתודעה שירים שונים...התת מודע קונה את כל הדיבורים על השיר..היחצנות שלו..וכל המסביב- מה שגורם להרבה 'לאהוב' את השיר.
                אגב-
                אני לא רואה בעיה בזה.
                השדרנים ממלאים את תפקידם נאמנה- ואנחנו נהנים מהמוזיקה. אז מה זה משנה אם השפיעו עלינו או לא?...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104

                  התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                  איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                  אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                  חד משמעית לא!
                  זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                  מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  זברהז תוכית מ.במ 3 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • margalitM margalit

                    התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                    איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                    אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                    חד משמעית לא!
                    זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                    מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                    זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #105

                    @margalit 👍
                    אני גם חושבת ככה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • margalitM margalit

                      התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                      איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                      אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                      חד משמעית לא!
                      זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                      מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                      תוכית מנותק
                      תוכית מנותק
                      תוכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תוכית תוכי

                        @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                        @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                        אולי מי שמושפע יבדוק את זה...

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                          איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                          אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                          חד משמעית לא!
                          זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                          מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                          מ.במ מנותק
                          מ.במ מנותק
                          מ.ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                          "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                          זברהז margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מ.במ מ.ב

                            @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                            זברהז מנותק
                            זברהז מנותק
                            זברה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ.במ מ.ב

                              @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              @מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                              @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                              אני מתרגלת אליו לא מרצוני, כי פשוט אחרים שמים אותו
                              הרוב המוחלט של הלהיטים לא היה אצלי אף פעם ברשימת השמעה שלי
                              כי אני שומעת את מה שאני חושבת ששוה שמיעה ולא את מה שמשמיעים הרבה...

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              מ.במ תוכית 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • תוכית תוכי

                                מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                ציפור שיר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                @תוכי זה לא קשור, אנשים התחברו לזה בגלל הקשר לאסון. ממש לא קשור להשמעות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • margalitM margalit

                                  @מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                  @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                  אני מתרגלת אליו לא מרצוני, כי פשוט אחרים שמים אותו
                                  הרוב המוחלט של הלהיטים לא היה אצלי אף פעם ברשימת השמעה שלי
                                  כי אני שומעת את מה שאני חושבת ששוה שמיעה ולא את מה שמשמיעים הרבה...

                                  מ.במ מנותק
                                  מ.במ מנותק
                                  מ.ב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @margalit אז את יחידת סגולה...לרוב האנשים שאני מכירה פשוט גורמים להכיר ולאהוב שירים ולהיטים....

                                  "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                                  זברהז margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • margalitM margalit

                                    @מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                    @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                    אני מתרגלת אליו לא מרצוני, כי פשוט אחרים שמים אותו
                                    הרוב המוחלט של הלהיטים לא היה אצלי אף פעם ברשימת השמעה שלי
                                    כי אני שומעת את מה שאני חושבת ששוה שמיעה ולא את מה שמשמיעים הרבה...

                                    תוכית מנותק
                                    תוכית מנותק
                                    תוכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @margalit אני חייב לציין שזה די חריג, רובם זה ממש לא כך!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ.במ מ.ב

                                      @margalit אז את יחידת סגולה...לרוב האנשים שאני מכירה פשוט גורמים להכיר ולאהוב שירים ולהיטים....

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @מ-ב נכון באמת הרבה אנשים אוהבים את הלהיטים שיוצאים אבל יש הרבה אחרים שממש לא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.במ מ.ב

                                        @margalit אז את יחידת סגולה...לרוב האנשים שאני מכירה פשוט גורמים להכיר ולאהוב שירים ולהיטים....

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #115

                                        @מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                        @margalit אז את יחידת סגולה...לרוב האנשים שאני מכירה פשוט גורמים להכיר ולאהוב שירים ולהיטים....

                                        @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                        @margalit אני חייב לציין שזה די חריג, רובם זה ממש לא כך!

                                        אני לא חושבת שזה חריג
                                        יש הרבה שהם ככה (מה שאני מכירה)
                                        ואם יש כאלו שמחליטים בשבילם מה לאהוב אז זה באמת חבל בשבילם
                                        אז אנשים (כל אלו שיש מי שמחליט להם מה לאהוב), פשוט תפרגנו לעצמכם לשמוע את מה שאתם באמת אוהבים!
                                        אני בטוחה שתתחילו להנות יותר..

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • זברהז מנותק
                                          זברהז מנותק
                                          זברה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #116

                                          אולי האנשים שאוהבים שירים לפי מה שמשמיעים ברדיו זה כאלה שמכירים מוזיקה רק משם אז זה מה שיש להם
                                          אבל מי שמכיר מוזיקה לא קשור לרדיו בדרך כלל לא יתלהב על שירים לפי מה שמשמיעים שם...

                                          מ.במ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול