האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
@מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי
@מנחם-רינמן לא יודע מה קובי ברומר ומה משה בן גוזי.
אבל בדקתי את זה. וזה ככה.
לכן אוהבים את השירים שמשמיעים ברדיו. -
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אולי זה עינין של אנשים,
אני ממש לא חושבת שזה ככה וראיתי על עצמי שזה לא ככה.@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.
@אוהבת-מוזיקה אמרתי את זה בעיקר על סוג מסוים של מוזיקה, שאדם לא אוהב ואם ישמע יאהב. לדעתי.
-
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
??? מה הכוונה????
-
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה... -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה...@אייצ-ית לא רק
-
@אייצ-ית לא רק
@מנחם-רינמן אתה כאילו בא להגיד שמי שמוזיקלי יואהב את כל הסגנונות??
-
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
??? מה הכוונה????
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
-
@אייצ-ית לא רק
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא רק
בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
כי עובדה-
כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
אז...
מסקנות לבד--@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו
מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
אגב..
מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא רק
בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
כי עובדה-
כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
אז...
מסקנות לבד--@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו
מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
אגב..
מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
-
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
יש טוב ולא טוב,
ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא
יש טוב ולא טוב,
ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.@זברה מה זה קשור
-
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
יש כזה דבר- ועוד איך!
למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
ההפך-
זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים.. -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות
יש כזה דבר- ועוד איך!
למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
ההפך-
זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..@אייצ-ית לא הבינו אותי נכון זה צריך פרוט וחבל על הזמן של כולנו
-
בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות