דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנאששש

    בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

    מ מנותק
    מ מנותק
    מנחם רינמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #82

    @מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי

    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מנאשששמ מנאששש

      @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
      בדוק!

      זברהז מנותק
      זברהז מנותק
      זברה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #83

      @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

      @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
      בדוק!

      אולי זה עינין של אנשים,
      אני ממש לא חושבת שזה ככה וראיתי על עצמי שזה לא ככה.

      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנחם רינמן

        @מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #84

        @מנחם-רינמן לא יודע מה קובי ברומר ומה משה בן גוזי.
        אבל בדקתי את זה. וזה ככה.
        לכן אוהבים את השירים שמשמיעים ברדיו.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מנאשששמ מנאששש

          @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
          בדוק!

          אוהבת מוזיקהא מנותק
          אוהבת מוזיקהא מנותק
          אוהבת מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה
          #85

          @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

          @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
          בדוק!

          אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • זברהז זברה

            @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

            @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
            בדוק!

            אולי זה עינין של אנשים,
            אני ממש לא חושבת שזה ככה וראיתי על עצמי שזה לא ככה.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנחם רינמן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #86

            @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

            זברהז אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • אוהבת מוזיקהא אוהבת מוזיקה

              @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

              @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
              בדוק!

              אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.

              מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #87

              @אוהבת-מוזיקה אמרתי את זה בעיקר על סוג מסוים של מוזיקה, שאדם לא אוהב ואם ישמע יאהב. לדעתי.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנחם רינמן

                @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #88

                @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                ??? מה הכוונה????

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנחם רינמן

                  @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #89

                  @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                  @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                  לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
                  צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה...

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                    @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                    לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
                    צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה...

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנחם רינמן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #90

                    @אייצ-ית לא רק

                    זברהז אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנחם רינמן

                      @אייצ-ית לא רק

                      זברהז מנותק
                      זברהז מנותק
                      זברה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #91

                      @מנחם-רינמן אתה כאילו בא להגיד שמי שמוזיקלי יואהב את כל הסגנונות??

                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מנאשששמ מנאששש

                        בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                        תוכית מנותק
                        תוכית מנותק
                        תוכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #92

                        @מנאששש חלש לי, חזנות?????

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • זברהז זברה

                          @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                          @זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו

                          ??? מה הכוונה????

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנחם רינמן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנחם רינמן
                          #93

                          @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

                          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנחם רינמן

                            @אייצ-ית לא רק

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #94

                            @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                            @אייצ-ית לא רק

                            בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
                            כי עובדה-
                            כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
                            אז...
                            מסקנות לבד--

                            @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                            @זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו

                            מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
                            אגב..
                            מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                              @אייצ-ית לא רק

                              בעיניי זו גישה מתנשאת לבוא לבן אדם ולומר לו- 'אתה לא מבין במוזיקה- אז אתה לא יכול להתחבר לשיר'.
                              כי עובדה-
                              כל המוזיקה צולחת רק בגלל כל אלו "שלא מבינים במוזיקה" והם הקהל יעד.
                              אז...
                              מסקנות לבד--

                              @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                              @זברה הרב אלישיב למשל אהב רק חזנות כי הוא היה מוזיקלי וידע מה מקומו

                              מה זה קשור לזה שאדם מתחבר לשיר?
                              אגב..
                              מומלץ שתצטט הודעות שאתה מגיב עליהם.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנחם רינמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #95

                              @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנחם רינמן

                                @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

                                זברהז מנותק
                                זברהז מנותק
                                זברה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #96

                                @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

                                יש טוב ולא טוב,
                                ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.

                                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • זברהז זברה

                                  @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                  @זברה מי שמוזקאי יודע מה טוב ומה לא

                                  יש טוב ולא טוב,
                                  ויש להתחבר לסגנון או לא. זה שתי דברים שונים.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנחם רינמן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #97

                                  @זברה מה זה קשור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנחם רינמן

                                    @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #98

                                    @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                    @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                                    יש כזה דבר- ועוד איך!
                                    למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
                                    ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
                                    ההפך-
                                    זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                      @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון אני בא לומר שאין מוסג של אהבה של כל הסגנונות

                                      יש כזה דבר- ועוד איך!
                                      למה אתה קובע מה הנפש של כל אחד רוצה לשמוע? למה היא מתחברת?
                                      ואם יש אדם שאוהב לשמוע את כל סגנונות המוזיקה- מה זה אומר? שהוא לא מבין במוזיקה?
                                      ההפך-
                                      זה אומר שיש לו קשת רחבה של אופציות לשמיעה- ושהוא לא 'מקטלג' סגנונות או חוגים..

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מנחם רינמן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #99

                                      @אייצ-ית לא הבינו אותי נכון זה צריך פרוט וחבל על הזמן של כולנו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תוכית מנותק
                                        תוכית מנותק
                                        תוכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #100

                                        בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                                        זברהז אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תוכית תוכי

                                          בגדול אם אני מסכם את הדעה הרווחת בדיון הזה, אז כן מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב, כמו שמחליטים עלינו בהמון דברים אחרים מה לאהוב ומה לא, אבל מה, לאחד מצליחים יותר להשתלט על הדעה, ולאחד פחות!!!

                                          זברהז מנותק
                                          זברהז מנותק
                                          זברה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                                          #101

                                          @תוכי אני לא חושבת שזה נכון שמחליטים מה לאהוב,
                                          יש כל כך הרבה שירים היום אז ברור שכל אחד יואהב לפחות חלק ממה שמשמיעים.
                                          לי בכל אופן לא הצליחו לגרום לאהוב שירים...

                                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול