דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנאששש

    בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

    תוכית מנותק
    תוכית מנותק
    תוכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #92

    @מנאששש חלש לי, חזנות?????

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • זברהז זברה

      @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

      @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

      ??? מה הכוונה????

      מ מנותק
      מ מנותק
      מנחם רינמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנחם רינמן
      #93

      @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

      זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנחם רינמן

        @אייצ-ית לא רק

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #94

        @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

        @אייצ-ית לא רק

        בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
        כי עובדה-
        כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
        אז...
        מסקנות לבד--

        @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

        @זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו

        מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
        אגב..
        מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

          @אייצ-ית לא רק

          בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
          כי עובדה-
          כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
          אז...
          מסקנות לבד--

          @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

          @זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו

          מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
          אגב..
          מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנחם רינמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #95

          @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנחם רינמן

            @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #96

            @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

            @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

            יש טוב ולא טוב,
            ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • זברהז זברה

              @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

              @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

              יש טוב ולא טוב,
              ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנחם רינמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #97

              @זברה מה זה קשור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנחם רינמן

                @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #98

                @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                יש כזה דבר- ועוד איך!
                למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
                ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
                ההפך-
                זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                  @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                  יש כזה דבר- ועוד איך!
                  למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
                  ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
                  ההפך-
                  זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנחם רינמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #99

                  @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון זה צריך פרוט וחבל על הזמן של כולנו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תוכית מנותק
                    תוכית מנותק
                    תוכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #100

                    בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                    זברהז אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • תוכית תוכי

                      בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                      זברהז מנותק
                      זברהז מנותק
                      זברה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                      #101

                      @תוכי אני לא חושבת שזה נכון שמחליטים מה לאהוב,
                      יש כל כך הרבה שירים היום אז ברור שכל אחד יואהב לפחות חלק ממה שמשמיעים.
                      לי בכל אופן לא הצליחו לגרום לאהוב שירים...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ.במ מנותק
                        מ.במ מנותק
                        מ.ב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #102

                        אולי לא מחליטים ממש בשבילנו אבל כן גורמים לנו לאהוב שירים מסויימים....

                        "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תוכית תוכי

                          בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                          #103

                          @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                          אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כ

                          לא מחליטים-
                          אני אדייק-
                          מכניסים לנו לתודעה שירים שונים...התת מודע קונה את כל הדיבורים על השיר..היחצנות שלו..וכל המסביב- מה שגורם להרבה 'לאהוב' את השיר.
                          אגב-
                          אני לא רואה בעיה בזה.
                          השדרנים ממלאים את תפקידם נאמנה- ואנחנו נהנים מהמוזיקה. אז מה זה משנה אם השפיעו עלינו או לא?...

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #104

                            התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                            איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                            אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                            חד משמעית לא!
                            זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                            מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            זברהז תוכית מ.במ 3 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • margalitM margalit

                              התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                              איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                              אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                              חד משמעית לא!
                              זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                              מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                              זברהז מנותק
                              זברהז מנותק
                              זברה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #105

                              @margalit 👍
                              אני גם חושבת ככה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • margalitM margalit

                                התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                                איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                                אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                                חד משמעית לא!
                                זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                                מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                                תוכית מנותק
                                תוכית מנותק
                                תוכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #106

                                @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תוכית תוכי

                                  @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #107

                                  @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                  @margalit אני ממליץ לך לבדוק את זה שוב לעומק !

                                  אולי מי שמושפע יבדוק את זה...

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • margalitM margalit

                                    התגובות פה קצת מעצבנות אותי
                                    איך אפשר להשפיע עלינו מה לאהוב?
                                    אם שיר שאני לא אוהבת יהיה מושמע 300 פעמים זה יגרום לי לאהוב אותו?
                                    חד משמעית לא!
                                    זה אולי יגרום לי להתרגל אליו אבל לא לאהוב
                                    מחליטים בשבילינו מה להכיר, לא מה לאהוב

                                    מ.במ מנותק
                                    מ.במ מנותק
                                    מ.ב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #108

                                    @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                    "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                                    זברהז margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ.במ מ.ב

                                      @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #109
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.במ מ.ב

                                        @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #110

                                        @מ-ב אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                        @margalit לא נכון! כשאת מתרגלת לשיר מסויים ושומעת אותו הרבה מרצונך סימן שאת אוהבת אותו...

                                        אני מתרגלת אליו לא מרצוני, כי פשוט אחרים שמים אותו
                                        הרוב המוחלט של הלהיטים לא היה אצלי אף פעם ברשימת השמעה שלי
                                        כי אני שומעת את מה שאני חושבת ששוה שמיעה ולא את מה שמשמיעים הרבה...

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        מ.במ תוכית 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תוכית תוכי

                                          מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                          וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                          פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                          צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          ציפור שיר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #111

                                          @תוכי זה לא קשור, אנשים התחברו לזה בגלל הקשר לאסון. ממש לא קשור להשמעות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול